اطلاعات جمعیتی استان فارس

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان آباده استان فارس  دارای ۱۰۰۸۳۱ شخص جمعیت است که ۸۸۲۲۶ شخص آن در مناطق شهری و ۱۲۵۹۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان استهبان استان فارس  دارای ۶۸۸۵۰ شخص جمعیت است که ۴۸۴۱۶ شخص آن در مناطق شهری و ۲۰۳۹۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان اقليد استان فارس  دارای ۹۳۷۶۳ شخص جمعیت است که ۵۷۰۵۷ شخص آن در مناطق شهری و ۳۵۶۳۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان جهرم استان فارس  دارای ۲۲۸۵۳۲ شخص جمعیت است که ۱۶۱۸۵۱ شخص آن در مناطق شهری و ۶۵۷۷۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان داراب استان فارس  دارای ۲۰۱۴۸۹ شخص جمعیت است که ۹۰۸۳۴ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۰۰۸۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سپيدان استان فارس  دارای ۹۱۰۴۹ شخص جمعیت است که ۲۵۷۳۷ شخص آن در مناطق شهری و ۶۵۳۰۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان شيراز استان فارس  دارای ۱۸۶۹۰۰۱ شخص جمعیت است که ۱۷۱۲۷۴۵ شخص آن در مناطق شهری و ۱۵۵۲۳۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان فسا استان فارس  دارای ۲۰۵۱۸۷ شخص جمعیت است که ۱۴۱۵۹۸ شخص آن در مناطق شهری و ۶۳۴۰۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان فيروزآباد استان فارس  دارای ۱۲۱۴۱۷ شخص جمعیت است که ۷۵۵۳۷ شخص آن در مناطق شهری و ۴۰۹۹۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان کازرون استان فارس  دارای ۲۶۶۲۱۷ شخص جمعیت است که ۱۴۸۱۴۵ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۷۷۰۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان لارستان استان فارس  دارای ۲۱۳۹۲۰ شخص جمعیت است که ۱۲۵۲۹۲ شخص آن در مناطق شهری و ۸۷۹۷۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان مرودشت استان فارس  دارای ۳۲۳۴۳۴ شخص جمعیت است که ۱۶۶۷۱۵ شخص آن در مناطق شهری و ۱۵۶۴۱۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ممسني استان فارس  دارای ۱۱۷۵۲۷ شخص جمعیت است که ۶۴۶۵۷ شخص آن در مناطق شهری و ۴۸۷۸۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ني ريز استان فارس  دارای ۱۱۳۲۹۱ شخص جمعیت است که ۶۴۷۴۱ شخص آن در مناطق شهری و ۴۸۵۵۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان لامرد استان فارس  دارای ۹۱۷۸۲ شخص جمعیت است که ۴۵۷۴۲ شخص آن در مناطق شهری و ۴۶۰۳۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بوانات استان فارس  دارای ۵۰۴۱۸ شخص جمعیت است که ۲۰۴۲۸ شخص آن در مناطق شهری و ۲۹۹۹۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ارسنجان استان فارس  دارای ۴۲۷۲۵ شخص جمعیت است که ۱۷۷۰۶ شخص آن در مناطق شهری و ۲۵۰۱۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان خرم بيد استان فارس  دارای ۵۰۵۲۲ شخص جمعیت است که ۴۱۹۰۶ شخص آن در مناطق شهری و ۸۶۱۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان زرين دشت استان فارس  دارای ۷۳۱۹۹ شخص جمعیت است که ۴۴۴۱۱ شخص آن در مناطق شهری و ۲۸۵۴۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان قيروکارزين استان فارس  دارای ۷۱۲۰۳ شخص جمعیت است که ۴۲۰۱۸ شخص آن در مناطق شهری و ۲۷۲۸۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان مهر استان فارس  دارای ۶۴۸۲۷ شخص جمعیت است که ۳۲۱۴۱ شخص آن در مناطق شهری و ۳۲۶۸۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان فراشبند استان فارس  دارای ۴۵۴۵۹ شخص جمعیت است که ۲۷۵۵۷ شخص آن در مناطق شهری و ۱۶۹۶۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان پاسارگاد استان فارس  دارای ۳۰۱۱۸ شخص جمعیت است که ۱۸۶۷۷ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۴۳۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان خنج استان فارس  دارای ۴۱۳۵۹ شخص جمعیت است که ۱۹۲۱۷ شخص آن در مناطق شهری و ۲۲۱۴۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سروستان استان فارس  دارای ۳۸۱۱۴ شخص جمعیت است که ۲۱۴۶۸ شخص آن در مناطق شهری و ۱۶۶۴۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان رستم استان فارس  دارای ۴۴۳۸۶ شخص جمعیت است که ۱۲۲۶۸ شخص آن در مناطق شهری و ۳۲۰۹۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان گراش استان فارس  دارای ۵۳۹۰۷ شخص جمعیت است که ۳۴۴۶۹ شخص آن در مناطق شهری و ۱۹۴۳۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان کوار استان فارس  دارای ۸۳۸۸۳ شخص جمعیت است که ۳۱۷۱۱ شخص آن در مناطق شهری و ۵۲۱۶۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان خرامه استان فارس  دارای ۵۴۸۶۴ شخص جمعیت است که ۲۰۴۰۵ شخص آن در مناطق شهری و ۳۴۴۵۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

اطلاعات جمعیتی استان یزد

شهرستان اردكان استان یزد  دارای ۹۷۹۶۰ شخص جمعیت است که ۸۳۰۷۱ شخص آن در مناطق شهری و ۱۴۸۸۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بافق استان یزد  دارای ۵۰۸۴۵ شخص جمعیت است که ۴۵۴۵۳ شخص آن در مناطق شهری و ۵۳۹۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان تفت استان یزد  دارای

280,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان زنجان

شهرستان ابهر استان زنجان  دارای ۱۵۱۵۲۸ شخص جمعیت است که ۱۲۶۱۱۴ شخص آن در مناطق شهری و ۲۵۴۱۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان خدابنده استان زنجان  دارای ۱۶۴۴۹۳ شخص جمعیت است که ۶۵۱۶۳ شخص آن در مناطق شهری و ۹۹۳۳۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان زنجان استان زنجان  دارای

280,000 ریال

اطلاعات جمعیتی خراسان رضوی

شهرستان تايباد استان خراسان رضوی دارای ۱۱۷۵۶۴ شخص جمعیت است که ۷۷۷۶۹ شخص آن در مناطق شهری و ۳۹۷۹۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان تربت حيدريه استان خراسان رضوی دارای ۲۲۴۶۲۶ شخص جمعیت است که ۱۴۸۸۳۴ شخص آن در مناطق شهری و ۷۵۷۴۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان تربت

280,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان همدان

شهرستان تويسركان استان همدان  دارای ۱۰۱۶۶۶ شخص جمعیت است که ۵۶۰۶۲ شخص آن در مناطق شهری و ۴۵۴۵۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان ملاير استان همدان دارای ۲۸۸۶۸۵ شخص جمعیت است که ۱۸۸۱۶۰ شخص آن در مناطق شهری و ۱۰۰۴۴۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان نهاوند استان همدان دارای

280,000 ریال

نوشته های اخیر