حسابداری مشاورین املاک
حسابداری دفتر املاک و مشاورین املاک می تواند بسیار دشوار و گیج کننده باشد به ویژه برای افرادی که دفتر املاک خودشان را دارند. با رویکرد درست و صحیح شما می توانید به راحتی تمام حساب های دفتر خود را بفهمید و حساب های خود را طوری مدیریت کنید که تمام الزامات مالیاتی و قانونی را رعایت کنید.
تحلیل این اطلاعات نیازمند مدیریت هوشمند است که از راه استفاده از کامپیوتر و قدرت پردازشی نرم افزارها برای امور روزمره بدست می آید. با استفاده از توان پردازش کامپیوتر از رقبای خود جلوتر باشید.
قبل از شروع اسناد و اظهارنامه های مالیاتی لازم است با اصطلاحات حسابداری آشنا شوید و تفاوت بین حسابداری و دفترداری را بدانید.
فایل اکسل حسابداری مشاورین املاک عددایکس را از این قسمت می توانید دانلود کنید.
ارسال یک در تیکت پاسخ جدید آمد