اطلاعات جمعیتی استان خوزستان

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان آبادان استان خوزستان  دارای ۲۹۸۰۹۰ شخص جمعیت است که ۲۵۰۵۵۵ شخص آن در مناطق شهری و ۴۷۵۲۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان انديمشک استان خوزستان  دارای ۱۷۱۴۱۲ شخص جمعیت است که ۱۴۹۷۲۶ شخص آن در مناطق شهری و ۲۰۸۸۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان اهواز استان خوزستان  دارای ۱۳۰۲۵۹۱ شخص جمعیت است که ۱۱۹۲۴۳۹ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۰۱۴۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ايذه استان خوزستان  دارای ۱۹۸۸۷۱ شخص جمعیت است که ۱۲۴۸۸۹ شخص آن در مناطق شهری و ۷۳۹۸۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ايذه استان خوزستان  دارای ۱۹۸۸۷۱ شخص جمعیت است که ۱۲۴۸۸۹ شخص آن در مناطق شهری و ۷۳۹۸۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بندرماهشهر استان خوزستان  دارای ۲۹۶۲۷۱ شخص جمعیت است که ۲۷۴۶۵۵ شخص آن در مناطق شهری و ۲۱۶۱۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بهبهان استان خوزستان  دارای ۱۸۰۵۹۳ شخص جمعیت است که ۱۳۹۲۳۸ شخص آن در مناطق شهری و ۴۱۳۴۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان خرمشهر استان خوزستان  دارای ۱۷۰۹۷۶ شخص جمعیت است که ۱۳۵۳۲۸ شخص آن در مناطق شهری و ۳۵۶۴۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دزفول استان خوزستان  دارای ۴۴۳۹۷۱ شخص جمعیت است که ۳۲۳۰۱۹ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۷۹۱۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دشت آزادگان استان خوزستان  دارای ۱۰۷۹۸۹ شخص جمعیت است که ۶۹۹۵۴ شخص آن در مناطق شهری و ۳۸۰۳۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان رامهرمز استان خوزستان  دارای ۱۱۳۷۷۶ شخص جمعیت است که ۷۴۲۸۵ شخص آن در مناطق شهری و ۳۹۴۱۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان شادگان استان خوزستان  دارای ۱۳۸۴۸۰ شخص جمعیت است که ۵۱۲۴۱ شخص آن در مناطق شهری و ۸۷۲۳۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان شوشتر استان خوزستان  دارای ۱۹۲۰۲۸ شخص جمعیت است که ۱۲۱۷۶۵ شخص آن در مناطق شهری و ۷۰۱۱۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان مسجدسليمان استان خوزستان  دارای ۱۱۳۴۱۹ شخص جمعیت است که ۱۰۱۵۸۶ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۷۵۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان شوش استان خوزستان  دارای ۲۰۵۷۲۰ شخص جمعیت است که ۱۰۴۹۹۱ شخص آن در مناطق شهری و ۱۰۰۶۱۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان باغ ملک استان خوزستان  دارای ۱۰۵۳۸۴ شخص جمعیت است که ۴۸۲۰۴ شخص آن در مناطق شهری و ۵۷۱۷۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان اميديه استان خوزستان  دارای ۹۲۳۳۵ شخص جمعیت است که ۶۹۷۸۴ شخص آن در مناطق شهری و ۲۲۵۵۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان لالي استان خوزستان  دارای ۳۷۹۶۳ شخص جمعیت است که ۱۸۴۷۳ شخص آن در مناطق شهری و ۱۹۴۹۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان هنديجان استان خوزستان  دارای ۳۸۷۶۲ شخص جمعیت است که ۳۰۲۰۷ شخص آن در مناطق شهری و ۸۵۵۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان رامشير استان خوزستان  دارای ۵۴۰۰۴ شخص جمعیت است که ۲۷۱۰۴ شخص آن در مناطق شهری و ۲۶۹۰۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان گتوند استان خوزستان  دارای ۶۵۴۶۸ شخص جمعیت است که ۴۴۳۵۷ شخص آن در مناطق شهری و ۲۰۷۰۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان انديکا استان خوزستان  دارای ۴۷۶۲۹ شخص جمعیت است که ۴۰۸۱ شخص آن در مناطق شهری و ۴۳۵۴۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان هفتگل استان خوزستان  دارای ۲۲۱۱۹ شخص جمعیت است که ۱۵۸۰۲ شخص آن در مناطق شهری و ۶۳۱۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان هويزه استان خوزستان  دارای ۳۸۸۸۶ شخص جمعیت است که ۲۳۲۷۸ شخص آن در مناطق شهری و ۱۵۶۰۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان باوي استان خوزستان  دارای ۹۶۴۸۴ شخص جمعیت است که ۶۹۰۲۳ شخص آن در مناطق شهری و ۲۷۴۶۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان حميديه استان خوزستان  دارای ۵۳۷۶۲ شخص جمعیت است که ۲۲۰۵۷ شخص آن در مناطق شهری و ۳۱۷۰۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان آغاجاري استان خوزستان  دارای ۱۷۶۵۴ شخص جمعیت است که ۱۱۹۱۲ شخص آن در مناطق شهری و ۵۷۳۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان کارون استان خوزستان  دارای ۱۰۵۸۷۲ شخص جمعیت است که ۵۶۲۵۲ شخص آن در مناطق شهری و ۴۹۶۲۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

اطلاعات جمعیتی استان لرستان

شهرستان اليگودرز استان لرستان  دارای ۱۳۷۵۳۴ شخص جمعیت است که ۹۰۷۹۹ شخص آن در مناطق شهری و ۴۶۵۴۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بروجرد استان لرستان  دارای ۳۲۶۴۵۲ شخص جمعیت است که ۲۴۰۵۱۷ شخص آن در مناطق شهری و ۸۵۹۳۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان خرم آباد استان لرستان

280,000 ریال

دانلود مرز مناطق نواحی و محلات شهری تهران

این محصول یک فایل گوگل ارث است که مرز مناطق شهر تهران نواحی شهر تهران و محلات شهر تهران را نمایش می دهد. این فایل با فرمت kml/kmz است و به راحتی در برنامه گوگل ارض باز می شود. مرز manategh navahi mahalat Tehran در گوگل ارث google earth مساحت منطقه ۱ شهر تهران ۴۶۶۱۱۵۶۸

498,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان تهران

شهرستان تهران استان تهران  دارای ۸۷۳۷۵۱۰ شخص جمعیت است که ۸۶۹۳۷۰۶ شخص آن در مناطق شهری و ۴۳۲۲۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان تهران استان تهران  دارای ۸۷۳۷۵۱۰ شخص جمعیت است که ۸۶۹۳۷۰۶ شخص آن در مناطق شهری و ۴۳۲۲۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان دماوند استان تهران  دارای

280,000 ریال

نوشته های اخیر