اطلاعات جمعیتی استان کرمان

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان بافت استان کرمان  دارای ۸۴۱۰۳ شخص جمعیت است که ۳۹۰۳۴ شخص آن در مناطق شهری و ۴۴۴۹۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بم استان کرمان  دارای ۲۲۸۲۴۱ شخص جمعیت است که ۱۵۰۱۵۷ شخص آن در مناطق شهری و ۷۷۲۶۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان جيرفت استان کرمان  دارای ۳۰۸۸۵۸ شخص جمعیت است که ۱۵۳۱۵۳ شخص آن در مناطق شهری و ۱۵۵۶۹۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان رفسنجان استان کرمان  دارای ۳۱۱۲۱۴ شخص جمعیت است که ۱۸۳۲۶۳ شخص آن در مناطق شهری و ۱۲۷۲۲۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان زرند استان کرمان  دارای ۱۳۸۱۳۳ شخص جمعیت است که ۷۳۱۸۵ شخص آن در مناطق شهری و ۶۴۹۴۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سيرجان استان کرمان  دارای ۳۲۴۱۰۳ شخص جمعیت است که ۲۴۶۳۰۸ شخص آن در مناطق شهری و ۷۷۷۸۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان شهربابك استان کرمان  دارای ۱۰۳۹۷۵ شخص جمعیت است که ۷۳۸۲۴ شخص آن در مناطق شهری و ۳۰۱۵۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان كرمان استان کرمان  دارای ۷۳۸۷۲۴ شخص جمعیت است که ۶۳۲۱۶۲ شخص آن در مناطق شهری و ۱۰۶۵۲۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان كهنوج استان کرمان  دارای ۹۵۸۴۸ شخص جمعیت است که ۵۲۶۲۴ شخص آن در مناطق شهری و ۴۳۲۲۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بردسير استان کرمان  دارای ۸۱۹۸۳ شخص جمعیت است که ۴۵۸۶۰ شخص آن در مناطق شهری و ۳۵۲۲۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان راور استان کرمان  دارای ۴۳۱۹۸ شخص جمعیت است که ۲۳۷۳۶ شخص آن در مناطق شهری و ۱۹۴۶۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان عنبرآباد استان کرمان  دارای ۸۲۴۳۸ شخص جمعیت است که ۲۵۱۸۵ شخص آن در مناطق شهری و ۵۷۲۵۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان منوجان استان کرمان  دارای ۶۵۷۰۵ شخص جمعیت است که ۲۱۱۹۶ شخص آن در مناطق شهری و ۴۴۵۰۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان كوهبنان استان کرمان  دارای ۲۱۲۰۵ شخص جمعیت است که ۱۵۳۰۴ شخص آن در مناطق شهری و ۵۸۷۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان رودبارجنوب استان کرمان  دارای ۱۰۵۹۹۲ شخص جمعیت است که ۲۱۵۸۲ شخص آن در مناطق شهری و ۸۴۴۱۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان قلعه گنج استان کرمان  دارای ۷۶۴۹۵ شخص جمعیت است که ۱۳۱۶۹ شخص آن در مناطق شهری و ۶۳۳۲۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ريگان استان کرمان  دارای ۸۸۴۱۰ شخص جمعیت است که ۲۷۹۳۰ شخص آن در مناطق شهری و ۶۰۴۷۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان رابر استان کرمان  دارای ۳۵۳۶۲ شخص جمعیت است که ۱۴۷۱۵ شخص آن در مناطق شهری و ۲۰۵۳۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان فهرج استان کرمان  دارای ۶۷۰۹۶ شخص جمعیت است که ۶۸۷۶ شخص آن در مناطق شهری و ۵۹۸۶۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان انار استان کرمان  دارای ۳۶۸۹۷ شخص جمعیت است که ۱۹۹۴۵ شخص آن در مناطق شهری و ۱۶۹۵۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان نرماشير استان کرمان  دارای ۵۴۲۲۸ شخص جمعیت است که ۷۶۴۸ شخص آن در مناطق شهری و ۴۶۵۸۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان فارياب استان کرمان  دارای ۳۴۰۰۰ شخص جمعیت است که ۴۸۶۳ شخص آن در مناطق شهری و ۲۹۱۳۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ارزوئيه استان کرمان  دارای ۳۸۵۱۰ شخص جمعیت است که ۶۸۶۸ شخص آن در مناطق شهری و ۳۱۶۴۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

اطلاعات جمعیتی استان سمنان

شهرستان دامغان استان سمنان  دارای ۹۴۱۹۰ شخص جمعیت است که ۷۲۹۲۵ شخص آن در مناطق شهری و ۲۱۲۶۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان سمنان استان سمنان  دارای ۱۹۶۵۲۱ شخص جمعیت است که ۱۸۵۱۲۹ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۳۹۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان شاهرود استان سمنان  دارای

280,000 ریال

اکسل ترافیک جاده ها

این محصول یک آموزش ویدئویی کوتاه است که روش دریافت فایل های اکسل تعداد وسایل نقلیه را در جاده های کشور معرفی میکند. با نگاه کردن به این ویدئو شما می توانید داده های اکسل تعداد و انواع وسایل نقلیه سواری کامیون و وسایل سنگین را در تمام جاده های کشور دریافت کنید. این داده

368,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان کرمان

شهرستان بافت استان کرمان  دارای ۸۴۱۰۳ شخص جمعیت است که ۳۹۰۳۴ شخص آن در مناطق شهری و ۴۴۴۹۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بم استان کرمان  دارای ۲۲۸۲۴۱ شخص جمعیت است که ۱۵۰۱۵۷ شخص آن در مناطق شهری و ۷۷۲۶۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان جيرفت استان کرمان  دارای

280,000 ریال

اسلاید با تشکر

ارائه صحیح و گیرا بخش قابل توجهی از هر پروژه است که می تواند دستاوردها و نتایج کار شما را به بهترین شکل بیان نماید. در این بین اسلاید نهایی بیشترین توجه مخاطبان و مشتریان را به خود جلب می کند. بنابراین صفحه آخر اسلاید را می توان بعنوان روح اسلاید و بخش هیجانی عاطفی

378,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان قزوین

شهرستان بوئين زهرا استان قزوین دارای ۱۲۲۹۹۴ شخص جمعیت است که ۵۶۰۸۲ شخص آن در مناطق شهری و ۶۶۹۱۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان تاكستان استان قزوین دارای ۱۷۲۶۳۶ شخص جمعیت است که ۱۱۳۰۹۰ شخص آن در مناطق شهری و ۵۹۵۴۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان قزوين استان قزوین

280,000 ریال

نوشته های اخیر