اطلاعات جمعیتی استان کردستان

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان بانه استان کردستان  دارای ۱۵۸۶۹۰ شخص جمعیت است که ۱۱۵۳۲۵ شخص آن در مناطق شهری و ۴۳۳۶۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بيجار استان کردستان  دارای ۸۹۱۶۲ شخص جمعیت است که ۵۶۸۵۷ شخص آن در مناطق شهری و ۳۲۳۰۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سقز استان کردستان  دارای ۲۲۶۴۵۱ شخص جمعیت است که ۱۶۸۳۵۹ شخص آن در مناطق شهری و ۵۸۰۹۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سنندج استان کردستان  دارای ۵۰۱۴۰۲ شخص جمعیت است که ۴۱۴۰۶۹ شخص آن در مناطق شهری و ۸۷۳۳۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان قروه استان کردستان  دارای ۱۴۰۱۹۲ شخص جمعیت است که ۹۴۴۰۴ شخص آن در مناطق شهری و ۴۵۷۸۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان مريوان استان کردستان  دارای ۱۹۵۲۶۳ شخص جمعیت است که ۱۵۱۱۸۸ شخص آن در مناطق شهری و ۴۴۰۷۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ديواندره استان کردستان  دارای ۸۰۰۴۰ شخص جمعیت است که ۳۶۰۹۸ شخص آن در مناطق شهری و ۴۳۹۴۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان كامياران استان کردستان  دارای ۱۰۲۸۵۶ شخص جمعیت است که ۶۰۴۴۷ شخص آن در مناطق شهری و ۴۲۴۰۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سروآباد استان کردستان  دارای ۴۴۹۴۰ شخص جمعیت است که ۸۲۹۷ شخص آن در مناطق شهری و ۳۶۶۴۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دهگلان استان کردستان  دارای ۶۴۰۱۵ شخص جمعیت است که ۲۹۱۸۵ شخص آن در مناطق شهری و ۳۴۸۳۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

پاورپوینت آماده قالب علمی هنری

این یک پاور پوینت آماده برای ارایه است که بخش های مختلف پرزنت شما را آماده دارد. شما تنها کافی است تصاویر و متن خودتان را داخل آن پیست و جایگزین عکس های قالب کنید. عناصر اصلی پاور مانند شماره اسلاید و گذار و انیمیشن ها در این پاور لحاظ شده است. همچنین خلاقیت های

348,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان اردبیل

شهرستان اردبيل استان اردبیل  دارای ۶۰۵۹۹۲ شخص جمعیت است که ۵۳۱۴۵۴ شخص آن در مناطق شهری و ۷۴۵۳۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بیله سوار استان اردبیل  دارای ۵۱۴۰۴ شخص جمعیت است که ۲۳۴۱۴ شخص آن در مناطق شهری و ۲۷۸۴۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان خلخال استان اردبیل

280,000 ریال

نقشه زمین شناسی کل ایران

این محصول یک فایل گوگل ارث است که موقعیت مکانی سازندهای زمین شناسی ایران و همچنین سن سازندها را نشان می دهد. نقشه زمین شناسی ایران در برنامه Google Earth باز می شود.

580,000 ریال

پاورپوینت آماده برای ارائه

این محصول شامل یک فایل پاورپوینت (Powerpoint) با اسلاید های آماده برای ارائه مطالعات، پژوهش ها، طرح های پژوهشی و پروژه های مطالعاتی است. این محصول دارای بخش های مختلف مانند مقدمه، بیان مساله، فرضیه و سوال پژوهش، نتایج و بحث و نتیجه گیری پژوهش است. شما در هر مطالعه برای ارایه می بایست یک

589,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان لرستان

شهرستان اليگودرز استان لرستان  دارای ۱۳۷۵۳۴ شخص جمعیت است که ۹۰۷۹۹ شخص آن در مناطق شهری و ۴۶۵۴۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بروجرد استان لرستان  دارای ۳۲۶۴۵۲ شخص جمعیت است که ۲۴۰۵۱۷ شخص آن در مناطق شهری و ۸۵۹۳۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان خرم آباد استان لرستان

280,000 ریال

نوشته های اخیر