اطلاعات جمعیتی استان زنجان

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان ابهر استان زنجان  دارای ۱۵۱۵۲۸ شخص جمعیت است که ۱۲۶۱۱۴ شخص آن در مناطق شهری و ۲۵۴۱۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان خدابنده استان زنجان  دارای ۱۶۴۴۹۳ شخص جمعیت است که ۶۵۱۶۳ شخص آن در مناطق شهری و ۹۹۳۳۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان زنجان استان زنجان  دارای ۵۲۱۳۰۲ شخص جمعیت است که ۴۳۳۴۷۵ شخص آن در مناطق شهری و ۸۷۸۲۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ايجرود استان زنجان  دارای ۳۶۶۴۱ شخص جمعیت است که ۳۳۳۰ شخص آن در مناطق شهری و ۳۳۳۱۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان خرمدره استان زنجان  دارای ۶۷۹۵۱ شخص جمعیت است که ۵۵۳۶۸ شخص آن در مناطق شهری و ۱۲۵۸۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان طارم استان زنجان  دارای ۴۶۶۴۱ شخص جمعیت است که ۹۸۲۴ شخص آن در مناطق شهری و ۳۶۸۱۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ماهنشان استان زنجان  دارای ۳۹۴۲۵ شخص جمعیت است که ۱۰۲۶۵ شخص آن در مناطق شهری و ۲۹۱۶۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سلطانيه استان زنجان  دارای ۲۹۴۸۰ شخص جمعیت است که ۷۶۳۸ شخص آن در مناطق شهری و ۲۱۸۴۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

اطلاعات جمعیتی استان گیلان

شهرستان آبادان استان گیلان  دارای ۲۹۸۰۹۰ شخص جمعیت است که ۲۵۰۵۵۵ شخص آن در مناطق شهری و ۴۷۵۲۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان انديمشک استان گیلان  دارای ۱۷۱۴۱۲ شخص جمعیت است که ۱۴۹۷۲۶ شخص آن در مناطق شهری و ۲۰۸۸۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان اهواز استان گیلان  دارای

280,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان یزد

شهرستان اردكان استان یزد  دارای ۹۷۹۶۰ شخص جمعیت است که ۸۳۰۷۱ شخص آن در مناطق شهری و ۱۴۸۸۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بافق استان یزد  دارای ۵۰۸۴۵ شخص جمعیت است که ۴۵۴۵۳ شخص آن در مناطق شهری و ۵۳۹۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان تفت استان یزد  دارای

280,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان خراسان شمالی

شهرستان اسفراين استان خراسان شمالی  دارای ۱۲۰۵۱۳ شخص جمعیت است که ۶۲۹۱۷ شخص آن در مناطق شهری و ۵۷۵۷۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی  دارای ۳۲۴۰۸۳ شخص جمعیت است که ۲۳۳۸۱۰ شخص آن در مناطق شهری و ۹۰۲۷۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان جاجرم استان

280,000 ریال

نقشه انواع تیپ خاک کشور

خاک ها یکی از منابع ارزشمند طبیعی هستند که اهمیت ویژه ای در کشاورزی و زراعت ایفا می کنند. انواع خاک ها موجب رشد پوشش گیاهی و حفظ حیات موجودات گیاهی و جانوری می شوند. این محصول یک فایل گوگل ارث با فرمت kmz kml است که بعد از خرید و دانلود انواع تیپ های

578,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان هرمزگان

شهرستان ابوموسي استان هرمزگان  دارای ۷۴۰۲ شخص جمعیت است که ۴۲۱۳ شخص آن در مناطق شهری و ۳۱۸۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بندرعباس استان هرمزگان  دارای ۶۸۰۳۶۶ شخص جمعیت است که ۵۴۳۲۱۸ شخص آن در مناطق شهری و ۱۳۶۸۰۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بندرلنگه استان هرمزگان  دارای

280,000 ریال

نوشته های اخیر