اطلاعات جمعیتی استان سمنان

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان دامغان استان سمنان  دارای ۹۴۱۹۰ شخص جمعیت است که ۷۲۹۲۵ شخص آن در مناطق شهری و ۲۱۲۶۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سمنان استان سمنان  دارای ۱۹۶۵۲۱ شخص جمعیت است که ۱۸۵۱۲۹ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۳۹۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان شاهرود استان سمنان  دارای ۲۱۸۶۲۸ شخص جمعیت است که ۱۷۶۶۱۹ شخص آن در مناطق شهری و ۴۲۰۰۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان گرمسار استان سمنان  دارای ۷۷۴۲۱ شخص جمعیت است که ۶۲۱۹۰ شخص آن در مناطق شهری و ۱۵۲۳۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان مهدئ شهر استان سمنان  دارای ۴۷۴۷۵ شخص جمعیت است که ۴۱۶۷۳ شخص آن در مناطق شهری و ۵۸۰۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان آرادان استان سمنان  دارای ۱۳۸۸۴ شخص جمعیت است که ۷۴۴۹ شخص آن در مناطق شهری و ۶۴۳۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ميامي استان سمنان  دارای ۳۸۷۱۸ شخص جمعیت است که ۴۵۶۶ شخص آن در مناطق شهری و ۳۴۱۵۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سرخه استان سمنان  دارای ۱۵۵۲۳ شخص جمعیت است که ۹۹۵۱ شخص آن در مناطق شهری و ۵۵۷۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

اطلاعات جمعیتی استان کرمانشاه

شهرستان اسلام آبادغرب استان کرمانشاه  دارای ۱۴۰۸۷۶ شخص جمعیت است که ۹۱۸۷۶ شخص آن در مناطق شهری و ۴۸۳۴۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان کرمانشاه استان کرمانشاه  دارای ۱۰۸۳۸۳۳ شخص جمعیت است که ۹۵۲۲۸۵ شخص آن در مناطق شهری و ۱۲۹۷۱۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان پاوه استان کرمانشاه

280,000 ریال

اکسل ترافیک جاده ها

این محصول یک آموزش ویدئویی کوتاه است که روش دریافت فایل های اکسل تعداد وسایل نقلیه را در جاده های کشور معرفی میکند. با نگاه کردن به این ویدئو شما می توانید داده های اکسل تعداد و انواع وسایل نقلیه سواری کامیون و وسایل سنگین را در تمام جاده های کشور دریافت کنید. این داده

368,000 ریال

نوشته های اخیر