اطلاعات جمعیتی استان گلستان

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان بندرگز استان گلستان  دارای ۴۶۱۳۰ شخص جمعیت است که ۲۷۳۹۲ شخص آن در مناطق شهری و ۱۸۷۳۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان تركمن استان گلستان  دارای ۷۹۹۷۸ شخص جمعیت است که ۵۳۹۷۰ شخص آن در مناطق شهری و ۲۶۰۰۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان علي آباد استان گلستان  دارای ۱۴۰۷۰۹ شخص جمعیت است که ۸۰۵۱۱ شخص آن در مناطق شهری و ۶۰۱۹۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان كردكوئ استان گلستان  دارای ۷۱۲۷۰ شخص جمعیت است که ۳۹۸۸۱ شخص آن در مناطق شهری و ۳۱۳۸۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان گرگان استان گلستان  دارای ۴۸۰۵۴۱ شخص جمعیت است که ۳۶۵۶۸۲ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۴۸۳۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان گنبدكاووس استان گلستان  دارای ۳۴۸۷۴۴ شخص جمعیت است که ۱۵۴۴۰۴ شخص آن در مناطق شهری و ۱۹۳۶۷۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان مينودشت استان گلستان  دارای ۷۵۴۸۳ شخص جمعیت است که ۳۰۰۸۵ شخص آن در مناطق شهری و ۴۵۳۹۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان آق قلا استان گلستان  دارای ۱۳۲۷۳۳ شخص جمعیت است که ۴۲۱۱۹ شخص آن در مناطق شهری و ۹۰۶۱۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان كلاله استان گلستان  دارای ۱۱۷۳۱۹ شخص جمعیت است که ۴۱۹۵۳ شخص آن در مناطق شهری و ۷۵۳۶۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان آزادشهر استان گلستان  دارای ۹۶۸۰۳ شخص جمعیت است که ۵۴۸۸۷ شخص آن در مناطق شهری و ۴۱۹۱۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان راميان استان گلستان  دارای ۸۶۲۱۰ شخص جمعیت است که ۳۶۲۷۰ شخص آن در مناطق شهری و ۴۹۹۳۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان مراوه تپه استان گلستان  دارای ۶۰۹۵۳ شخص جمعیت است که ۸۶۷۱ شخص آن در مناطق شهری و ۵۱۳۱۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان گميشان استان گلستان  دارای ۶۸۷۷۳ شخص جمعیت است که ۳۶۳۹۶ شخص آن در مناطق شهری و ۳۲۳۷۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان گاليكش استان گلستان  دارای ۶۳۱۷۳ شخص جمعیت است که ۲۳۳۹۴ شخص آن در مناطق شهری و ۳۹۷۷۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

آموزش vLookUp در اکسل

با کلیک روی دکمه خرید زیر آموزش vLookUp در اکسل را دانلود کنید. محتویات ویدوی آموزی وی لوک آپ vlookup روش vlookup در اکسل چیست؟ ۱ اهمیت روش vlookup در اکسل. ۱ روش vlookup در اکسل چطور کار می کند؟ ۱ ویدئوی آموزش کار با روش vlookup در اکسل. ۲ کاربرد روش vlookup در big

368,000 ریال

نقشه زمین شناسی کل ایران

این محصول یک فایل گوگل ارث است که موقعیت مکانی سازندهای زمین شناسی ایران و همچنین سن سازندها را نشان می دهد. نقشه زمین شناسی ایران در برنامه Google Earth باز می شود.

580,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان خراسان جنوبی

شهرستان بيرجند استان خراسان جنوبی  دارای ۲۶۱۳۲۴ شخص جمعیت است که ۲۰۳۶۳۶ شخص آن در مناطق شهری و ۵۷۶۸۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان درميان استان خراسان جنوبی  دارای ۵۳۷۱۴ شخص جمعیت است که ۱۴۶۷۲ شخص آن در مناطق شهری و ۳۹۰۴۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان سربيشه استان

280,000 ریال

پاورپوینت آماده قالب علمی هنری

این یک پاور پوینت آماده برای ارایه است که بخش های مختلف پرزنت شما را آماده دارد. شما تنها کافی است تصاویر و متن خودتان را داخل آن پیست و جایگزین عکس های قالب کنید. عناصر اصلی پاور مانند شماره اسلاید و گذار و انیمیشن ها در این پاور لحاظ شده است. همچنین خلاقیت های

348,000 ریال

نقشه تاریخی در google earth

در این آموزش ویدئویی کار با نقشه های تاریخی در گوگل ارت آموزش داده شده است. این یک ویدئوی متفاوت است که توسط دکتر محمدعلی نظام محله به سبکی جدیدی کار با نقشه های تاریخی و کار با یو تی ام در گوگل ارث را آموزش می دهد. در این ویدئوی کوتاه یاد می گیرید

548,000 ریال

نوشته های اخیر