نرم افزار اکسل تقویم محتوای شبکه های اجتماعی

نرم افزار اکسل تقویم محتوای شبکه های اجتماعی

یکی از مهمترین فعالیت هایی که در شبکه های اجتماعی موجب بازدید میلیونی و جذب مشتریان هدف برای کسب و کارها می شود، تداوم تولید محتوا است. تولید محتوای مداوم و اثر بخش که بتواند ارزش مفیدی برای مشتریان خلق کند کلید موفقیت یک کسب و کار است. هر فردی در هر شغلی باید بتواند محصولات خود را به بهترین شکل ممکن از جنبه های کیفیت، روش کار، جنس مواد و اجزا، قابلیت ها، و شرایط نگهداری به درستی به مشتریان معرفی کند.

همه این ارزشها می تواند به نفع مشتری باشد و به او کمک می کند بهترین تصمیم را بگیرد. همه ما در زندگی همیشه مشتری خدمات و کالاهای دیگران هستیم و از جهتی تولید کننده و مصرف کننده هستیم. در یک سیستم اقتصادی با سازوکار های بهم تنیده همیشه همه شهروندان و مردم در جهت بهینه سازی فعالیت های اقتصادی رفتار می کنند. ما برای کالاهای خودمان فروشنده و تولید کننده هستیم و برای کالاها و خدماتی که نیاز داریم مشتری هستیم. نشان دادن این مزایا و موارد باید در محتواها انجام شود در بازه های زمانی معین نمایش داده شود.

من بعنوان یک مشتری کالاها و خدماتی را خرید می کنم و مصرف می کنم که بدانم چطور تولید شده است، بدانم چطور کار میکنم، بفهمم به چه صورتی می تواند اثربخش باشد، و نهایتا چطور از آن نگهداری کنم. همه این اطلاعات برای من ارزشمند است و ترجیح می دهم از چنین فروشنده ای خرید کنم. لذا رفتار اجتماعی همه مردم ناشی از سابقه گذشته و همچنین آگاهی از شرایط موجود است. لذا هرگونه تبلیغ در فضای مجازی در صورتی مفید خواهد بود که بتواند رضایت اجتماعی را جذب کند. لذا، فعالیت در شبکه های اجتماعی باید با زمانبندی زندگی مردم هماهنگ باشد.

تقویم محتوایی باید این موارد را در محتواها بگنجاند و در بازه های زمانی معین آنها را منتشر کند. در بازه های زمانی مشخص و در تاریخ های معین محتواهای بخصوصی باید منتشر شود. آگاهی بخشی به مشتری واجب است و من بعنوان مشتری آگاه شدن از محصولاتی را که مصرف می کنم حق خودم می دانم. بهتر است محتواها در ساعت هایی برای من بعنوان مشتری منتشر شود که بتوانم از بین انبوه ویدئوها و عکس ها در فضای مجازی آنها را پیدا کنم. من آگاهی ندارم که همه تولید کننده های کشور را بشناسم. پس فروشنده ها وظیفه دارند آنها را با انتشار ویدئوهای با کیفیت با نمایش ابعاد آن محصولات به من بشناسانند.

به همین منظور انشار ویدئوها، عکس ها، اینفوگراف ها و غیره باید در بازه های زمانی مشخصی از روز و در طول روزهای هفته از شنبه تا یک شنبه بطور منظم منشر شود. همانطوری که یک فروشنده همیشه منتظر می ماند تا مشتری از راه برسد. شما بعنوان یک فروشنده باید محتواها را به دست مشتریان برسانید.

اکسل تقویم محتوایی شبکه ها اجتماعی و بازاریابی در فضای مجازی یک برنامه زمان بندی شده برای انتشار محتواها در ساعت بهینه ای از روز است. این محتواها در ساعات مشخصی باید مشتریان واقعی که به محصول شما نیاز دارند را پیدا کند و به دست آنها برسد. این وظیفه هر فروشنده است که بداند ساعت ۷ تا ۱۱ صبح چه افرادی آنلاین هستند و چه محتواهایی را باید نشر دهد. بعد از ظهر ها چه افرادی آنلاین هستند و چه محتواهایی مناسب آنها است. همه اینها کمک می کند بهترین تصمیم را برای تدوین و تنظیم تقویم محتوایی خود ایجاد کنیم.

با دانلود اکسل تقویم محتوایی بهتر زمان بندی برای انتشار در شبکه های اجتماعی را مدیریت می کنید. این تقویم اکسل راهی برای نظم دهی به فعالیت های تبلیغاتی و فعالیت های فروش در شبکه های اجتماعی برای جذب مشتری و جذب فالور های هدف است. همه این موارد باید با توجه به کسب و کار شما بهینه شود. این اکسل به شما کمک می کند زمان بندی روزانه و هفتگی از فعالیت های خود در فضا مجازی داشته باشید.

برای خرید و دانلود اکسل تقویم محتوایی از دکمه خرید زیر اقدام کنید.


نحوه ایجاد یک قالب تقویم محتوای رسانه های اجتماعی در اکسل
برای ساخت تقویم محتوایی شاید به قسمت سرگرم کننده فکر کنید Excel یا Google Sheets فقط برنامه های صفحه گسترده خسته کننده هستند، اما دوباره فکر کنید. راه‌های زیادی برای سفارشی‌سازی صفحه‌گسترده اکسل برای مطابقت با رنگ‌های برندتان، دسته‌بندی محتوا بر اساس رنگ وجود دارد یا می‌توانید از بین قالب‌های رایگان آن‌ها را انتخاب کنید.

بسته به آنچه می‌خواهید، می‌توانید این اکسل را به همان اندازه که می‌خواهید آسان یا پیچیده کنید. اما چند نکته کلیدی وجود دارد که باید در تقویم محتوایی اکسلی شما گنجانده شوید.

مرحله ۱: قالب اکسل خود را با مشخصات پیج و برند خود تظنیم کنید
ابتدا به اکسل بروید و نوشتن مشخصات خود را شروع کنید.
در ردیف های اول خود، می خواهید ماه و سال را با توجه به شرایط خود تنظیم کنید.

مرحله ۲: تاریخ و روز
در اینجا، می‌خواهید تاریخ و روز خود را وارد کنید و البته، می‌توانید روزهای خود را کد رنگی کنید تا الگوی خود را از نظر بصری جذاب‌تر کنید.

بسته به اینکه قصد دارید در آخر هفته ها پست بگذارید یا به خود استراحت دهید، می توانید از برنامه دوشنبه تا یکشنبه یا دوشنبه تا جمعه استفاده کنید.

مرحله ۳: ارسال موضوع
در مرحله بعد، یک ردیف برای پیام خود اضافه کنید تا به خود و تیمتان یک نمای کلی از محتوای مربوط به آن ارائه دهید. این پیام می تواند هر چیزی باشد، از آشنایی مشتریان با شما و معرفی خودتان یا به روز رسانی های برند. از طرف دیگر، می توانید از این بخش برای نوشتن عنوان خود استفاده کنید.

مرحله ۴: تصویر
در بخش تصویر، می‌خواهید تصویری از پست رسانه‌های اجتماعی خود اضافه کنید. می‌توانید تصویر را مستقیماً به اکسل اضافه کنید یا می‌توانید از این فضا برای درج پیوند به هر جایی که تصاویر خود را قبل از پست کردن آنها ذخیره می‌کنید، استفاده کنید. به عنوان مثال، یک پوشه google drive ایجاد کنید و عکس های خود را آنجا آپلود کنید.

برای افزودن یک تصویر در اکسل، به تب Insert > Pictures > This Device > Select an image > تغییر اندازه تصویر خود را برای مطابقت با سلول های خود مرتب کنید.

مرحله ۵: ستون محتوا
در بخش ستون، می خواهید آنچه را که هر نوع محتوا نشان می دهد اضافه کنید. این ستون می تواند محتوای آموزشی باشد، به عنوان مثال، پست آشنایی با من یا تعطیلات رسانه های اجتماعی مانند روز ملی ایکس یا هر چیزی.

مرحله ۶: پلت فرم
در نهایت، اگر در برنامه های رسانه های اجتماعی مختلف هستید، می خواهید پست های رسانه های اجتماعی خود را بر اساس پلتفرم دسته بندی کنید. اگر فقط از یک پلتفرم برای مثال اینستاگرام استفاده می‌کنید، می‌توانید از این بخش برای دسته‌بندی محتوای خود بر اساس نوع قالب (قرقره، پست، چرخ فلک، استوری) استفاده کنید.

در زیر پلتفرم، همچنین می‌توانید بخشی در مورد اینکه چگونه پست‌های خود را در دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی قرار می‌دهید، توضیح دهید. به‌عنوان مثال، ویدیوی Reels اینستاگرام را به TikTok تغییر دهید.

بعد ازاینکه اولین هفته خود را در تقویم محتوایی اکسل عدد x دارید، به سادگی بخش ها را کپی و جایگذاری کنید و داده های هفته های ۲، ۳ و ۴ را هم آماده و تغییر دهید.


برای خرید نرم افزار اکسل تقویم محتوای شبکه های اجتماعی روی دکمه خرید زیر کلیک کنید.

Share:

آموزش ویدئویی فوری صورت سود و زیان

این ویدئوی آموزشی کوتاه بطور بسیار موثر تحلیل بنیادی صورت سود و زیان شرکت های بورسی را قبل از خرید سهام نشان می دهد. با دیدن این ویدئوی شما بطور خیلی قوی مسلط می شوید و می توانید شبیه ثروتمندان و سرمایه داران بازار سرمایه تحلیل کنید. در این ویدئو یاد میگیرید که شبیه سرمایه

496,000 ریال

آموزش مقدماتی اکسل

در این ویدئوی آموزشی، اکسل از صفر بطور بسیار آسان و فوری آموزش داده شد. در این فوری آموز می توانید در کمتر از یک ساعت نرم افزار مایکروسافت اکسل (Microsoft Excel) را خیلی سریع یاد بگیرید. در این آموزش ویدئویی سعی نمودیم یک پروژه اکسل را در امور پولی و اقتصادی توضیح دهیم. بعد

398,000 ریال

مرز شهرستان ها بخش ها دهستان ها در گوگل ارث

در این محصول مرز استان ها، مرز شهرستان ها، مرز بخش ها، و مرز دهستان های ایران در یک فایل گوگل ارث قابل نمایش است. اطلاعات مرز بندی براساس نقشه های تقسیمات کشوری وزارت کشور است و در فرمت گوگل ارث ارایه شده است. این اطلاعات می تواند برای مطالعات استانداری ها، فرمانداری ها، بخش

486,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان ایلام

شهرستان ايلام استان ایلام دارای ۲۳۵۱۴۴ شخص جمعیت است که ۱۹۹۸۶۱ شخص آن در مناطق شهری و ۳۵۲۳۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان دره شهر استان ایلام دارای ۴۳۷۰۸ شخص جمعیت است که ۲۳۴۱۲ شخص آن در مناطق شهری و ۲۰۲۹۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان دهلران استان ایلام

280,000 ریال