اطلاعات جمعیتی استان البرز

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان کرج استان البرز  دارای ۱۹۷۳۴۷۰ شخص جمعیت است که ۱۹۴۰۵۵۴ شخص آن در مناطق شهری و ۳۲۸۶۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان نظرآباد استان البرز  دارای ۱۵۲۴۳۷ شخص جمعیت است که ۱۲۴۱۶۶ شخص آن در مناطق شهری و ۲۸۲۶۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ساوجبلاغ استان البرز  دارای ۲۵۹۹۷۳ شخص جمعیت است که ۱۷۱۳۰۰ شخص آن در مناطق شهری و ۸۸۶۲۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان اشتهارد استان البرز  دارای ۳۷۸۷۶ شخص جمعیت است که ۲۹۹۹۳ شخص آن در مناطق شهری و ۷۸۸۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان فرديس استان البرز  دارای ۲۷۱۸۲۹ شخص جمعیت است که ۲۴۳۱۷۹ شخص آن در مناطق شهری و ۲۸۶۵۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

پاورپوینت آماده قالب علمی هنری

این یک پاور پوینت آماده برای ارایه است که بخش های مختلف پرزنت شما را آماده دارد. شما تنها کافی است تصاویر و متن خودتان را داخل آن پیست و جایگزین عکس های قالب کنید. عناصر اصلی پاور مانند شماره اسلاید و گذار و انیمیشن ها در این پاور لحاظ شده است. همچنین خلاقیت های

348,000 ریال

تبدیل اکسل آنلاین

برای خرید محصول تبدیل اکسل آنلای می توانید از طریق دکمه خرید زیر اقدام کنید. این محصول یک برنامه آنلاین است که قابلیت های زیادی برای تبدیل اکسل به فرمت های مختلف دارد. این برنامه بطور آنلاین می تواند چارت ها و نمودارها یا عکس های داخل اکسل را استخراج کند و بصورت فرمت JPEG

389,000 ریال

نقشه انواع تیپ خاک کشور

خاک ها یکی از منابع ارزشمند طبیعی هستند که اهمیت ویژه ای در کشاورزی و زراعت ایفا می کنند. انواع خاک ها موجب رشد پوشش گیاهی و حفظ حیات موجودات گیاهی و جانوری می شوند. این محصول یک فایل گوگل ارث با فرمت kmz kml است که بعد از خرید و دانلود انواع تیپ های

578,000 ریال

نقشه زمین شناسی کل ایران

این محصول یک فایل گوگل ارث است که موقعیت مکانی سازندهای زمین شناسی ایران و همچنین سن سازندها را نشان می دهد. نقشه زمین شناسی ایران در برنامه Google Earth باز می شود.

580,000 ریال

نوشته های اخیر