اطلاعات جمعیتی استان بوشهر

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان بوشهر استان بوشهر  دارای ۲۹۸۵۹۴ شخص جمعیت است که ۲۷۳۵۷۷ شخص آن در مناطق شهری و ۲۴۹۷۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. 

شهرستان تنگستان استان بوشهر  دارای ۷۶۷۰۶ شخص جمعیت است که ۲۳۴۲۷ شخص آن در مناطق شهری و ۵۳۲۱۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دشتستان استان بوشهر  دارای ۲۵۲۰۴۷ شخص جمعیت است که ۱۷۱۱۲۶ شخص آن در مناطق شهری و ۷۹۹۲۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دشتي استان بوشهر  دارای ۸۶۳۱۹ شخص جمعیت است که ۵۹۶۱۶ شخص آن در مناطق شهری و ۲۵۹۱۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دير استان بوشهر  دارای ۶۰۶۱۲ شخص جمعیت است که ۴۸۲۰۷ شخص آن در مناطق شهری و ۱۲۴۰۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان كنگان استان بوشهر  دارای ۱۰۷۸۰۱ شخص جمعیت است که ۸۱۳۰۵ شخص آن در مناطق شهری و ۲۶۴۹۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان گناوه استان بوشهر  دارای ۱۰۲۴۸۴ شخص جمعیت است که ۷۹۷۲۴ شخص آن در مناطق شهری و ۲۲۷۵۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ديلم استان بوشهر  دارای ۳۴۸۲۸ شخص جمعیت است که ۲۸۴۶۱ شخص آن در مناطق شهری و ۶۳۶۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان جم استان بوشهر  دارای ۷۰۰۵۱ شخص جمعیت است که ۳۸۱۱۸ شخص آن در مناطق شهری و ۳۱۸۹۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان عسلويه استان بوشهر  دارای ۷۳۹۵۸ شخص جمعیت است که ۳۲۳۹۴ شخص آن در مناطق شهری و ۴۱۵۶۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

اطلاعات جمعیتی استان زنجان

شهرستان ابهر استان زنجان  دارای ۱۵۱۵۲۸ شخص جمعیت است که ۱۲۶۱۱۴ شخص آن در مناطق شهری و ۲۵۴۱۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان خدابنده استان زنجان  دارای ۱۶۴۴۹۳ شخص جمعیت است که ۶۵۱۶۳ شخص آن در مناطق شهری و ۹۹۳۳۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان زنجان استان زنجان  دارای

280,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان لرستان

شهرستان اليگودرز استان لرستان  دارای ۱۳۷۵۳۴ شخص جمعیت است که ۹۰۷۹۹ شخص آن در مناطق شهری و ۴۶۵۴۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بروجرد استان لرستان  دارای ۳۲۶۴۵۲ شخص جمعیت است که ۲۴۰۵۱۷ شخص آن در مناطق شهری و ۸۵۹۳۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان خرم آباد استان لرستان

280,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان گلستان

شهرستان بندرگز استان گلستان  دارای ۴۶۱۳۰ شخص جمعیت است که ۲۷۳۹۲ شخص آن در مناطق شهری و ۱۸۷۳۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان تركمن استان گلستان  دارای ۷۹۹۷۸ شخص جمعیت است که ۵۳۹۷۰ شخص آن در مناطق شهری و ۲۶۰۰۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان علي آباد استان گلستان

280,000 ریال

نوشته های اخیر