اطلاعات جمعیتی استان تهران

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان تهران استان تهران  دارای ۸۷۳۷۵۱۰ شخص جمعیت است که ۸۶۹۳۷۰۶ شخص آن در مناطق شهری و ۴۳۲۲۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان تهران استان تهران  دارای ۸۷۳۷۵۱۰ شخص جمعیت است که ۸۶۹۳۷۰۶ شخص آن در مناطق شهری و ۴۳۲۲۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دماوند استان تهران  دارای ۱۲۵۴۸۰ شخص جمعیت است که ۹۳۲۰۱ شخص آن در مناطق شهری و ۳۲۲۷۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان رئ استان تهران  دارای ۳۴۹۷۰۰ شخص جمعیت است که ۱۴۶۸۳۷ شخص آن در مناطق شهری و ۲۰۲۸۶۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان شميرانات استان تهران  دارای ۴۷۲۷۹ شخص جمعیت است که ۲۸۵۱۴ شخص آن در مناطق شهری و ۱۸۷۶۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ورامين استان تهران  دارای ۲۸۳۷۴۲ شخص جمعیت است که ۲۳۰۴۷۲ شخص آن در مناطق شهری و ۵۳۲۵۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان شهريار استان تهران  دارای ۷۴۴۲۱۰ شخص جمعیت است که ۶۵۶۵۸۸ شخص آن در مناطق شهری و ۸۷۶۱۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان اسلامشهر استان تهران  دارای ۵۴۸۶۲۰ شخص جمعیت است که ۵۱۲۱۵۶ شخص آن در مناطق شهری و ۳۶۴۳۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان اسلامشهر استان تهران  دارای ۵۴۸۶۲۰ شخص جمعیت است که ۵۱۲۱۵۶ شخص آن در مناطق شهری و ۳۶۴۳۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان رباطكريم استان تهران  دارای ۲۹۱۵۱۶ شخص جمعیت است که ۲۳۱۵۰۱ شخص آن در مناطق شهری و ۶۰۰۱۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان پاكدشت استان تهران  دارای ۳۵۰۹۶۶ شخص جمعیت است که ۲۷۶۲۸۲ شخص آن در مناطق شهری و ۷۴۶۷۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان فيروزكوه استان تهران  دارای ۳۳۵۵۸ شخص جمعیت است که ۱۸۵۷۷ شخص آن در مناطق شهری و ۱۴۹۸۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان قدس استان تهران  دارای ۳۱۶۶۳۶ شخص جمعیت است که ۳۰۹۶۰۵ شخص آن در مناطق شهری و ۷۰۲۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ملارد استان تهران  دارای ۳۷۷۲۹۲ شخص جمعیت است که ۳۱۳۵۰۳ شخص آن در مناطق شهری و ۶۳۷۳۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان پيشوا استان تهران  دارای ۸۶۶۰۱ شخص جمعیت است که ۵۹۱۸۴ شخص آن در مناطق شهری و ۲۷۴۱۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بهارستان استان تهران  دارای ۵۳۶۳۲۹ شخص جمعیت است که ۴۹۸۶۳۲ شخص آن در مناطق شهری و ۳۷۶۹۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان پرديس استان تهران  دارای ۱۶۹۰۶۰ شخص جمعیت است که ۱۵۲۳۹۷ شخص آن در مناطق شهری و ۱۶۶۵۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان قرچک استان تهران  دارای ۲۶۹۱۳۸ شخص جمعیت است که ۲۳۱۰۷۵ شخص آن در مناطق شهری و ۳۸۰۶۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

اطلاعات جمعیتی استان فارس

شهرستان آباده استان فارس  دارای ۱۰۰۸۳۱ شخص جمعیت است که ۸۸۲۲۶ شخص آن در مناطق شهری و ۱۲۵۹۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان استهبان استان فارس  دارای ۶۸۸۵۰ شخص جمعیت است که ۴۸۴۱۶ شخص آن در مناطق شهری و ۲۰۳۹۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان اقليد استان فارس  دارای

280,000 ریال

نوشته های اخیر