اطلاعات جمعیتی استان زنجان

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان ابهر استان زنجان  دارای ۱۵۱۵۲۸ شخص جمعیت است که ۱۲۶۱۱۴ شخص آن در مناطق شهری و ۲۵۴۱۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان خدابنده استان زنجان  دارای ۱۶۴۴۹۳ شخص جمعیت است که ۶۵۱۶۳ شخص آن در مناطق شهری و ۹۹۳۳۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان زنجان استان زنجان  دارای ۵۲۱۳۰۲ شخص جمعیت است که ۴۳۳۴۷۵ شخص آن در مناطق شهری و ۸۷۸۲۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ايجرود استان زنجان  دارای ۳۶۶۴۱ شخص جمعیت است که ۳۳۳۰ شخص آن در مناطق شهری و ۳۳۳۱۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان خرمدره استان زنجان  دارای ۶۷۹۵۱ شخص جمعیت است که ۵۵۳۶۸ شخص آن در مناطق شهری و ۱۲۵۸۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان طارم استان زنجان  دارای ۴۶۶۴۱ شخص جمعیت است که ۹۸۲۴ شخص آن در مناطق شهری و ۳۶۸۱۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ماهنشان استان زنجان  دارای ۳۹۴۲۵ شخص جمعیت است که ۱۰۲۶۵ شخص آن در مناطق شهری و ۲۹۱۶۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سلطانيه استان زنجان  دارای ۲۹۴۸۰ شخص جمعیت است که ۷۶۳۸ شخص آن در مناطق شهری و ۲۱۸۴۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

اسلاید با تشکر

ارائه صحیح و گیرا بخش قابل توجهی از هر پروژه است که می تواند دستاوردها و نتایج کار شما را به بهترین شکل بیان نماید. در این بین اسلاید نهایی بیشترین توجه مخاطبان و مشتریان را به خود جلب می کند. بنابراین صفحه آخر اسلاید را می توان بعنوان روح اسلاید و بخش هیجانی عاطفی

378,000 ریال

دانلود نقشه گسل های ایران

این محصول موقعیت مکانی تمامی گسل های اصلی و فرعی کشور را در قالب فایل kml kmz نشان می دهد. بعد از دانلود موقعیت مکانی گسل ها را در نزدیکی شهر روستا و شهرستان محل زندگی خود می توانید مشاهده کنید. ۴۹۲,۰۰۰ ریال – خرید نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد

492,000 ریال

نوشته های اخیر