اطلاعات جمعیتی استان آذربایجان شرقی

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی  دارای ۱۵۴۵۳۰ شخص جمعیت است که ۱۰۵۲۹۹ شخص آن در مناطق شهری و ۴۹۲۳۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان تبريز استان آذربایجان شرقی  دارای ۱۷۷۳۰۳۳ شخص جمعیت است که ۱۶۲۳۰۹۶ شخص آن در مناطق شهری و ۱۴۹۹۳۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سراب استان آذربایجان شرقی  دارای ۱۲۵۳۴۱ شخص جمعیت است که ۵۹۳۰۷ شخص آن در مناطق شهری و ۶۶۰۳۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان مراغه استان آذربایجان شرقی  دارای ۲۶۲۶۰۴ شخص جمعیت است که ۱۷۷۰۷۹ شخص آن در مناطق شهری و ۸۵۵۲۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان مرند استان آذربایجان شرقی  دارای ۲۴۴۹۷۱ شخص جمعیت است که ۱۵۶۰۵۳ شخص آن در مناطق شهری و ۸۸۹۱۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ميانه استان آذربایجان شرقی  دارای ۱۸۲۸۴۸ شخص جمعیت است که ۱۱۴۹۹۶ شخص آن در مناطق شهری و ۶۷۸۵۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان هشترود استان آذربایجان شرقی  دارای ۵۷۱۹۹ شخص جمعیت است که ۲۱۷۸۷ شخص آن در مناطق شهری و ۳۵۴۱۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بناب استان آذربایجان شرقی  دارای ۱۳۴۸۹۲ شخص جمعیت است که ۸۵۲۷۴ شخص آن در مناطق شهری و ۴۹۶۱۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بستان آباد استان آذربایجان شرقی  دارای ۹۴۷۶۹ شخص جمعیت است که ۲۴۷۰۸ شخص آن در مناطق شهری و ۷۰۰۶۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان شبستر استان آذربایجان شرقی  دارای ۱۳۵۴۲۱ شخص جمعیت است که ۷۰۹۶۹ شخص آن در مناطق شهری و ۶۴۴۵۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان کليبر استان آذربایجان شرقی  دارای ۴۶۱۲۵ شخص جمعیت است که ۱۲۰۳۹ شخص آن در مناطق شهری و ۳۴۰۸۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان هريس استان آذربایجان شرقی  دارای ۶۹۰۹۳ شخص جمعیت است که ۳۳۴۳۶ شخص آن در مناطق شهری و ۳۵۶۵۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان جلفا استان آذربایجان شرقی  دارای ۶۱۳۵۸ شخص جمعیت است که ۴۴۷۰۴ شخص آن در مناطق شهری و ۱۶۶۵۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ملکان استان آذربایجان شرقی  دارای ۱۱۱۳۱۹ شخص جمعیت است که ۳۸۲۴۳ شخص آن در مناطق شهری و ۷۳۰۷۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان آذرشهر استان آذربایجان شرقی  دارای ۱۱۰۳۱۱ شخص جمعیت است که ۷۳۸۹۶ شخص آن در مناطق شهری و ۳۶۴۱۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان اسکو استان آذربایجان شرقی  دارای ۱۵۸۲۷۰ شخص جمعیت است که ۱۱۷۵۲۷ شخص آن در مناطق شهری و ۴۰۷۴۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان چاراويماق استان آذربایجان شرقی  دارای ۳۱۰۷۱ شخص جمعیت است که ۶۱۰۲ شخص آن در مناطق شهری و ۲۴۹۶۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی  دارای ۵۲۶۵۰ شخص جمعیت است که ۸۷۰۱ شخص آن در مناطق شهری و ۴۳۹۴۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان عجب شير استان آذربایجان شرقی  دارای ۷۰۸۵۲ شخص جمعیت است که ۳۴۳۰۶ شخص آن در مناطق شهری و ۳۶۵۴۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان خداآفرين استان آذربایجان شرقی  دارای ۳۲۹۹۵ شخص جمعیت است که ۱۹۰۲ شخص آن در مناطق شهری و ۳۱۰۹۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

آموزش تفسیر اعداد ترازنامه در تحلیل بنیادی

این ویدئوی آموزشی توسط دکتر محمدعلی نظام محله که سالها در بازارهای مالی بورس و رمزارز تجربه دارد به روشی متفاوت و خیلی کوتاه تهیه شده است. در این ویدئوی کوتاه نیم ساعته شما یاد میگیرید که چطور به سبک سرمایه داران و بزرگان بازار بورس در یک نگاه به برخی عدد های کلیدی ترازنامه

548,000 ریال

نوشته های اخیر