اطلاعات جمعیتی استان اصفهان

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان اردستان استان اصفهان  دارای ۴۲۱۰۵ شخص جمعیت است که ۲۷۷۹۱ شخص آن در مناطق شهری و ۱۴۳۱۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان اصفهان استان اصفهان  دارای ۲۲۴۳۲۴۹ شخص جمعیت است که ۲۱۱۲۷۶۷ شخص آن در مناطق شهری و ۱۳۰۴۶۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان خميني شهر استان اصفهان  دارای ۳۱۹۷۲۷ شخص جمعیت است که ۳۱۵۰۵۲ شخص آن در مناطق شهری و ۴۶۷۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان خوانسار استان اصفهان  دارای ۳۳۰۴۹ شخص جمعیت است که ۲۱۸۸۳ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۱۶۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سميرم استان اصفهان  دارای ۷۴۱۰۹ شخص جمعیت است که ۳۵۷۱۳ شخص آن در مناطق شهری و ۳۸۰۵۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان فريدن استان اصفهان  دارای ۴۹۸۹۰ شخص جمعیت است که ۲۴۴۴۴ شخص آن در مناطق شهری و ۲۵۳۶۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان  دارای ۳۵۶۵۴ شخص جمعیت است که ۱۸۹۸۵ شخص آن در مناطق شهری و ۱۶۶۶۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان فلاورجان استان اصفهان  دارای ۲۴۹۸۱۴ شخص جمعیت است که ۱۶۷۳۴۲ شخص آن در مناطق شهری و ۸۲۴۷۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان شهرضا استان اصفهان  دارای ۱۵۹۷۹۷ شخص جمعیت است که ۱۴۲۱۱۶ شخص آن در مناطق شهری و ۱۷۶۷۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان کاشان استان اصفهان  دارای ۳۶۴۴۸۲ شخص جمعیت است که ۳۲۷۲۴۳ شخص آن در مناطق شهری و ۳۷۲۳۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان گلپايگان استان اصفهان  دارای ۹۰۰۸۶ شخص جمعیت است که ۷۴۸۵۲ شخص آن در مناطق شهری و ۱۵۲۳۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان لنجان استان اصفهان  دارای ۲۶۲۹۱۲ شخص جمعیت است که ۲۳۵۴۴۸ شخص آن در مناطق شهری و ۲۷۴۶۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان نايين استان اصفهان  دارای ۳۹۲۶۱ شخص جمعیت است که ۳۱۲۶۰ شخص آن در مناطق شهری و ۸۰۰۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان نجف آباد استان اصفهان  دارای ۳۱۹۲۰۵ شخص جمعیت است که ۲۹۴۲۹۵ شخص آن در مناطق شهری و ۲۴۹۰۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان نطنز استان اصفهان  دارای ۴۳۹۷۷ شخص جمعیت است که ۳۳۶۱۷ شخص آن در مناطق شهری و ۱۰۳۶۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان شاهين شهروميمه استان اصفهان  دارای ۲۳۴۶۶۷ شخص جمعیت است که ۲۲۰۸۸۷ شخص آن در مناطق شهری و ۱۳۷۷۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان مبارکه استان اصفهان  دارای ۱۵۰۴۴۱ شخص جمعیت است که ۱۲۴۹۲۹ شخص آن در مناطق شهری و ۲۵۵۱۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان آران وبيدگل استان اصفهان  دارای ۱۰۳۵۱۷ شخص جمعیت است که ۸۹۰۲۲ شخص آن در مناطق شهری و ۱۴۴۹۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان تيران وکرون استان اصفهان  دارای ۷۱۵۷۵ شخص جمعیت است که ۳۰۱۶۷ شخص آن در مناطق شهری و ۴۱۴۰۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان چادگان استان اصفهان  دارای ۳۲۴۷۹ شخص جمعیت است که ۱۴۲۵۶ شخص آن در مناطق شهری و ۱۸۲۲۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دهاقان استان اصفهان  دارای ۳۴۵۱۱ شخص جمعیت است که ۲۳۳۸۲ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۱۲۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان برخوار استان اصفهان  دارای ۱۲۲۴۱۹ شخص جمعیت است که ۱۱۳۸۷۵ شخص آن در مناطق شهری و ۸۵۴۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان خور و بيابانک استان اصفهان  دارای ۱۹۷۶۱ شخص جمعیت است که ۱۴۳۹۸ شخص آن در مناطق شهری و ۵۳۶۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بو يين و مياندشت استان اصفهان  دارای ۲۴۱۶۳ شخص جمعیت است که ۱۳۵۸۵ شخص آن در مناطق شهری و ۱۰۵۷۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

مجموعه برنامه های هوش مصنوعی

این محصول یک مجموعه کامل از ابزارها و برنامه های هوش مصنوعی را ارایه می دهد که می توانید در کارهای مختلف از آنها استفاده کنید.. خرید این ابزار از لینک زیر انجام می شود. این محصول یک مجموعه کامل از ابزارها و برنامه های هوش مصنوعی را ارایه می دهد که می توانید در

478,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان کهگولیه بویراحمد

شهرستان بويراحمد استان کهگولیه بویراحمد  دارای ۲۹۹۸۸۵ شخص جمعیت است که ۱۵۷۴۵۴ شخص آن در مناطق شهری و ۱۴۲۲۹۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان كهگيلويه استان کهگولیه بویراحمد  دارای ۱۳۱۳۵۱ شخص جمعیت است که ۷۲۵۳۴ شخص آن در مناطق شهری و ۵۸۵۸۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان گچساران استان

280,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان گیلان

شهرستان آبادان استان گیلان  دارای ۲۹۸۰۹۰ شخص جمعیت است که ۲۵۰۵۵۵ شخص آن در مناطق شهری و ۴۷۵۲۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان انديمشک استان گیلان  دارای ۱۷۱۴۱۲ شخص جمعیت است که ۱۴۹۷۲۶ شخص آن در مناطق شهری و ۲۰۸۸۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان اهواز استان گیلان  دارای

280,000 ریال

نوشته های اخیر