اطلاعات جمعیتی استان بوشهر

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان بوشهر استان بوشهر  دارای ۲۹۸۵۹۴ شخص جمعیت است که ۲۷۳۵۷۷ شخص آن در مناطق شهری و ۲۴۹۷۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. 

شهرستان تنگستان استان بوشهر  دارای ۷۶۷۰۶ شخص جمعیت است که ۲۳۴۲۷ شخص آن در مناطق شهری و ۵۳۲۱۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دشتستان استان بوشهر  دارای ۲۵۲۰۴۷ شخص جمعیت است که ۱۷۱۱۲۶ شخص آن در مناطق شهری و ۷۹۹۲۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دشتي استان بوشهر  دارای ۸۶۳۱۹ شخص جمعیت است که ۵۹۶۱۶ شخص آن در مناطق شهری و ۲۵۹۱۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دير استان بوشهر  دارای ۶۰۶۱۲ شخص جمعیت است که ۴۸۲۰۷ شخص آن در مناطق شهری و ۱۲۴۰۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان كنگان استان بوشهر  دارای ۱۰۷۸۰۱ شخص جمعیت است که ۸۱۳۰۵ شخص آن در مناطق شهری و ۲۶۴۹۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان گناوه استان بوشهر  دارای ۱۰۲۴۸۴ شخص جمعیت است که ۷۹۷۲۴ شخص آن در مناطق شهری و ۲۲۷۵۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ديلم استان بوشهر  دارای ۳۴۸۲۸ شخص جمعیت است که ۲۸۴۶۱ شخص آن در مناطق شهری و ۶۳۶۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان جم استان بوشهر  دارای ۷۰۰۵۱ شخص جمعیت است که ۳۸۱۱۸ شخص آن در مناطق شهری و ۳۱۸۹۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان عسلويه استان بوشهر  دارای ۷۳۹۵۸ شخص جمعیت است که ۳۲۳۹۴ شخص آن در مناطق شهری و ۴۱۵۶۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

نقشه زمین شناسی کل ایران

این محصول یک فایل گوگل ارث است که موقعیت مکانی سازندهای زمین شناسی ایران و همچنین سن سازندها را نشان می دهد. نقشه زمین شناسی ایران در برنامه Google Earth باز می شود.

580,000 ریال

دانلود نقشه موقعیت مکانی سد های ایران

این محصول دانلود نقشه موقعیت مکانی سد های ایران در google earth است. این نقشه نقاط سدهای کشور را در برنامه گوگل ارث بطور اختصاصی نمایش می دهد. این محصول همچنین همراه یک فایل اکسل قهرست سردهای کشور و خوصیات آنها را نشان می دهد.

478,000 ریال

آموزش ویدئویی فوری صورت سود و زیان

این ویدئوی آموزشی کوتاه بطور بسیار موثر تحلیل بنیادی صورت سود و زیان شرکت های بورسی را قبل از خرید سهام نشان می دهد. با دیدن این ویدئوی شما بطور خیلی قوی مسلط می شوید و می توانید شبیه ثروتمندان و سرمایه داران بازار سرمایه تحلیل کنید. در این ویدئو یاد میگیرید که شبیه سرمایه

496,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان زنجان

شهرستان ابهر استان زنجان  دارای ۱۵۱۵۲۸ شخص جمعیت است که ۱۲۶۱۱۴ شخص آن در مناطق شهری و ۲۵۴۱۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان خدابنده استان زنجان  دارای ۱۶۴۴۹۳ شخص جمعیت است که ۶۵۱۶۳ شخص آن در مناطق شهری و ۹۹۳۳۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان زنجان استان زنجان  دارای

280,000 ریال

نوشته های اخیر