اطلاعات جمعیتی استان تهران

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان تهران استان تهران  دارای ۸۷۳۷۵۱۰ شخص جمعیت است که ۸۶۹۳۷۰۶ شخص آن در مناطق شهری و ۴۳۲۲۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان تهران استان تهران  دارای ۸۷۳۷۵۱۰ شخص جمعیت است که ۸۶۹۳۷۰۶ شخص آن در مناطق شهری و ۴۳۲۲۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دماوند استان تهران  دارای ۱۲۵۴۸۰ شخص جمعیت است که ۹۳۲۰۱ شخص آن در مناطق شهری و ۳۲۲۷۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان رئ استان تهران  دارای ۳۴۹۷۰۰ شخص جمعیت است که ۱۴۶۸۳۷ شخص آن در مناطق شهری و ۲۰۲۸۶۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان شميرانات استان تهران  دارای ۴۷۲۷۹ شخص جمعیت است که ۲۸۵۱۴ شخص آن در مناطق شهری و ۱۸۷۶۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ورامين استان تهران  دارای ۲۸۳۷۴۲ شخص جمعیت است که ۲۳۰۴۷۲ شخص آن در مناطق شهری و ۵۳۲۵۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان شهريار استان تهران  دارای ۷۴۴۲۱۰ شخص جمعیت است که ۶۵۶۵۸۸ شخص آن در مناطق شهری و ۸۷۶۱۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان اسلامشهر استان تهران  دارای ۵۴۸۶۲۰ شخص جمعیت است که ۵۱۲۱۵۶ شخص آن در مناطق شهری و ۳۶۴۳۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان اسلامشهر استان تهران  دارای ۵۴۸۶۲۰ شخص جمعیت است که ۵۱۲۱۵۶ شخص آن در مناطق شهری و ۳۶۴۳۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان رباطكريم استان تهران  دارای ۲۹۱۵۱۶ شخص جمعیت است که ۲۳۱۵۰۱ شخص آن در مناطق شهری و ۶۰۰۱۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان پاكدشت استان تهران  دارای ۳۵۰۹۶۶ شخص جمعیت است که ۲۷۶۲۸۲ شخص آن در مناطق شهری و ۷۴۶۷۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان فيروزكوه استان تهران  دارای ۳۳۵۵۸ شخص جمعیت است که ۱۸۵۷۷ شخص آن در مناطق شهری و ۱۴۹۸۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان قدس استان تهران  دارای ۳۱۶۶۳۶ شخص جمعیت است که ۳۰۹۶۰۵ شخص آن در مناطق شهری و ۷۰۲۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ملارد استان تهران  دارای ۳۷۷۲۹۲ شخص جمعیت است که ۳۱۳۵۰۳ شخص آن در مناطق شهری و ۶۳۷۳۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان پيشوا استان تهران  دارای ۸۶۶۰۱ شخص جمعیت است که ۵۹۱۸۴ شخص آن در مناطق شهری و ۲۷۴۱۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بهارستان استان تهران  دارای ۵۳۶۳۲۹ شخص جمعیت است که ۴۹۸۶۳۲ شخص آن در مناطق شهری و ۳۷۶۹۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان پرديس استان تهران  دارای ۱۶۹۰۶۰ شخص جمعیت است که ۱۵۲۳۹۷ شخص آن در مناطق شهری و ۱۶۶۵۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان قرچک استان تهران  دارای ۲۶۹۱۳۸ شخص جمعیت است که ۲۳۱۰۷۵ شخص آن در مناطق شهری و ۳۸۰۶۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

اطلاعات جمعیتی استان یزد

شهرستان اردكان استان یزد  دارای ۹۷۹۶۰ شخص جمعیت است که ۸۳۰۷۱ شخص آن در مناطق شهری و ۱۴۸۸۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بافق استان یزد  دارای ۵۰۸۴۵ شخص جمعیت است که ۴۵۴۵۳ شخص آن در مناطق شهری و ۵۳۹۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان تفت استان یزد  دارای

280,000 ریال

نقشه ایران و جهان برای PowerPoint

این محصول یک نقشه ایران و نقشه جهان است که شما می توانید در پاورپوینت ها و اسلاید های خود از آنها استفاده کنید. تصویر نقشه ایران بدون حاشیه و نقشه جهان بدون حاشیه را در این پاورپوینت می توانید در اسلاید های خودتان کپی و پیست کنید. این تصاویر بصورتی است که نوشته ها

378,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان اصفهان

شهرستان اردستان استان اصفهان  دارای ۴۲۱۰۵ شخص جمعیت است که ۲۷۷۹۱ شخص آن در مناطق شهری و ۱۴۳۱۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان اصفهان استان اصفهان  دارای ۲۲۴۳۲۴۹ شخص جمعیت است که ۲۱۱۲۷۶۷ شخص آن در مناطق شهری و ۱۳۰۴۶۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان خميني شهر استان اصفهان

280,000 ریال

آموزش ویدئویی فوری صورت سود و زیان

این ویدئوی آموزشی کوتاه بطور بسیار موثر تحلیل بنیادی صورت سود و زیان شرکت های بورسی را قبل از خرید سهام نشان می دهد. با دیدن این ویدئوی شما بطور خیلی قوی مسلط می شوید و می توانید شبیه ثروتمندان و سرمایه داران بازار سرمایه تحلیل کنید. در این ویدئو یاد میگیرید که شبیه سرمایه

496,000 ریال

نوشته های اخیر