اطلاعات جمعیتی استان خراسان جنوبی

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان بيرجند استان خراسان جنوبی  دارای ۲۶۱۳۲۴ شخص جمعیت است که ۲۰۳۶۳۶ شخص آن در مناطق شهری و ۵۷۶۸۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان درميان استان خراسان جنوبی  دارای ۵۳۷۱۴ شخص جمعیت است که ۱۴۶۷۲ شخص آن در مناطق شهری و ۳۹۰۴۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سربيشه استان خراسان جنوبی  دارای ۴۰۹۵۹ شخص جمعیت است که ۱۲۱۹۲ شخص آن در مناطق شهری و ۲۸۷۶۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان قائنات استان خراسان جنوبی  دارای ۱۱۶۱۸۱ شخص جمعیت است که ۶۰۰۹۲ شخص آن در مناطق شهری و ۵۶۰۸۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی  دارای ۵۱۴۴۹ شخص جمعیت است که ۲۱۴۸۵ شخص آن در مناطق شهری و ۲۹۹۶۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سرايان استان خراسان جنوبی  دارای ۳۳۳۱۲ شخص جمعیت است که ۲۳۳۷۴ شخص آن در مناطق شهری و ۹۹۳۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان فردوس استان خراسان جنوبی  دارای ۴۵۵۲۳ شخص جمعیت است که ۳۵۸۰۳ شخص آن در مناطق شهری و ۹۷۲۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بشرويه استان خراسان جنوبی  دارای ۲۶۰۶۴ شخص جمعیت است که ۱۹۳۸۱ شخص آن در مناطق شهری و ۶۶۸۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان زيرکوه استان خراسان جنوبی  دارای ۴۰۱۵۵ شخص جمعیت است که ۷۲۸۶ شخص آن در مناطق شهری و ۳۲۸۶۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان خوسف استان خراسان جنوبی  دارای ۲۷۶۰۰ شخص جمعیت است که ۹۳۰۶ شخص آن در مناطق شهری و ۱۸۲۹۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان طبس استان خراسان جنوبی  دارای ۷۲۶۱۷ شخص جمعیت است که ۴۶۶۰۰ شخص آن در مناطق شهری و ۲۶۰۱۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

نقشه گوگل ارث گسل های ایران

نقشه گوگل ارث گسل های ایران موقعیت مکانی انواع گسل های اصلی و گسل های فرعی در تمام استان ها و مناطق ایران را نمایش می دهد. ۴۶۸,۰۰۰ ریال – خرید نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد

468,000 ریال

نوشته های اخیر