اطلاعات جمعیتی استان خراسان شمالی

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان اسفراين استان خراسان شمالی  دارای ۱۲۰۵۱۳ شخص جمعیت است که ۶۲۹۱۷ شخص آن در مناطق شهری و ۵۷۵۷۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی  دارای ۳۲۴۰۸۳ شخص جمعیت است که ۲۳۳۸۱۰ شخص آن در مناطق شهری و ۹۰۲۷۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان جاجرم استان خراسان شمالی  دارای ۳۶۶۷۳ شخص جمعیت است که ۲۳۹۷۰ شخص آن در مناطق شهری و ۱۲۷۰۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان شيروان استان خراسان شمالی  دارای ۱۴۶۱۴۰ شخص جمعیت است که ۸۹۳۴۵ شخص آن در مناطق شهری و ۵۶۷۹۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان فاروج استان خراسان شمالی  دارای ۴۹۲۷۱ شخص جمعیت است که ۱۵۸۹۶ شخص آن در مناطق شهری و ۳۳۳۴۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان مانه وسملقان استان خراسان شمالی  دارای ۱۰۱۷۲۷ شخص جمعیت است که ۳۳۵۲۶ شخص آن در مناطق شهری و ۶۷۰۴۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان گرمه استان خراسان شمالی  دارای ۲۵۴۷۵ شخص جمعیت است که ۱۹۸۵۳ شخص آن در مناطق شهری و ۵۶۲۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان راز و جرگلان استان خراسان شمالی  دارای ۵۹۲۱۰ شخص جمعیت است که ۵۰۲۹ شخص آن در مناطق شهری و ۵۴۱۸۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

نقشه زمین شناسی کل ایران

این محصول یک فایل گوگل ارث است که موقعیت مکانی سازندهای زمین شناسی ایران و همچنین سن سازندها را نشان می دهد. نقشه زمین شناسی ایران در برنامه Google Earth باز می شود.

580,000 ریال

نوشته های اخیر