اطلاعات جمعیتی استان خوزستان

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان آبادان استان خوزستان  دارای ۲۹۸۰۹۰ شخص جمعیت است که ۲۵۰۵۵۵ شخص آن در مناطق شهری و ۴۷۵۲۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان انديمشک استان خوزستان  دارای ۱۷۱۴۱۲ شخص جمعیت است که ۱۴۹۷۲۶ شخص آن در مناطق شهری و ۲۰۸۸۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان اهواز استان خوزستان  دارای ۱۳۰۲۵۹۱ شخص جمعیت است که ۱۱۹۲۴۳۹ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۰۱۴۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ايذه استان خوزستان  دارای ۱۹۸۸۷۱ شخص جمعیت است که ۱۲۴۸۸۹ شخص آن در مناطق شهری و ۷۳۹۸۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ايذه استان خوزستان  دارای ۱۹۸۸۷۱ شخص جمعیت است که ۱۲۴۸۸۹ شخص آن در مناطق شهری و ۷۳۹۸۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بندرماهشهر استان خوزستان  دارای ۲۹۶۲۷۱ شخص جمعیت است که ۲۷۴۶۵۵ شخص آن در مناطق شهری و ۲۱۶۱۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بهبهان استان خوزستان  دارای ۱۸۰۵۹۳ شخص جمعیت است که ۱۳۹۲۳۸ شخص آن در مناطق شهری و ۴۱۳۴۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان خرمشهر استان خوزستان  دارای ۱۷۰۹۷۶ شخص جمعیت است که ۱۳۵۳۲۸ شخص آن در مناطق شهری و ۳۵۶۴۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دزفول استان خوزستان  دارای ۴۴۳۹۷۱ شخص جمعیت است که ۳۲۳۰۱۹ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۷۹۱۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دشت آزادگان استان خوزستان  دارای ۱۰۷۹۸۹ شخص جمعیت است که ۶۹۹۵۴ شخص آن در مناطق شهری و ۳۸۰۳۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان رامهرمز استان خوزستان  دارای ۱۱۳۷۷۶ شخص جمعیت است که ۷۴۲۸۵ شخص آن در مناطق شهری و ۳۹۴۱۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان شادگان استان خوزستان  دارای ۱۳۸۴۸۰ شخص جمعیت است که ۵۱۲۴۱ شخص آن در مناطق شهری و ۸۷۲۳۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان شوشتر استان خوزستان  دارای ۱۹۲۰۲۸ شخص جمعیت است که ۱۲۱۷۶۵ شخص آن در مناطق شهری و ۷۰۱۱۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان مسجدسليمان استان خوزستان  دارای ۱۱۳۴۱۹ شخص جمعیت است که ۱۰۱۵۸۶ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۷۵۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان شوش استان خوزستان  دارای ۲۰۵۷۲۰ شخص جمعیت است که ۱۰۴۹۹۱ شخص آن در مناطق شهری و ۱۰۰۶۱۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان باغ ملک استان خوزستان  دارای ۱۰۵۳۸۴ شخص جمعیت است که ۴۸۲۰۴ شخص آن در مناطق شهری و ۵۷۱۷۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان اميديه استان خوزستان  دارای ۹۲۳۳۵ شخص جمعیت است که ۶۹۷۸۴ شخص آن در مناطق شهری و ۲۲۵۵۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان لالي استان خوزستان  دارای ۳۷۹۶۳ شخص جمعیت است که ۱۸۴۷۳ شخص آن در مناطق شهری و ۱۹۴۹۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان هنديجان استان خوزستان  دارای ۳۸۷۶۲ شخص جمعیت است که ۳۰۲۰۷ شخص آن در مناطق شهری و ۸۵۵۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان رامشير استان خوزستان  دارای ۵۴۰۰۴ شخص جمعیت است که ۲۷۱۰۴ شخص آن در مناطق شهری و ۲۶۹۰۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان گتوند استان خوزستان  دارای ۶۵۴۶۸ شخص جمعیت است که ۴۴۳۵۷ شخص آن در مناطق شهری و ۲۰۷۰۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان انديکا استان خوزستان  دارای ۴۷۶۲۹ شخص جمعیت است که ۴۰۸۱ شخص آن در مناطق شهری و ۴۳۵۴۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان هفتگل استان خوزستان  دارای ۲۲۱۱۹ شخص جمعیت است که ۱۵۸۰۲ شخص آن در مناطق شهری و ۶۳۱۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان هويزه استان خوزستان  دارای ۳۸۸۸۶ شخص جمعیت است که ۲۳۲۷۸ شخص آن در مناطق شهری و ۱۵۶۰۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان باوي استان خوزستان  دارای ۹۶۴۸۴ شخص جمعیت است که ۶۹۰۲۳ شخص آن در مناطق شهری و ۲۷۴۶۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان حميديه استان خوزستان  دارای ۵۳۷۶۲ شخص جمعیت است که ۲۲۰۵۷ شخص آن در مناطق شهری و ۳۱۷۰۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان آغاجاري استان خوزستان  دارای ۱۷۶۵۴ شخص جمعیت است که ۱۱۹۱۲ شخص آن در مناطق شهری و ۵۷۳۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان کارون استان خوزستان  دارای ۱۰۵۸۷۲ شخص جمعیت است که ۵۶۲۵۲ شخص آن در مناطق شهری و ۴۹۶۲۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

اطلاعات جمعیتی استان کهگولیه بویراحمد

شهرستان بويراحمد استان کهگولیه بویراحمد  دارای ۲۹۹۸۸۵ شخص جمعیت است که ۱۵۷۴۵۴ شخص آن در مناطق شهری و ۱۴۲۲۹۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان كهگيلويه استان کهگولیه بویراحمد  دارای ۱۳۱۳۵۱ شخص جمعیت است که ۷۲۵۳۴ شخص آن در مناطق شهری و ۵۸۵۸۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان گچساران استان

280,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان خراسان شمالی

شهرستان اسفراين استان خراسان شمالی  دارای ۱۲۰۵۱۳ شخص جمعیت است که ۶۲۹۱۷ شخص آن در مناطق شهری و ۵۷۵۷۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی  دارای ۳۲۴۰۸۳ شخص جمعیت است که ۲۳۳۸۱۰ شخص آن در مناطق شهری و ۹۰۲۷۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان جاجرم استان

280,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان کرمانشاه

شهرستان اسلام آبادغرب استان کرمانشاه  دارای ۱۴۰۸۷۶ شخص جمعیت است که ۹۱۸۷۶ شخص آن در مناطق شهری و ۴۸۳۴۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان کرمانشاه استان کرمانشاه  دارای ۱۰۸۳۸۳۳ شخص جمعیت است که ۹۵۲۲۸۵ شخص آن در مناطق شهری و ۱۲۹۷۱۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان پاوه استان کرمانشاه

280,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان قزوین

شهرستان بوئين زهرا استان قزوین دارای ۱۲۲۹۹۴ شخص جمعیت است که ۵۶۰۸۲ شخص آن در مناطق شهری و ۶۶۹۱۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان تاكستان استان قزوین دارای ۱۷۲۶۳۶ شخص جمعیت است که ۱۱۳۰۹۰ شخص آن در مناطق شهری و ۵۹۵۴۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان قزوين استان قزوین

280,000 ریال

نوشته های اخیر