اطلاعات جمعیتی استان زنجان

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان ابهر استان زنجان  دارای ۱۵۱۵۲۸ شخص جمعیت است که ۱۲۶۱۱۴ شخص آن در مناطق شهری و ۲۵۴۱۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان خدابنده استان زنجان  دارای ۱۶۴۴۹۳ شخص جمعیت است که ۶۵۱۶۳ شخص آن در مناطق شهری و ۹۹۳۳۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان زنجان استان زنجان  دارای ۵۲۱۳۰۲ شخص جمعیت است که ۴۳۳۴۷۵ شخص آن در مناطق شهری و ۸۷۸۲۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ايجرود استان زنجان  دارای ۳۶۶۴۱ شخص جمعیت است که ۳۳۳۰ شخص آن در مناطق شهری و ۳۳۳۱۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان خرمدره استان زنجان  دارای ۶۷۹۵۱ شخص جمعیت است که ۵۵۳۶۸ شخص آن در مناطق شهری و ۱۲۵۸۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان طارم استان زنجان  دارای ۴۶۶۴۱ شخص جمعیت است که ۹۸۲۴ شخص آن در مناطق شهری و ۳۶۸۱۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ماهنشان استان زنجان  دارای ۳۹۴۲۵ شخص جمعیت است که ۱۰۲۶۵ شخص آن در مناطق شهری و ۲۹۱۶۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سلطانيه استان زنجان  دارای ۲۹۴۸۰ شخص جمعیت است که ۷۶۳۸ شخص آن در مناطق شهری و ۲۱۸۴۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

پاورپوینت آماده قالب علمی هنری

این یک پاور پوینت آماده برای ارایه است که بخش های مختلف پرزنت شما را آماده دارد. شما تنها کافی است تصاویر و متن خودتان را داخل آن پیست و جایگزین عکس های قالب کنید. عناصر اصلی پاور مانند شماره اسلاید و گذار و انیمیشن ها در این پاور لحاظ شده است. همچنین خلاقیت های

348,000 ریال

دانلود نقشه موقعیت مکانی سد های ایران

این محصول دانلود نقشه موقعیت مکانی سد های ایران در google earth است. این نقشه نقاط سدهای کشور را در برنامه گوگل ارث بطور اختصاصی نمایش می دهد. این محصول همچنین همراه یک فایل اکسل قهرست سردهای کشور و خوصیات آنها را نشان می دهد.

478,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان قزوین

شهرستان بوئين زهرا استان قزوین دارای ۱۲۲۹۹۴ شخص جمعیت است که ۵۶۰۸۲ شخص آن در مناطق شهری و ۶۶۹۱۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان تاكستان استان قزوین دارای ۱۷۲۶۳۶ شخص جمعیت است که ۱۱۳۰۹۰ شخص آن در مناطق شهری و ۵۹۵۴۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان قزوين استان قزوین

280,000 ریال

نوشته های اخیر