اطلاعات جمعیتی استان قزوین

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان بوئين زهرا استان قزوین دارای ۱۲۲۹۹۴ شخص جمعیت است که ۵۶۰۸۲ شخص آن در مناطق شهری و ۶۶۹۱۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان تاكستان استان قزوین دارای ۱۷۲۶۳۶ شخص جمعیت است که ۱۱۳۰۹۰ شخص آن در مناطق شهری و ۵۹۵۴۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان قزوين استان قزوین دارای ۵۹۶۹۳۲ شخص جمعیت است که ۴۸۵۴۸۸ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۱۴۴۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان آبيك استان قزوین دارای ۹۴۵۳۶ شخص جمعیت است که ۶۳۲۵۵ شخص آن در مناطق شهری و ۳۱۲۸۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان البرز استان قزوین دارای ۲۴۲۸۶۵ شخص جمعیت است که ۲۲۲۷۵۶ شخص آن در مناطق شهری و ۲۰۱۰۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان آوج استان قزوین دارای ۴۳۷۹۸ شخص جمعیت است که ۱۱۴۷۸ شخص آن در مناطق شهری و ۳۲۳۱۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

دانلود نقشه موقعیت مکانی سد های ایران

این محصول دانلود نقشه موقعیت مکانی سد های ایران در google earth است. این نقشه نقاط سدهای کشور را در برنامه گوگل ارث بطور اختصاصی نمایش می دهد. این محصول همچنین همراه یک فایل اکسل قهرست سردهای کشور و خوصیات آنها را نشان می دهد.

478,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان مازندران

شهرستان آمل استان مازندران  دارای ۴۰۱۶۳۹ شخص جمعیت است که ۲۴۶۳۵۵ شخص آن در مناطق شهری و ۱۵۵۲۸۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بابل استان مازندران  دارای ۵۳۱۹۳۰ شخص جمعیت است که ۳۰۵۵۷۸ شخص آن در مناطق شهری و ۲۲۶۳۵۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بهشهر استان مازندران  دارای

280,000 ریال

دانلود جزوه اسلایدی تاکسونومی

این محصول یک پاورپوینت است که خلاصه مطالب تاکسونومی زیست شناسی ملکولی را بصورت جمع بندی شده ارائه می دهد. این جزوه جای دیگری یافت نمی شود و تنها از وبسایت عددایکس قابل دانلود است. ۴۷۹,۰۰۰ ریال – خرید نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد

479,000 ریال

نقشه تاریخی در google earth

در این آموزش ویدئویی کار با نقشه های تاریخی در گوگل ارت آموزش داده شده است. این یک ویدئوی متفاوت است که توسط دکتر محمدعلی نظام محله به سبکی جدیدی کار با نقشه های تاریخی و کار با یو تی ام در گوگل ارث را آموزش می دهد. در این ویدئوی کوتاه یاد می گیرید

548,000 ریال

نوشته های اخیر