اطلاعات جمعیتی استان مازندران

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان آمل استان مازندران  دارای ۴۰۱۶۳۹ شخص جمعیت است که ۲۴۶۳۵۵ شخص آن در مناطق شهری و ۱۵۵۲۸۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بابل استان مازندران  دارای ۵۳۱۹۳۰ شخص جمعیت است که ۳۰۵۵۷۸ شخص آن در مناطق شهری و ۲۲۶۳۵۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بهشهر استان مازندران  دارای ۱۶۸۷۶۹ شخص جمعیت است که ۱۱۷۴۲۰ شخص آن در مناطق شهری و ۵۱۳۴۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان تنكابن استان مازندران  دارای ۱۶۶۱۳۲ شخص جمعیت است که ۸۴۷۴۷ شخص آن در مناطق شهری و ۸۱۳۸۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان رامسر استان مازندران  دارای ۷۴۱۷۹ شخص جمعیت است که ۵۶۷۱۳ شخص آن در مناطق شهری و ۱۷۴۶۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سارئ استان مازندران  دارای ۵۰۴۲۹۸ شخص جمعیت است که ۳۱۴۵۲۹ شخص آن در مناطق شهری و ۱۸۹۷۶۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سوادكوه استان مازندران  دارای ۴۳۹۱۳ شخص جمعیت است که ۲۵۶۷۸ شخص آن در مناطق شهری و ۱۸۲۳۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان قائم شهر استان مازندران  دارای ۳۰۹۱۹۹ شخص جمعیت است که ۲۱۵۲۸۰ شخص آن در مناطق شهری و ۹۳۹۱۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان نور استان مازندران  دارای ۱۲۱۵۳۱ شخص جمعیت است که ۵۴۲۸۱ شخص آن در مناطق شهری و ۶۷۲۵۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان نوشهر استان مازندران  دارای ۱۳۸۹۱۳ شخص جمعیت است که ۵۵۶۷۳ شخص آن در مناطق شهری و ۸۳۲۳۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بابلسر استان مازندران  دارای ۱۳۵۱۹۱ شخص جمعیت است که ۷۵۷۶۱ شخص آن در مناطق شهری و ۵۹۴۳۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان محمودآباد استان مازندران  دارای ۹۸۴۰۷ شخص جمعیت است که ۳۸۵۴۳ شخص آن در مناطق شهری و ۵۹۸۶۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان نكا استان مازندران  دارای ۱۱۹۵۱۱ شخص جمعیت است که ۶۰۹۹۱ شخص آن در مناطق شهری و ۵۸۵۲۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان چالوس استان مازندران  دارای ۱۱۶۵۴۲ شخص جمعیت است که ۸۲۲۹۲ شخص آن در مناطق شهری و ۳۴۲۵۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان جويبار استان مازندران  دارای ۷۷۵۷۶ شخص جمعیت است که ۳۵۱۶۶ شخص آن در مناطق شهری و ۴۲۴۱۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان گلوگاه استان مازندران  دارای ۴۰۰۷۸ شخص جمعیت است که ۲۱۳۵۲ شخص آن در مناطق شهری و ۱۸۷۲۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان فريدونكنار استان مازندران  دارای ۶۰۰۳۱ شخص جمعیت است که ۳۸۱۵۴ شخص آن در مناطق شهری و ۲۱۸۷۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان عباس آباد استان مازندران  دارای ۵۲۸۳۲ شخص جمعیت است که ۲۹۴۰۵ شخص آن در مناطق شهری و ۲۳۴۲۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان مياندورود استان مازندران  دارای ۵۵۰۵۳ شخص جمعیت است که ۹۲۰۸ شخص آن در مناطق شهری و ۴۵۸۴۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سيمرغ استان مازندران  دارای ۱۹۳۷۶ شخص جمعیت است که ۸۰۴۰ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۳۳۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سوادکوه شمالي استان مازندران  دارای ۲۴۸۳۴ شخص جمعیت است که ۸۶۷۱ شخص آن در مناطق شهری و ۱۶۱۶۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان کلاردشت استان مازندران  دارای ۲۳۶۴۸ شخص جمعیت است که ۱۳۴۰۱ شخص آن در مناطق شهری و ۱۰۲۴۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

نقشه خطوط انتقال نیرو و نیرگاه های ایران

فایل گوگل ارث خطوط انتقال نیرو برق و موقعیت مکانی نیروگاه ها و خطوط انتقال دکل های برق ایران در قالب فایل KMZ ارایه شده است. در این فایل می توانید موقعیت خطوط برق کل کشور را روی نقشه Google Earth مشاهده کنید. ۴۶۰,۰۰۰ ریال – خرید نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد

460,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان ایلام

شهرستان ايلام استان ایلام دارای ۲۳۵۱۴۴ شخص جمعیت است که ۱۹۹۸۶۱ شخص آن در مناطق شهری و ۳۵۲۳۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان دره شهر استان ایلام دارای ۴۳۷۰۸ شخص جمعیت است که ۲۳۴۱۲ شخص آن در مناطق شهری و ۲۰۲۹۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان دهلران استان ایلام

280,000 ریال

اسلاید با تشکر

ارائه صحیح و گیرا بخش قابل توجهی از هر پروژه است که می تواند دستاوردها و نتایج کار شما را به بهترین شکل بیان نماید. در این بین اسلاید نهایی بیشترین توجه مخاطبان و مشتریان را به خود جلب می کند. بنابراین صفحه آخر اسلاید را می توان بعنوان روح اسلاید و بخش هیجانی عاطفی

378,000 ریال

نقشه زمین شناسی کل ایران

این محصول یک فایل گوگل ارث است که موقعیت مکانی سازندهای زمین شناسی ایران و همچنین سن سازندها را نشان می دهد. نقشه زمین شناسی ایران در برنامه Google Earth باز می شود.

580,000 ریال

نوشته های اخیر