اطلاعات جمعیتی استان هرمزگان

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان ابوموسي استان هرمزگان  دارای ۷۴۰۲ شخص جمعیت است که ۴۲۱۳ شخص آن در مناطق شهری و ۳۱۸۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بندرعباس استان هرمزگان  دارای ۶۸۰۳۶۶ شخص جمعیت است که ۵۴۳۲۱۸ شخص آن در مناطق شهری و ۱۳۶۸۰۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بندرلنگه استان هرمزگان  دارای ۱۵۹۳۵۸ شخص جمعیت است که ۹۶۳۱۲ شخص آن در مناطق شهری و ۶۳۰۳۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان قشم استان هرمزگان  دارای ۱۴۸۹۹۳ شخص جمعیت است که ۶۶۸۰۱ شخص آن در مناطق شهری و ۸۲۱۶۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ميناب استان هرمزگان  دارای ۲۵۹۲۲۱ شخص جمعیت است که ۸۶۶۷۴ شخص آن در مناطق شهری و ۱۷۲۵۱۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان جاسك استان هرمزگان  دارای ۵۸۸۸۴ شخص جمعیت است که ۱۶۸۶۰ شخص آن در مناطق شهری و ۴۲۰۲۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان رودان استان هرمزگان  دارای ۱۲۴۵۲۲ شخص جمعیت است که ۴۵۹۹۰ شخص آن در مناطق شهری و ۷۸۳۰۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان حاجي اباد استان هرمزگان  دارای ۶۹۶۲۵ شخص جمعیت است که ۳۱۹۰۷ شخص آن در مناطق شهری و ۳۶۳۰۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بستك استان هرمزگان  دارای ۸۰۴۹۲ شخص جمعیت است که ۱۶۸۶۹ شخص آن در مناطق شهری و ۶۳۶۰۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان خمير استان هرمزگان  دارای ۵۶۱۴۸ شخص جمعیت است که ۲۱۸۷۸ شخص آن در مناطق شهری و ۳۴۲۷۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان پارسيان استان هرمزگان  دارای ۵۰۵۹۶ شخص جمعیت است که ۲۶۰۰۰ شخص آن در مناطق شهری و ۲۴۵۹۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سيريك استان هرمزگان  دارای ۴۵۷۲۳ شخص جمعیت است که ۱۲۲۰۵ شخص آن در مناطق شهری و ۳۳۵۱۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بشاگرد استان هرمزگان  دارای ۳۵۰۸۵ شخص جمعیت است که ۲۸۹۵ شخص آن در مناطق شهری و ۳۲۱۹۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

اطلاعات جمعیتی استان سمنان

شهرستان دامغان استان سمنان  دارای ۹۴۱۹۰ شخص جمعیت است که ۷۲۹۲۵ شخص آن در مناطق شهری و ۲۱۲۶۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان سمنان استان سمنان  دارای ۱۹۶۵۲۱ شخص جمعیت است که ۱۸۵۱۲۹ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۳۹۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان شاهرود استان سمنان  دارای

280,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان اصفهان

شهرستان اردستان استان اصفهان  دارای ۴۲۱۰۵ شخص جمعیت است که ۲۷۷۹۱ شخص آن در مناطق شهری و ۱۴۳۱۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان اصفهان استان اصفهان  دارای ۲۲۴۳۲۴۹ شخص جمعیت است که ۲۱۱۲۷۶۷ شخص آن در مناطق شهری و ۱۳۰۴۶۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان خميني شهر استان اصفهان

280,000 ریال

دانلود نقشه گسل های ایران

این محصول موقعیت مکانی تمامی گسل های اصلی و فرعی کشور را در قالب فایل kml kmz نشان می دهد. بعد از دانلود موقعیت مکانی گسل ها را در نزدیکی شهر روستا و شهرستان محل زندگی خود می توانید مشاهده کنید. ۴۹۲,۰۰۰ ریال – خرید نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد

492,000 ریال

نوشته های اخیر