اطلاعات جمعیتی استان همدان

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان تويسركان استان همدان  دارای ۱۰۱۶۶۶ شخص جمعیت است که ۵۶۰۶۲ شخص آن در مناطق شهری و ۴۵۴۵۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ملاير استان همدان دارای ۲۸۸۶۸۵ شخص جمعیت است که ۱۸۸۱۶۰ شخص آن در مناطق شهری و ۱۰۰۴۴۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان نهاوند استان همدان دارای ۱۷۸۷۸۷ شخص جمعیت است که ۹۱۹۷۸ شخص آن در مناطق شهری و ۸۵۳۳۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان همدان استان همدان دارای ۶۷۶۱۰۵ شخص جمعیت است که ۵۷۷۴۵۸ شخص آن در مناطق شهری و ۹۸۶۴۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان كبودرآهنگ استان همدان دارای ۱۲۶۰۶۲ شخص جمعیت است که ۲۵۰۳۳ شخص آن در مناطق شهری و ۱۰۱۰۲۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان اسدآباد استان همدان دارای ۱۰۰۹۰۱ شخص جمعیت است که ۵۸۴۴۱ شخص آن در مناطق شهری و ۴۲۱۵۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بهار استان همدان دارای ۱۱۹۰۸۲ شخص جمعیت است که ۵۸۸۳۱ شخص آن در مناطق شهری و ۶۰۲۵۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان رزن استان همدان دارای ۱۰۷۵۸۷ شخص جمعیت است که ۲۷۰۴۶ شخص آن در مناطق شهری و ۸۰۵۴۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان فامنين استان همدان دارای ۳۹۳۵۹ شخص جمعیت است که ۱۴۲۰۸ شخص آن در مناطق شهری و ۲۵۱۵۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

نقشه ایران و جهان برای PowerPoint

این محصول یک نقشه ایران و نقشه جهان است که شما می توانید در پاورپوینت ها و اسلاید های خود از آنها استفاده کنید. تصویر نقشه ایران بدون حاشیه و نقشه جهان بدون حاشیه را در این پاورپوینت می توانید در اسلاید های خودتان کپی و پیست کنید. این تصاویر بصورتی است که نوشته ها

378,000 ریال

آموزش تفسیر اعداد ترازنامه در تحلیل بنیادی

این ویدئوی آموزشی توسط دکتر محمدعلی نظام محله که سالها در بازارهای مالی بورس و رمزارز تجربه دارد به روشی متفاوت و خیلی کوتاه تهیه شده است. در این ویدئوی کوتاه نیم ساعته شما یاد میگیرید که چطور به سبک سرمایه داران و بزرگان بازار بورس در یک نگاه به برخی عدد های کلیدی ترازنامه

548,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان کرمانشاه

شهرستان اسلام آبادغرب استان کرمانشاه  دارای ۱۴۰۸۷۶ شخص جمعیت است که ۹۱۸۷۶ شخص آن در مناطق شهری و ۴۸۳۴۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان کرمانشاه استان کرمانشاه  دارای ۱۰۸۳۸۳۳ شخص جمعیت است که ۹۵۲۲۸۵ شخص آن در مناطق شهری و ۱۲۹۷۱۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان پاوه استان کرمانشاه

280,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان کردستان

شهرستان بانه استان کردستان  دارای ۱۵۸۶۹۰ شخص جمعیت است که ۱۱۵۳۲۵ شخص آن در مناطق شهری و ۴۳۳۶۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بيجار استان کردستان  دارای ۸۹۱۶۲ شخص جمعیت است که ۵۶۸۵۷ شخص آن در مناطق شهری و ۳۲۳۰۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان سقز استان کردستان  دارای

280,000 ریال

شماره گذاری شکل و جدول اتومات در Word

این ویدئوی آموزشی در کمتر از ۲۰ دقیقه شماره گذاری خودکار شکل ها و جدول ها در گزارش word را آموزش می دهد. در گزارشات زمانی که بخواهیم یک شکل یا جدول به گزارش آماده شده اضافه کنیم، ناچاریم همه شماره شکل های بعد از آن را تغییر بدهیم. با این آموزش شما دیگر نیاز

458,000 ریال

نوشته های اخیر