اطلاعات جمعیتی استان کردستان

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان بانه استان کردستان  دارای ۱۵۸۶۹۰ شخص جمعیت است که ۱۱۵۳۲۵ شخص آن در مناطق شهری و ۴۳۳۶۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بيجار استان کردستان  دارای ۸۹۱۶۲ شخص جمعیت است که ۵۶۸۵۷ شخص آن در مناطق شهری و ۳۲۳۰۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سقز استان کردستان  دارای ۲۲۶۴۵۱ شخص جمعیت است که ۱۶۸۳۵۹ شخص آن در مناطق شهری و ۵۸۰۹۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سنندج استان کردستان  دارای ۵۰۱۴۰۲ شخص جمعیت است که ۴۱۴۰۶۹ شخص آن در مناطق شهری و ۸۷۳۳۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان قروه استان کردستان  دارای ۱۴۰۱۹۲ شخص جمعیت است که ۹۴۴۰۴ شخص آن در مناطق شهری و ۴۵۷۸۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان مريوان استان کردستان  دارای ۱۹۵۲۶۳ شخص جمعیت است که ۱۵۱۱۸۸ شخص آن در مناطق شهری و ۴۴۰۷۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ديواندره استان کردستان  دارای ۸۰۰۴۰ شخص جمعیت است که ۳۶۰۹۸ شخص آن در مناطق شهری و ۴۳۹۴۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان كامياران استان کردستان  دارای ۱۰۲۸۵۶ شخص جمعیت است که ۶۰۴۴۷ شخص آن در مناطق شهری و ۴۲۴۰۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سروآباد استان کردستان  دارای ۴۴۹۴۰ شخص جمعیت است که ۸۲۹۷ شخص آن در مناطق شهری و ۳۶۶۴۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دهگلان استان کردستان  دارای ۶۴۰۱۵ شخص جمعیت است که ۲۹۱۸۵ شخص آن در مناطق شهری و ۳۴۸۳۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

اطلاعات جمعیتی خراسان رضوی

شهرستان تايباد استان خراسان رضوی دارای ۱۱۷۵۶۴ شخص جمعیت است که ۷۷۷۶۹ شخص آن در مناطق شهری و ۳۹۷۹۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان تربت حيدريه استان خراسان رضوی دارای ۲۲۴۶۲۶ شخص جمعیت است که ۱۴۸۸۳۴ شخص آن در مناطق شهری و ۷۵۷۴۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان تربت

280,000 ریال

دانلود مرز مناطق نواحی و محلات شهری تهران

این محصول یک فایل گوگل ارث است که مرز مناطق شهر تهران نواحی شهر تهران و محلات شهر تهران را نمایش می دهد. این فایل با فرمت kml/kmz است و به راحتی در برنامه گوگل ارض باز می شود. مرز manategh navahi mahalat Tehran در گوگل ارث google earth مساحت منطقه ۱ شهر تهران ۴۶۶۱۱۵۶۸

498,000 ریال

نوشته های اخیر