اطلاعات جمعیتی استان کهگولیه بویراحمد

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان بويراحمد استان کهگولیه بویراحمد  دارای ۲۹۹۸۸۵ شخص جمعیت است که ۱۵۷۴۵۴ شخص آن در مناطق شهری و ۱۴۲۲۹۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان كهگيلويه استان کهگولیه بویراحمد  دارای ۱۳۱۳۵۱ شخص جمعیت است که ۷۲۵۳۴ شخص آن در مناطق شهری و ۵۸۵۸۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان گچساران استان کهگولیه بویراحمد  دارای ۱۲۴۰۹۶ شخص جمعیت است که ۹۶۷۲۸ شخص آن در مناطق شهری و ۲۶۶۴۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دنا استان کهگولیه بویراحمد  دارای ۴۲۵۳۹ شخص جمعیت است که ۱۰۱۳۹ شخص آن در مناطق شهری و ۳۲۳۹۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بهمئي استان کهگولیه بویراحمد  دارای ۳۸۱۳۶ شخص جمعیت است که ۱۹۸۵۷ شخص آن در مناطق شهری و ۱۷۸۶۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان چرام استان کهگولیه بویراحمد  دارای ۳۳۵۴۳ شخص جمعیت است که ۱۷۲۱۳ شخص آن در مناطق شهری و ۱۶۳۳۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان باشت استان کهگولیه بویراحمد  دارای ۲۱۶۹۰ شخص جمعیت است که ۱۰۷۶۴ شخص آن در مناطق شهری و ۱۰۸۴۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان لنده استان کهگولیه بویراحمد  دارای ۲۱۸۱۲ شخص جمعیت است که ۱۲۷۷۲ شخص آن در مناطق شهری و ۹۰۴۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

اطلاعات جمعیتی استان قم

شهرستان قم استان قم  دارای ۱۲۹۲۲۸۳ شخص جمعیت است که ۱۲۲۹۹۶۴ شخص آن در مناطق شهری و ۶۲۳۱۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. ۲۸۰,۰۰۰ ریال – خرید نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد

280,000 ریال

مرز شهرستان ها بخش ها دهستان ها در گوگل ارث

در این محصول مرز استان ها، مرز شهرستان ها، مرز بخش ها، و مرز دهستان های ایران در یک فایل گوگل ارث قابل نمایش است. اطلاعات مرز بندی براساس نقشه های تقسیمات کشوری وزارت کشور است و در فرمت گوگل ارث ارایه شده است. این اطلاعات می تواند برای مطالعات استانداری ها، فرمانداری ها، بخش

486,000 ریال

نوشته های اخیر