اطلاعات جمعیتی استان گیلان

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان آبادان استان گیلان  دارای ۲۹۸۰۹۰ شخص جمعیت است که ۲۵۰۵۵۵ شخص آن در مناطق شهری و ۴۷۵۲۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان انديمشک استان گیلان  دارای ۱۷۱۴۱۲ شخص جمعیت است که ۱۴۹۷۲۶ شخص آن در مناطق شهری و ۲۰۸۸۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان اهواز استان گیلان  دارای ۱۳۰۲۵۹۱ شخص جمعیت است که ۱۱۹۲۴۳۹ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۰۱۴۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ايذه استان گیلان  دارای ۱۹۸۸۷۱ شخص جمعیت است که ۱۲۴۸۸۹ شخص آن در مناطق شهری و ۷۳۹۸۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بندرماهشهر استان گیلان  دارای ۲۹۶۲۷۱ شخص جمعیت است که ۲۷۴۶۵۵ شخص آن در مناطق شهری و ۲۱۶۱۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بهبهان استان گیلان  دارای ۱۸۰۵۹۳ شخص جمعیت است که ۱۳۹۲۳۸ شخص آن در مناطق شهری و ۴۱۳۴۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان خرمشهر استان گیلان  دارای ۱۷۰۹۷۶ شخص جمعیت است که ۱۳۵۳۲۸ شخص آن در مناطق شهری و ۳۵۶۴۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دزفول استان گیلان  دارای ۴۴۳۹۷۱ شخص جمعیت است که ۳۲۳۰۱۹ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۷۹۱۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دشت آزادگان استان گیلان  دارای ۱۰۷۹۸۹ شخص جمعیت است که ۶۹۹۵۴ شخص آن در مناطق شهری و ۳۸۰۳۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان رامهرمز استان گیلان  دارای ۱۱۳۷۷۶ شخص جمعیت است که ۷۴۲۸۵ شخص آن در مناطق شهری و ۳۹۴۱۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان شادگان استان گیلان  دارای ۱۳۸۴۸۰ شخص جمعیت است که ۵۱۲۴۱ شخص آن در مناطق شهری و ۸۷۲۳۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان شوشتر استان گیلان  دارای ۱۹۲۰۲۸ شخص جمعیت است که ۱۲۱۷۶۵ شخص آن در مناطق شهری و ۷۰۱۱۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان مسجدسليمان استان گیلان  دارای ۱۱۳۴۱۹ شخص جمعیت است که ۱۰۱۵۸۶ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۷۵۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان شوش استان گیلان  دارای ۲۰۵۷۲۰ شخص جمعیت است که ۱۰۴۹۹۱ شخص آن در مناطق شهری و ۱۰۰۶۱۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان باغ ملک استان گیلان  دارای ۱۰۵۳۸۴ شخص جمعیت است که ۴۸۲۰۴ شخص آن در مناطق شهری و ۵۷۱۷۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان اميديه استان گیلان  دارای ۹۲۳۳۵ شخص جمعیت است که ۶۹۷۸۴ شخص آن در مناطق شهری و ۲۲۵۵۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان لالي استان گیلان  دارای ۳۷۹۶۳ شخص جمعیت است که ۱۸۴۷۳ شخص آن در مناطق شهری و ۱۹۴۹۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان هنديجان استان گیلان  دارای ۳۸۷۶۲ شخص جمعیت است که ۳۰۲۰۷ شخص آن در مناطق شهری و ۸۵۵۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

اطلاعات جمعیتی استان زنجان

شهرستان ابهر استان زنجان  دارای ۱۵۱۵۲۸ شخص جمعیت است که ۱۲۶۱۱۴ شخص آن در مناطق شهری و ۲۵۴۱۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان خدابنده استان زنجان  دارای ۱۶۴۴۹۳ شخص جمعیت است که ۶۵۱۶۳ شخص آن در مناطق شهری و ۹۹۳۳۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان زنجان استان زنجان  دارای

280,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان آذربایجان شرقی

شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی  دارای ۱۵۴۵۳۰ شخص جمعیت است که ۱۰۵۲۹۹ شخص آن در مناطق شهری و ۴۹۲۳۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان تبريز استان آذربایجان شرقی  دارای ۱۷۷۳۰۳۳ شخص جمعیت است که ۱۶۲۳۰۹۶ شخص آن در مناطق شهری و ۱۴۹۹۳۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان سراب استان

280,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان اصفهان

شهرستان اردستان استان اصفهان  دارای ۴۲۱۰۵ شخص جمعیت است که ۲۷۷۹۱ شخص آن در مناطق شهری و ۱۴۳۱۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان اصفهان استان اصفهان  دارای ۲۲۴۳۲۴۹ شخص جمعیت است که ۲۱۱۲۷۶۷ شخص آن در مناطق شهری و ۱۳۰۴۶۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان خميني شهر استان اصفهان

280,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان قزوین

شهرستان بوئين زهرا استان قزوین دارای ۱۲۲۹۹۴ شخص جمعیت است که ۵۶۰۸۲ شخص آن در مناطق شهری و ۶۶۹۱۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان تاكستان استان قزوین دارای ۱۷۲۶۳۶ شخص جمعیت است که ۱۱۳۰۹۰ شخص آن در مناطق شهری و ۵۹۵۴۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان قزوين استان قزوین

280,000 ریال

نوشته های اخیر