اطلاعات جمعیتی خراسان رضوی

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان تايباد استان خراسان رضوی دارای ۱۱۷۵۶۴ شخص جمعیت است که ۷۷۷۶۹ شخص آن در مناطق شهری و ۳۹۷۹۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان تربت حيدريه استان خراسان رضوی دارای ۲۲۴۶۲۶ شخص جمعیت است که ۱۴۸۸۳۴ شخص آن در مناطق شهری و ۷۵۷۴۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان تربت جام استان خراسان رضوی دارای ۲۶۷۶۷۱ شخص جمعیت است که ۱۳۲۲۳۱ شخص آن در مناطق شهری و ۱۳۵۴۴۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان درگز استان خراسان رضوی دارای ۷۲۳۵۵ شخص جمعیت است که ۴۳۶۳۵ شخص آن در مناطق شهری و ۲۸۷۲۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سبزوار استان خراسان رضوی دارای ۳۰۶۳۱۰ شخص جمعیت است که ۲۵۰۸۳۶ شخص آن در مناطق شهری و ۵۵۴۷۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان قوچان استان خراسان رضوی دارای ۱۷۴۴۹۵ شخص جمعیت است که ۱۰۲۱۹۸ شخص آن در مناطق شهری و ۷۲۲۹۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان كاشمر استان خراسان رضوی دارای ۱۶۸۶۶۴ شخص جمعیت است که ۱۰۷۹۶۹ شخص آن در مناطق شهری و ۶۰۶۹۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان گناباد استان خراسان رضوی دارای ۸۸۷۵۳ شخص جمعیت است که ۵۰۸۹۹ شخص آن در مناطق شهری و ۳۷۸۵۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان مشهد استان خراسان رضوی دارای ۳۳۷۲۶۶۰ شخص جمعیت است که ۳۰۱۲۰۹۰ شخص آن در مناطق شهری و ۳۶۰۴۹۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان نيشابور استان خراسان رضوی دارای ۴۵۱۷۸۰ شخص جمعیت است که ۲۹۳۷۷۶ شخص آن در مناطق شهری و ۱۵۷۹۹۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان چناران استان خراسان رضوی دارای ۱۵۵۰۱۳ شخص جمعیت است که ۹۹۱۲۹ شخص آن در مناطق شهری و ۵۵۷۷۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان خواف استان خراسان رضوی دارای ۱۳۸۹۷۲ شخص جمعیت است که ۶۷۵۰۸ شخص آن در مناطق شهری و ۷۱۴۶۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سرخس استان خراسان رضوی دارای ۹۷۵۱۹ شخص جمعیت است که ۴۳۴۲۰ شخص آن در مناطق شهری و ۵۴۰۹۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان فريمان استان خراسان رضوی دارای ۹۹۰۰۱ شخص جمعیت است که ۵۸۹۶۶ شخص آن در مناطق شهری و ۴۰۰۳۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بردسكن استان خراسان رضوی دارای ۷۵۶۳۱ شخص جمعیت است که ۳۶۵۰۲ شخص آن در مناطق شهری و ۳۹۱۲۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان رشتخوار استان خراسان رضوی دارای ۶۰۶۸۹ شخص جمعیت است که ۱۴۱۶۴ شخص آن در مناطق شهری و ۴۶۵۲۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان كلات استان خراسان رضوی دارای ۳۶۲۳۷ شخص جمعیت است که ۱۱۴۳۲ شخص آن در مناطق شهری و ۲۴۸۰۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان خليل آباد استان خراسان رضوی دارای ۵۱۷۰۱ شخص جمعیت است که ۱۹۲۱۱ شخص آن در مناطق شهری و ۳۲۴۹۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان مه ولات استان خراسان رضوی دارای ۵۱۴۰۹ شخص جمعیت است که ۲۱۹۴۵ شخص آن در مناطق شهری و ۲۹۴۶۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بجستان استان خراسان رضوی دارای ۳۱۲۰۷ شخص جمعیت است که ۱۵۱۶۷ شخص آن در مناطق شهری و ۱۶۰۴۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بينالود استان خراسان رضوی دارای ۶۹۶۴۰ شخص جمعیت است که ۳۴۹۸۵ شخص آن در مناطق شهری و ۳۴۶۵۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان فيروزه استان خراسان رضوی دارای ۳۷۵۳۹ شخص جمعیت است که ۷۱۵۸ شخص آن در مناطق شهری و ۳۰۳۸۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان جغتاي استان خراسان رضوی دارای ۴۹۱۷۵ شخص جمعیت است که ۹۲۶۸ شخص آن در مناطق شهری و ۳۹۹۰۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان زاوه استان خراسان رضوی دارای ۶۷۶۹۵ شخص جمعیت است که ۹۳۲۹ شخص آن در مناطق شهری و ۵۸۳۶۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان جوين استان خراسان رضوی دارای ۵۴۴۸۸ شخص جمعیت است که ۱۴۷۸۳ شخص آن در مناطق شهری و ۳۹۵۰۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان خوشاب استان خراسان رضوی دارای ۳۷۱۸۱ شخص جمعیت است که ۵۹۳۲ شخص آن در مناطق شهری و ۳۱۲۴۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان داورزن استان خراسان رضوی دارای ۲۱۹۱۱ شخص جمعیت است که ۲۷۴۴ شخص آن در مناطق شهری و ۱۹۱۶۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

اطلاعات جمعیتی استان سمنان

شهرستان دامغان استان سمنان  دارای ۹۴۱۹۰ شخص جمعیت است که ۷۲۹۲۵ شخص آن در مناطق شهری و ۲۱۲۶۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان سمنان استان سمنان  دارای ۱۹۶۵۲۱ شخص جمعیت است که ۱۸۵۱۲۹ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۳۹۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان شاهرود استان سمنان  دارای

280,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان لرستان

شهرستان اليگودرز استان لرستان  دارای ۱۳۷۵۳۴ شخص جمعیت است که ۹۰۷۹۹ شخص آن در مناطق شهری و ۴۶۵۴۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بروجرد استان لرستان  دارای ۳۲۶۴۵۲ شخص جمعیت است که ۲۴۰۵۱۷ شخص آن در مناطق شهری و ۸۵۹۳۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان خرم آباد استان لرستان

280,000 ریال

پاور پوینت آماده توسعه سید

در این پاورپوینت اسلاید های مربوط به بحث توسعه سیدها در زیست شناسی ملکولی توضیح داده شده است. برای دریافت فایل اصلی این اسلاید ها این محصول را از طریق دکمه خرید زیر خریداری ودانلود کنید. اسلاید های آموزشی و ارایه برای زیست شناسی ملکولی توسعه سیدها ۴۸۹,۰۰۰ ریال – خرید نهایی کردن خرید مورد به سبد

489,000 ریال

آموزش vLookUp در اکسل

با کلیک روی دکمه خرید زیر آموزش vLookUp در اکسل را دانلود کنید. محتویات ویدوی آموزی وی لوک آپ vlookup روش vlookup در اکسل چیست؟ ۱ اهمیت روش vlookup در اکسل. ۱ روش vlookup در اکسل چطور کار می کند؟ ۱ ویدئوی آموزش کار با روش vlookup در اکسل. ۲ کاربرد روش vlookup در big

368,000 ریال

آموزش مقدماتی اکسل

در این ویدئوی آموزشی، اکسل از صفر بطور بسیار آسان و فوری آموزش داده شد. در این فوری آموز می توانید در کمتر از یک ساعت نرم افزار مایکروسافت اکسل (Microsoft Excel) را خیلی سریع یاد بگیرید. در این آموزش ویدئویی سعی نمودیم یک پروژه اکسل را در امور پولی و اقتصادی توضیح دهیم. بعد

398,000 ریال

نوشته های اخیر