خلاصه ۲۱ راز ثروتمندان خودساخته

هوش اقتصادی مدیریت پول درآمد ثابت مهارت مالی فوری آموز عددایکس

در این خلاصه که براساس کتاب ۲۱ راز میلیونرهای خودساخته تهیه شده است، قصد داریم بطور خلاصه بیست و یک راز مهم و کاربردی ثروتمند شدن را برای شما بنویسیم. در این نوشته خارج از توضیحات این کتاب مباحثی را با توجه به شرایط کشور عزیزمان ایران در این خلاصه گنجانده ایم. پس این مقاله سازگار با شرایط اقتصادی کشور ما طراحی و نوشته شده است.

راز ۱: رویاهای بزرگ داشته باشید. رویاپردازی کنید و هیچ محدودیتی در ذهن خود نداشته باشید. تنها محدودیت در این جهان محدودیت هایی است که شما در ذهن خود ایجاد می کنید. راه کار این غلبه بر این محدودیت ها مقابله با قول ذهن ناخودآگاه است. دستاوردهای مالی مثبت خود را هر روز به ذهن ناخودآگاه یادآوری کنید تا بداند که قبلا توانسته است پس در اینده نیز می تواند. با این روش محدودیت ها ضعیف می شوند و شما کم کم نامحدود می شوید که به رویاهای بزرگ خود برسید. پنج سال جلوتر را ببیند و از آنجا به پنج سال گذشته خود که امروز است بنگرید. تصور کنید در آینده مورد نظر خود هستید و امروز باید چه کاری انجام بدهید.

راز ۲: جهت حرکت خود را مشخص کنید. برای این کار هر روز به سمت هدف خود در حرکت باشید. می توانید اهداف را روی کاغذ بنویسید و هر روز به آنها فکر کنید. یک تکنیک رسیدن به اهدافی که روی کاغذ نوشتید این است که الگوسازی کنید. می خواهم شبیه فلان میلیونر بشوم. در این مرحله اهداف خود را برای خودتان شخصی کنید طوری که با گذشته شما پیوند بخورد.



راز ۳: خویش فرمای خود باشید. مسئولیت صد درصد تمام کارهایی و تمام شرایط زندگی خود را بپذیرید. از کسی انتظاری نداشته باشید و خود تنهایی واقع بینانه به روش هایی رسیدن به اهداف خود فکر کنید. شما در استخدام خودتان هستید. مسئولیت خودتان را به عهده بگیرید. فکر کنید منابع مالی برای ثروتمند شدن ما از کجا و چطور باید به سمت شما بیاید. این کار می تواند از مدیریت هوشمند و همچنین سطح مهارت های کوانتومی شما نیز سرچشمه بگیرید.

راز ۴ کاری را انجام بدهید که عاشق آن هستید. وقتی عاشق کاری باشید با علاقه تمام و بدون وقفه در آن زمینه فعالیت می کنید و خسته نمی شوید. برای این کار می توانید مفهوم خارپستی داشته باشید به این معنی که بدانید استعداد ذاتی پولساز مشتاق شما کدام است. به این سه کلمه دقت کنید استعداد ذاتی – پولساز – مشتاق، در این زمینه متخصص شوید. خارپشت فقط یک مهارت دارد و در آن متخصص است برای همین همیشه در برابر روباه موفق است. این تخصص مخصوص ما می تواند ما را ثروتمند کنید. چه کاری است که وقتی انجام می دهیم غرق در انجام کار می شویم طوری که خودمان عاشق آن هستیم و کسی ما را مجبور نمی کند. برای این که آن را پیدا کنید فکر کنید تمام آزادی مالی، تمام ثروت و همه آرزوهای خود را به دست آوردید. حالا چه کاری می کنید. چه فعالیتی انجام می دهید. این همان کاری است که مشتاق آن هستید. این امر منجر به کار عمیق می شود. برای مطالعه راز کار عمیق به مقاله اقدام عمیق عددایکس مراجعه کنید.

راز ۵ کارهای خود را به بهترین روش ممکن انجام بدهید. هیچ کس بهتر از شما نیست. راز ثروتمند شدن و موفقیت مالی و موفقیت پولی این است که زندگی شما تنها زمانی بهتر می شود که شما در حرفه خود بهتر شوید. هر روز در جهت مهارت خارپشتی خود بهتر شوید طور یکه در میان ده درصد برتر کسب و کار خود قرار بگیرید این موقعیت ثروت و پول زیادی به سمت شما می آورد.

راز ۶ سخت کوش و پر تلاش باشید. فرمول سخت کوشی این است که اگر شما ۴۰ ساعت در هفته کار کنید تنها دوام می آورید. برای اینکه بهتر از بقیه شوید باید بیشتر از ۴۰ ساعت کار کنید. هرچه قدر که بیشتر از ۴۰ ساعت در هفته کار و تلاش کنید به همان اندازه در حرفه و کسب و کار خود ماهر تر می شوید. ثروتمندان گاهی ۶۰ ساعت و بیشتر در هفته کار می کنند. اینکار با علاقه و اشتیاق همراه است.

راز ۷ خود را در مقابل یادگیری مادام العمر متعهد بدانید. تا زمانی که زنده هستید در تمام عمر خود مشغول یادگیری باشید. ذهن شما شبیه ماهیچه است هرچه بیشتر تمرین کنید قوی تر می شود. هرچه بیشتر یاد بگیرید ذهن تان همان اندازه قوی تر می شود. هر روز ۶۰ دقیقه در زمینه فعالیت کاری خود مطالعه کنید. این کار با ایجاد مهارت موجب جریان پول و ثروت به سمت ما می شود. در اتومبیل خود برنامه ها و پادکست های صوتی گوش دهید. آموزش های کاربری فوری آموز می تواند در این راه بسیار برای شما مفید باشد.

راز ۸ این است که به خودتان حقوق بدهید. هر ماه مبلغی را بطور طلا یا سکه پس انداز کنید. مبلغی را سرمایه گذاری کنید. مبلغی از پول هایی که به حساب شما می آید سهم خودتان است. سهم خودتان را بردارید و بصورت طلا یا سکه پس انداز کنید. تداوم در پس انداز هم یک مهارت است و هم یک پشتکار مداوم. از پول هایی که به حساب بانکی شما واریز می شود. ده درصد سهم ما است که باید پس انداز کنیم ده درصد سهم مردم است که باید هزینه کنیم بیست درصد سهم آموزش و مطالعه و عبادت است و پنجاه درصد سهم سرمایه گذاری برای بدست آوردن پول بیشتر است. در همه امور مقتصد باشید. پول را بیهوده خرج نکنید اگر نیاز ضروری ندارید خرید نکنید. برای آشنایی با فرمول محاسبه قیمت طلا به اکسل آماده محاسبه قیمت طلا مراجعه کنید.

راز ۹ به تمام جزئیات حرفه تخصص کسب و کار خود مسلط شوید. استاد حرفه خود شوید. با دانستن تمام مباحث فنی می توانید در میان بزرگترین متخصصین سایر زمینه ها باشید و بهترین موقعیت ها و پروژه ها را در یافت کنید. کتاب های تخصص خود را مطالعه کنید. اطلاعات و دانش های خود را تلفیق کنید تا خلاق باشید. تبدیل به بهترین در کسب و کار خود شوید. مثلا اگر در بورس فعالیت و سرمایه گذاری می کنید یا در هر حرفه ای فعالیت می کنید و در بورس سرمایه گذاری دارید می توانید اکسل های تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال عددایکس را مشاهده کنید. این اکسل های تحلیل بنیادی و عددایکس متفاوت از تمام آموزش های بورسی در جهان است. همچنین ویدئوی های فوری آموز تحلیل بنیادی که در کمتر از یک ساعت تمام موارد ضروری تحلیل بنیادی را بطور مختصر و مفید ارائه می دهد.

آموزش تفسیر اعداد ترازنامه در تحلیل بنیادی
آموزش ویدئویی فوری صورت سود و زیان

راز ۱۰ به مشتریان و کارفرمایان خود بسیار بها بدهید. بهترین خدمات را برای مشتریان و کارفرمایان خود ارائه دهید. بدانید برای چه چیزی به شما پول می دهند. نیاز مشتریان را درک کنید. در کنار محصولات خود خدمات رایگان ارائه دهید.

راز ۱۱ با خودتان و با دیگران صادق باشید. در تعاملات با دیگران و در فعالیت های کاری خود صادق باشیم. این صداقت جریان های ثروت را به سمت ما می آورد. تمام تجارت های موفق برپایه اعتماد بنا شده اند. به اعتبار شخصی خود بها بدهید.

راز ۱۲ همه کار های خود را لیست و اولویت بندی کنید. هر بار روی یک کار متمرکز شوید. بعد از تمام کردن کار طبق فهرست اولویت ها به سراغ کار بعدی بروید. این کار نظم شما را بالا می برد. تمرکز روی هر اولویت باعث تقویت اراده می شود. با تعین اولویت ها و متمرکز شدن روی ارزشمندترین کار بطور مداوم عادت عمکلرد بالا را در خود پرورش می دهید. این عادت مطمنا ثروت را به سمت ما جاری می کند. این کار نیازمند توسعه مدیریت هوشمند در هر کسب و کاری است که دارید.

راز ۱۳ به سرعت عمل و قابل اعتماد بودن مشهور شوید. امروزه همه مشتریان و همه بطور عجیبی عجله دارند. سعی کنید در همه کار ها فوری باشید. نمونه این روش فوری آموز است که در هر کاری به سرعت خدمات مشتریان را ارائه می دهد. وقتی فرصتی پیش می آید خیلی زود پاسخ دهید و فورا اقدام کنید. در این زمینه به خاطر داشته باشید که کارکنانی که فورا خدمات شما را انجام می دهند را تشویق کنید. مثلا کار مانده کارمند تنبل را به کارمند خوب ندهید. کارمند تنبل را مرخصی می دهید و کارمند خوب را نگه می دارید این کار باعث می شود که کارمند خوب شما تنبیه شود و او نیز تنبل شود. باید کارمند تنبل و کند را اخراج کنید و به کارمند خوب مرخصی بیشتر بدهید.

راز ۱۴ در زندگی و کار بطور پیوسته رو به جلو حرکت کنید. در کسب و کار چرخش رو به بالا و پایین وجود دارد. ما در پیشرفت به سوی ثروت ده قدم بالا می رویم و پنج قدم پایین می آیم . ادامه این روند پیشرفت روبه جلو است. نگاه درازمدت دداشته باشید. در تلاطم ها و چالش های کوتاه مدت خونسرد باشید و بدانید بزودی این مشکل حل می شود و تمام می شود. در موفقت ها نیز مغرور نشوید و به دنبال موفقیت های بعدی باشید.

راز ۱۵ انضباط شخصی را در همه امور زندگی و کاری داشته باشید. انضباط شخصی یعنی کاری را که تصمیم گرفتیند امروز انجام دهید حتما انجام بدهید چه دلتان بخواهد چه نخواهد. سلف دیسیپلین یا انضباط شخصی راز مهمی برای موفقیت پولی و ثروتمند شدن است. خود را ملزم بدانید که کاری را که باید در زمان مشخصی انجام بدهید حتما انجام بدهید چه آن را دوست داشته باشید چه دوست نداشته باشید. انضباط شخصی به معنی تسلط بر خویشتن است. اگر شما می خواهید رهبر موفقی بشوید اول باید بر خودتان مسلط شوید و بعد بر دیگران مسلط شوید. تا زمانی که نتوانید روی خودتان مسلط شوید و نتوانید خودرا کنترل کنید نمی توانید دیگران را کنترل کنید. افراد موفق و ثروتمند کارهایی را انجام می دهند که افراد ناموفق دوست ندارند انجام دهیند. پس به نتایج و موقعیت هایی رسیدندکه امروز کارهایی را انجام می دهند و تفریحاتی دارند که افراد نا موفق دوست دارند داشته باشند ولی نمی توانند. افراد موفق ذهنشان با نتایج خود مشغول است. افراد ثروتمند کار های سخت ضروری و مهم را انجام می دهند. هر اقدامی در جهت انضباط شخصی اراده شما را در زمینه های دیگر تقویت می کند. با اینکار شما می توانید بر دیگران مانندکارکنان و مشتریان خود نیز مسلط شوید.

راز ۱۶ استعداد ذاتی خود را پرورش دهید. شما بالقوه یک نابغه هستید. شما باهوش تر از آنی هستیند که فکر می کردید. خلاقیت شما به حل مشکلات کمک می کند. خلاقیت و نوآوری در حل مشکلات مشتریان می تواند ثروت به سمت شما سرازیر کنید. خلاقیت با سه چیز فعال می شود. یک اهدافی که مطلوب شما است دو مشکلاتی که به شما فشار می آورد سه سوالاتی که روی آن متمرکز می شوید. هرچه بیشتر ذهنتان روی اهدافتان و حل مشکلات و یا پاسخ گویی نسبت به مسایل کاری متمرکز باشد شما باهوشتر می شوید. خلاقیت و حل مسله یک مهارت است. همانند تقویت ماهیچه هی بدن هرچه مسایل بیشتری را حل کنید ذهن شما در حل مسایل ماهر تر می شود.

راز ۱۷ اطرافیان خود را درست انتخاب کنید. معمولا ۸۵ درصد از موفقیت پولی شما وابسته به کیفیت روابطی است که در زندگی و فعالیت های شخصی و کاری دارید. در هر نقطه از زندگی همیشه افرادی بودند که یا به شما کمک کردند پیشرفت کنید و یا مانع پیشرفت شما شدند. بنابراین، اطرافیان خود را درست انتخاب کنید تا به پیشرفت پولی و ثروتمند شدن شما کمک کند.

راز ۱۸ مراقب سلامتی خود باشید. برای داشتن جسم و روان سالم باید به تغذیه و وزن بدن خود اهمیت بدهید. به جای روزی سه وعده روی پنج وعده و به مقدار کمتری خوراک بخورید. هر روز نیم ساعت ورزش کنید. وزن خود را متناسب نگه دارید. راز پرواز در دو بال است. یک بال شما برای پرواز به سمت موفقیت و ثروت سلامت جسمی و روحی شماست و بال دوم کسب و کار موفق شما است. ابزارهای محاسبه رژیم غذایی سالم و وزن سالم را می توانید در برنامه اکسل عددایکس مشاهده کنید. در این اکسل تناسب رژیم غذایی با بدن شما و اکسل تناسب وزن نسبت به ورزش در بدن شما را تست و سنجش می کند.

راز ۱۹ مصمم و عملگرا باشید. اکثر میلیونر های خود ساخته و ثروتمندان سریع تصمیم می گیرند و سریع عمل می کنند. از اشتباه کردن نترسید. هر اشتباهی یک درس است و هر زیان مالی به زودی به سمت شما باز میگردد. با این دیدگاه سریع تصمیم بگیرید و سریع اقدام کنید. ما باید منبع عظیم انرژی اشتیاق و انگیزه باشیم.

راز ۲۰ هرگز به شکست فکر نکنید. ترس از شکست بزرگترین مانع موفقیت مالی و کسب ثروت در زندگی است. خود شکست مانع نیست . چرا که شکست شما را انعطاف پذیر تر و مصمم تر می کند. این ترس از شکست است که نمی گذارد اقدامی کنید. توصیه واتسون به یکی از افرادی که از او راز ثروتمند شدن را پرسید این بود. سرعت اشتباه ها و خطاهایت را دوبرابر کن. موفقیت در پس خطا ها است. ثروتمندان قمارباز نیستند ولی حساب شده ریسک می کنند. در هر اقدامی برای تصمیم گیری فکر کنید که بدترین اتفاق ممکن چیست که ممکن است در نتیجه تصمیم و اقدام من پیش بیاید وبعد مطمئن شوید که آن نتیجه بد یا پیامد ناخوش آیند هرگز پیش نخواهد آمد. پس شجاعانه و جسورانه اقدام کنید. ما باید خود را متعهد بدانیم که یک ثروتمند خودساخته شویم.

راز ۲۱ و مهمترین راز ثروتمند شدن و توانگری پشتکار و مصمم بودن است. با پشتکار داشتن و مصمم بودن از اثدامات خود پشتیبانی کنید. پشتکار ویژگی شکست ناچذیر شخصیت شما است.

نتیجه

, , ,
Share:

ارسال یک در تیکت پاسخ جدید آمد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقشه گوگل ارث گسل های ایران

نقشه گوگل ارث گسل های ایران موقعیت مکانی انواع گسل های اصلی و گسل های فرعی در تمام استان ها و مناطق ایران را نمایش می دهد.

468,000 ریال

نقشه انواع تیپ خاک کشور

خاک ها یکی از منابع ارزشمند طبیعی هستند که اهمیت ویژه ای در کشاورزی و زراعت ایفا می کنند. انواع خاک ها موجب رشد پوشش گیاهی و حفظ حیات موجودات گیاهی و جانوری می شوند. این محصول یک فایل گوگل ارث با فرمت kmz kml است که بعد از خرید و دانلود انواع تیپ های

578,000 ریال

دانلود مرز مناطق نواحی و محلات شهری تهران

این محصول یک فایل گوگل ارث است که مرز مناطق شهر تهران نواحی شهر تهران و محلات شهر تهران را نمایش می دهد. این فایل با فرمت kml/kmz است و به راحتی در برنامه گوگل ارض باز می شود. مرز manategh navahi mahalat Tehran در گوگل ارث google earth مساحت منطقه ۱ شهر تهران ۴۶۶۱۱۵۶۸

498,000 ریال