دنیای کسب و کار

هوش اقتصادی مدیریت پول درآمد ثابت مهارت مالی فوری آموز عددایکس

در این مقاله با دیدی مفهومی به دنیای کسب و کار می نگریم. دید مفهومی به کسب و کار به ما نشان می دهد که ما میدانیم شلوغی مترو و ترافیک شهر ها همه برای بدست آوردن پول است و هر فردی در درون خود به دنبال کسب پول بیشتر است. پس لازم است در هر جایگاهی که هستیم به این خواسته همنوعان خودمان احترام بگذاریم. پول درآوردن یک وظیفه محترم و باارزش در جامعه است پس باید به این موضوع با دیدی مثبت بنگریم. هر شخصی که از راه درست به دنبال ایجاد ثروت است باید به این خواسته او احترام بگذاریم چرا که می تواند با ارزش آفرینی برای جامعه از طریق کسب و کار خود باعث ایجاد رفاه مردم شود. امروزه همه ما از امکاناتی بهره مند هستیم که پادشاهان قدیم آرزوی آن را داشتند. همه این رفاه نتیجه این خواست ارزشمند مردم جامعه است. نگاه به دنیای کسب و کار از دیدگاه مفهومی در این نوشته به ایده پردازی پولی کمک شما می کند.

در این پست قصد دارم یکی دیگر از راه حلهای یافتن شغل دوم را به عنوان روشی برای کسب درآمد در اختیارتان بگذارم. معتقدم شغل دوم که با علاقه همراه باشد می تواند موجب سلامت روان و همچنین ایجاد ارزش های مفید تری برای مردم جامعه شود.

گاهی اوقات علایق منجر به شکل گیری کسب و کارها می شود ولی علاقه همیشه نمی تواند منجر به این شود که یک فرد براساس علاقه خود صاحب شغل شود و اگر این طور باشد زمان زیادی را باید طی کند. به عنوان مثال نوجوانی را تصور کنید که علاقه داشته باشد در بزرگسالی وزیر کشور شود ولی اگر این علاقه در سنین بالا شکل بگیرد در حالی که شما هیچ کدام از شرایط مورد نیاز این علاقه را نداشته باشین قطعا غیرممکن خواهد بود.



علاقه می تواند یکی از راه حلهای یافتن شغل مناسب شود پسر بچه یا دختر بچه نوجوانی را تصور کنید که به فضای مجازی خصوصا اینستاگرام و گرداندن پیج خود علاقه داشته باشد همین می تواند زمینه ای برای شکلدهی یک شغل و کسب و کار شود و یا نوجوانی که علاقه زیادی به زدن کانال در تلگرام و فعالیت در شبکه های اجتماعی دارند خب قعطا می تواند این علاقه منجر به شکل گیری منبع درامدی نیز شود فردی که در کانال تلگرام با داشتن علاقه به تلگرام و عضویابی در این شبکه ها قطعا می تواند منبع درامدی نیز برای خود تشکیل دهد. راه حل بعدی در ادامه آمده است.

از نظر اقتصادی خلق ارزش برای جامعه می تواند باعث شود که شما به همان اندازه که برای مردم ارزش ایجاد می کنید. به همان اندازه بتوانید از ارزش های موجود در جامعه استفاده کنید. ارزش آفرینی هسته و قلب تمام کسب و کار ها است. هر شغل موفقی به میزانی که ارزش مهمتر و مفید تری خلق می کند ثروت بیشتری بدست می آورد و موفق تر می شود.

از طرف دیگر هر چه ارزشی که برای جامعه خلق می کنید را بین افراد بیشتری در جامعه توزیع کنید نتیجه آن کسب ثروت بیشتر می شود.


دانلود دوره هوش اقتصادی

دوره هوش اقتصادی عددایکس فوری آموز

آموزش تفسیر اعداد ترازنامه در تحلیل بنیادی

این ویدئوی آموزشی توسط دکتر محمدعلی نظام محله که سالها در بازارهای مالی بورس و رمزارز تجربه دارد به روشی متفاوت و خیلی کوتاه تهیه شده است. در این ویدئوی

آموزش ویدئویی فوری صورت سود و زیان

این ویدئوی آموزشی کوتاه بطور بسیار موثر تحلیل بنیادی صورت سود و زیان شرکت های بورسی را قبل از خرید سهام نشان می دهد. با دیدن این ویدئوی شما بطور

اما راه حل بعدی برای یافتن شغل دوم یا سوم این است که تا انجا که می توانید برای شغل دوم لااقل شغل والدین خود را ادامه دهید مسلما کسی که پدرش یک سوپر مارکت یا طلافروشی دارد و یا فرش فروشی دارد بهتر، راحت تر و سریع تر  از کسی که والدین او در این کار نبودند ، در این کار موفق خواهد بود. یا فردی که پدرش قاضی باشد فرزند را حتر می تواند این شغل را در صورت علاقه در پیش بگیرد ولی اگر شمایی که پدر و مادرتان در شغلی به عنوان مثال معلمی نبودند و شما قصد دارین معلم شوید و همکار والدین همکلاسی تان که والدین اش در شغل معلمی هستند، قطعا می توانید معلم شوید و نه به راحتی و به سرعتی که همکلاسی تان می تواند به عبارت ساده تر اگر شما و فردی دیگر در ترازوی هم سطحی برای رسیدن به شغلی خاص به عنوان  مثال وکالت قرار داشته باشید اونی که پدرش وکیل است قطعا راحت تر می تواند به هدفش برسد.

در ادامه این مطلب به شغل هایی که نیاز به تخصص و مهارت دانشگاهی دارند بیشتر می پردازیم.

گذشته از شغلهای این چنینی که نیاز به تحصیلات و تخصص دارد در مورد شغلهایی که نیاز به تحصیلات و تخصصی انچنانی نداشته باشد ادامه شغل والدین کنار سایر شغلها راه دیگری برای یافتن کار خواهد بود خصوصا زمانی که شما امکانات یا سرمایه ای در اختیار ندارید.

, , ,
Share:

ارسال یک در تیکت پاسخ جدید آمد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجموعه برنامه های هوش مصنوعی

این محصول یک مجموعه کامل از ابزارها و برنامه های هوش مصنوعی را ارایه می دهد که می توانید در کارهای مختلف از آنها استفاده کنید.. خرید این ابزار از لینک زیر انجام می شود. این محصول یک مجموعه کامل از ابزارها و برنامه های هوش مصنوعی را ارایه می دهد که می توانید در

478,000 ریال

نقشه گوگل ارث گسل های ایران

نقشه گوگل ارث گسل های ایران موقعیت مکانی انواع گسل های اصلی و گسل های فرعی در تمام استان ها و مناطق ایران را نمایش می دهد.

468,000 ریال

تبدیل اکسل آنلاین

برای خرید محصول تبدیل اکسل آنلای می توانید از طریق دکمه خرید زیر اقدام کنید. این محصول یک برنامه آنلاین است که قابلیت های زیادی برای تبدیل اکسل به فرمت های مختلف دارد. این برنامه بطور آنلاین می تواند چارت ها و نمودارها یا عکس های داخل اکسل را استخراج کند و بصورت فرمت JPEG

389,000 ریال

نوشته های اخیر