فروشگاه آنلاین

تصویر مقاله آنلاین شاپ چیست؟

فروشگاه آنلاین چیست؟

اصطلاح فروشگاه اینترنتی، به زبان ساده، فروشگاه خدمات یا محصولات در شبکه جهانی وب است.

طبق تعریف رسمی، فروشگاه اینترنتی بخشی جدایی ناپذیر از فرآیندی است که به عنوان خرید آنلاین شناخته می شود. خرید آنلاین شامل فرآیندی است که در آن بازدیدکنندگان می توانند محصولات یا خدمات خاصی را که در یک فروشگاه آنلاین ارائه می شود خریداری کنند. امروزه لازم است بیشتر آنلاین شاپ ها با مهارت های مدیریت هوشمند اداره و مدیریت شوند تا از سردرگمی و کسب تجربیات جدید از راه شکست خودداری کنند.

در سیستم خرید آنلاین یا فروشگاه آنلاین، سه روش رایج برای انجام تجارت وجود دارد: روش B2C (به اختصار از کسب و کار به مصرف کننده)، که به این معنی است که فرآیند فروشگاه آنلاین بین خریدار و کارآفرین، یعنی تولید کننده انجام می شود. ارائه دهنده خدمات، یا B2B (به اختصار از کسب و کار به کسب و کار)، که در آن فرآیند تجارت آنلاین بین دو کارآفرین یا دو تولیدکننده انجام می شود. سومین روش B2B2C به عنوان نوعی ترکیب این دو روش تجارت آنلاین توسعه یافته است. تجارت به مشتری، به این معنی که تجارت آنلاین یا بین دو کارآفرین یا بین یک خریدار و یک کارآفرین صورت می‌گیرد، مشروط بر اینکه در این شیوه تجارت، یک واسطه نیز بین آنها وجود داشته باشد.

این سومین روش است که در فروشگاه های آنلاین مدرن نیز بیشترین استفاده را دارد. واقعیت این است که تجارت اینترنتی خرید محصولات و خدمات خاص را بسیار آسان تر می کند. با این حال، نباید فراموش کرد که این یک تجارت مستقیم نیست، کاستی های متعددی وجود دارد که اغلب به موضوع کیفیت محصولات ارائه شده در یک فروشگاه اینترنتی مربوط می شود. این به ویژه به خرید محصولات مرتبط با لباس اشاره دارد، برای مثال، زیرا اغلب اوقات تصویر محصولی که کاربر می‌تواند به صورت آنلاین ببیند، به طور کامل با محصول مطابقت ندارد. به همین دلیل بسیاری از واسطه ها در زمینه تجارت اینترنتی در وب سایت های خود نیز امکان بازگشت کالا را نشان می دهند. با این حال، این تنها یکی از مشکلات احتمالی مشتریانی است که از خدمات فروشگاه آنلاین استفاده می کنند.

مشاهده و دانلود نرم افزار اکسل محاسبه قیمت کالاهای فروشگاه

در اکثر فروشگاه های آنلاین، پرداخت با تمام کارت های پرداخت قابل انجام است. اما این تا حد زیادی مربوط به فروشگاه های آنلاین فعال در بازار داخلی است. برای کسانی که در این نوع تجارت پیشتاز دنیا هستند، معمولاً داشتن کارت مخصوص پرداخت آنلاین ضروری است که استفاده از خدمات این گونه فروشگاه های اینترنتی را برای کاربران داخلی بسیار دشوارتر می کند.

اگرچه فروشگاه‌های آنلاین شیوه‌ی فزاینده‌ای برای خرید محصولات و خدمات مختلف دارند، اما مسائلی درخصوص ایمنی و امنیت این نوع خرید اغلب شنیده می‌شود. البته، با توجه به این واقعیت که اینترنت عملا برای همه باز است، همیشه ممکن است اتفاق بیفتد که شخصی از داده های کاربر سوء استفاده کند. به همین دلیل، تقریباً هر فروشگاه اینترنتی باید برنامه خاصی داشته باشد که از اطلاعات محافظت کند و ایمنی داده‌های کاربر را تضمین کند و همچنین از تغییرات غیرمجاز در داده‌های ذخیره شده کاربر جلوگیری کند. اما همچنین امکان تأیید هویت کاربر را نیز دارد. بر این اساس، تقریباً همه فروشگاه‌های اینترنتی باید از روش‌های رمزگذاری استفاده کنند تا اطلاعاتی را که کاربر به آنها می‌سپارد، ایمن شود.

علاوه بر انواع فروشگاه اینترنتی ذکر شده در بالا، موارد زیر نیز وجود دارد: آنلاین شاپ C2B از اصطلاحات انگلیسی مصرف کننده به کسب و کار، که در آن تجارت آنلاین توسط خریداری انجام می شود که با بیان درخواست های خود، از فروشنده ای خدمات یا محصول خاصی را درخواست می کند (به عنوان مثال ، بودجه ای که برای خرید یک محصول یا خدمات خاص در نظر گرفته است. آنلاین شاپ با روش C2C (مصرف کننده به مصرف کننده)، که یک فروشگاه آنلاین حراج مانند است که بین دو کاربر انجام می شود. اجرای تراکنش‌های مالی بین کارآفرینان، یعنی شرکت‌ها و مؤسسات دولتی متعدد. روش C2A از کلمات انگلیسی مصرف‌کننده تا مدیریت، اشاره به تمام معاملات ضروری یک فرد نسبت به مقامات مختلف دولتی دارد. روش آنلاین شاپ B2E (کسب و کار به کارمند)، در درجه اول برای کارکنان یک سازمان است. نهایتا، روش P2P (همتا به همتا)، به معنای یکتا به یکتا، که یک روش خاص ارتباط رایج است، اما تجارت آنلاین به معنای کلاسیک کلمه نیست.

اگرچه اکثر این نوع فروشگاه‌های اینترنتی به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، حداقل در کشور ما اینطور نیست، اما دائماً نتیجه‌گیری می‌شود که معرفی مدل‌های ذکر شده از فروشگاه‌های اینترنتی به‌طور قابل‌توجهی بر تسهیل کسب‌وکار، هم افراد و هم کل سازمان‌ها و مقامات دولتی تأثیر می‌گذارد.

, , ,
Share:

ارسال یک در تیکت پاسخ جدید آمد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ترکیب اطلاعات جمعیت و مسکن استان های شمالی

این محصول فایل اکسل اطلاعات ترکیب جمعیت و مسکن استان های شمالی است. این محصول یک فایل اکسل حاوی اطلاعات ترکیبی جمعیت و مسکن استان‌های شمالی کشور است. این فایل شامل داده‌های جامعی در مورد خصوصیات جمعیت مردان و زنان و همچنین توزیع جمعیت شهری و روستایی در تمامی شهرستان‌های استان‌های شمالی ایران است. علاوه

894,000 ریال

دانلود نقشه گسل های ایران

این محصول موقعیت مکانی تمامی گسل های اصلی و فرعی کشور را در قالب فایل kml kmz نشان می دهد. بعد از دانلود موقعیت مکانی گسل ها را در نزدیکی شهر روستا و شهرستان محل زندگی خود می توانید مشاهده کنید.

692,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان بوشهر

شهرستان بوشهر استان بوشهر  دارای ۲۹۸۵۹۴ شخص جمعیت است که ۲۷۳۵۷۷ شخص آن در مناطق شهری و ۲۴۹۷۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.  شهرستان تنگستان استان بوشهر  دارای ۷۶۷۰۶ شخص جمعیت است که ۲۳۴۲۷ شخص آن در مناطق شهری و ۵۳۲۱۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان دشتستان استان بوشهر  دارای

280,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان هرمزگان

شهرستان ابوموسي استان هرمزگان  دارای ۷۴۰۲ شخص جمعیت است که ۴۲۱۳ شخص آن در مناطق شهری و ۳۱۸۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بندرعباس استان هرمزگان  دارای ۶۸۰۳۶۶ شخص جمعیت است که ۵۴۳۲۱۸ شخص آن در مناطق شهری و ۱۳۶۸۰۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بندرلنگه استان هرمزگان  دارای

280,000 ریال

اسلاید پاورپوینت صفحه با تشکر حرفه ای و اسلاید آخر پرزنت

ارائه صحیح و گیرا بخش قابل توجهی از هر پروژه است که می تواند دستاوردها و نتایج کار شما را به بهترین شکل بیان نماید. در این بین اسلاید نهایی بیشترین توجه مخاطبان و مشتریان را به خود جلب می کند. بنابراین صفحه آخر اسلاید را می توان بعنوان روح اسلاید و بخش هیجانی عاطفی

378,000 ریال