کاربردهای اکسل در کسب و کار اینترنتی

اکسل در کسب و کار اینترنتی h;sg h;sg اکسل ثطزثم ثطزثم ثطزثم شیشیط adadx ununhd;s ununhd;s

کاربردهای اکسل در کسب و کار اینترنتی


تجارت الکترونیکی خرید و فروش محصولات و یا خدمات در بستر فضای مجازی از طریق ابزارهای الکترونیکی در ازای پرداخت پول است. تفاوت اصلی که تجارت الکترونیک را از تجارت سنتی جدا می کند این است که همه خریدها فقط از طریق اینترنت انجام می شود. در فعالیت های تجارت الکترونیک ما با داده های دسته بندی شده و همچنین اطلاعات قابل پردازش فعالیت های تجاری خود سروکار داریم. همچنین محصولات، اطلاع رسانی ها، تماس با مشتریان و تامین کنندگان و همچنین نقل و انتقالات مالی در بستر وب و از طریق کانال های اینترنتی انجام می شود. یکی از مهمترین ابزارهای لازم برای مدیریت تجارت دیجیتال استفاده از ابزار های پردازش و تحلیل های مالی و همچنین حسابداری کسب و کار است. در این زمینه می توان از ابزارهای اکسل بسیار بهره مند شد. این کسب و کارها عمدتا از بازاریابی دیجیتال برای فروش محصولات و همچنین معاملات خود استفاده می کنند.


انواع مختلف تجارت الکترونیک

اهمیت اکسل برای تجارت الکترونیکی شما

حسابداری و امور مالی

ردیابی فروش

جداول محوری

برنامه ریزی و مدیریت تقویم

بازاریابی، تبلیغات و عملیات رسانه های اجتماعی

تبلیغات

بازار یابی

مدیریت سهام و موجودی

یک الگوی مهم برای ردیابی موجودی شما

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

ویژگی های قالب Excel CRM

برگه پیگیری مشتری

طرح کسب و کار

نتیجه گیری


انواع مختلف تجارت الکترونیک

راه های زیادی برای شرکت ها وجود دارد که بتوانند تجارت الکترونیکی خود را انجام دهند. کسب و کارها و فروش تجارت الکترونیک آنها را می توان بسته به محصولات یا خدماتی که به صورت آنلاین فروخته می شود متمایز کرد. محصولات فیزیکی را می توان از طریق اینترنت مانند لباس، کالاهای خانگی و دستگاه های تکنولوژیک فروخت. از سوی دیگر، محصولات دیجیتال و خدمات آنلاین نیز قابل فروش هستند. اینها می توانند اشتراک در پلتفرم های پخش آنلاین مانند Netflix یا Spotify باشند.

همچنین انواع مختلفی از کسب و کارها وجود دارد که بر اساس افرادی که محصول و خدمات خود را می فروشند از هم جدا می شوند. معاملات تجاری به تجارت وجود دارد که به اختصار “B2B” نامیده می شود. این خریدها شامل خرید مواد از تولیدکنندگان، فروشندگان و تامین کنندگان به شرکت های دیگری است که به دنبال فروش محصول نیز هستند.

مبادلات تجاری به مصرف کننده یا به عنوان “B2C” وجود دارد. فروشگاه‌های خرده‌فروشی، خرده‌فروشان تجارت الکترونیک یا فروشگاه‌های آنلاین را می‌توان به عنوان نمونه‌هایی از این نوع مدل کسب‌وکار تجارت الکترونیک نام برد. محصول یا خدمات فیزیکی یا دیجیتالی مستقیماً از فروشنده (کسب و کار) به خریدار (مصرف کننده یا مشتری) فروخته می شود.

معاملات دولتی تجاری نیز یکی از انواع مختلف مدل های کسب و کار تجارت الکترونیک است. با این حال، اینها عمداً خاص هستند زیرا خریدها از یک تجارت یا شرکت مستقیماً به مؤسسات، آژانس ها یا مقامات دولتی انجام می شود. این محصولات یا خدمات می توانند نرم افزارهای امنیتی، کالاهای اداری یا یونیفرم برای آژانس های خاص باشند. این مدل کسب و کار به عنوان “B2G” شناخته می شود.

اهمیت اکسل برای تجارت الکترونیکی شما

مهم نیست که کدام روش را برای توسعه تجارت الکترونیک خود انتخاب می کنید، برخی از وظایف ضروری را انجام می دهید و برخی اقدامات لازم را انجام می دهید. فرآیندهای حیاتی مانند حسابداری، ردیابی فروش، زمان‌بندی، بازاریابی و دستیابی به مخاطبان هدف گسترده‌تری اقداماتی هستند که به شما در بهبود تجارت الکترونیکی خود کمک می‌کنند. و شما می توانید با یک برنامه به همه این عملیات مهم دست یابید: Microsoft Excel. نرم افزار اکسل یک برنامه کاربردی برای پردازش های گسترده و محاسبات عددی امور مالی و مدیریتی هر شغلی است.

با تعداد زیادی توابع اکسل، می توانید خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنید انجام دهید. می‌توانید از اکسل برای بهبود تدریجی تجارت الکترونیک خود استفاده کنید تا آن را حرفه‌ای کنید و آن را موفق نگه دارید. بیایید به اقدامات خاصی که می‌توانید انجام دهید و زمینه‌هایی را که باید در Microsoft Excel برای کمک به رشد تجارت الکترونیک خود در نظر بگیرید، بررسی کنیم.

حسابداری و امور مالی

تمام کسب و کار ها نیازمند استفاده از ابزارهای تحلیل کسب و کار ها هستند. این ابزارها نقش مهمی در ثبت حساب ها و همچین تحلیل صورت های مالی خواهد داشت. مایکروسافت اکسل یک ابزار فوق العاده دقیق و قدرتمند برای فرآیند حسابداری شما است. و حتی اگر افراد در صنعت مالی استفاده از برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مختلف را برای فرآیندهای پیچیده‌تر انتخاب می‌کنند، وقتی می‌بینید اکسل چه توانایی‌هایی دارد، می‌توانید شگفت‌زده شوید. به جای پرداختن به نرم افزارهای حسابداری پیچیده که نیاز به یادگیری های طولانی و خطاهای ناشناخته آزمون نشده دارد، می تواند از اکسل به راحتی و در کمترین زمان ممکن برای این منظور استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که اکسل نمی تواند برای ابرشرکت هایی که بیش از ۵۰۰ کارمند دارند نمی تواند ابزار مناسبی باشد. چرا که در این موارد نیاز به سامانه های شخصی سازی شده تحت وب با گزارش گیری های گسترده نیاز است. اما در اکثر کسب و کار ها و شرکت هایی با ۵ تا ۱۰۰ کارمند برنامه های نرم افزار اکسل می تواند تمام کارهای حسابداری را به راحتی و بطور مطمئن انجام بدهد.

برای مشاهده ابزارهای اکسل در امور مالی به این لینک مراجعه کنید.

با فرمول های صحیح و مفید و قالب های شخص ثالث مفید، اکسل می تواند به برنامه مورد نیاز شما تبدیل شود. فرض کنید، برای مثال، باید مدل مالی تجارت الکترونیکی خود را ایجاد کنید. این مدل باید شامل پیش بینی های فروش، هزینه های ثابت، سرمایه گذاری ها و گزارش های دقیق در آن باشد.

اکنون، ممکن است فکر کنید که برای ایجاد مدل مالی جامع خود به برنامه های دیگری نیاز دارید که شامل الگوریتم ها و تکنیک های پیچیده باشد. اما واقعیت این نیست. الگوی مناسب برای مایکروسافت اکسل می تواند پیش بینی های مالی برای کسب و کار شما تا ۱۰ سال آینده ایجاد کند. سپس، می تواند مدل بالقوه شما را با طیف گسترده ای از محاسبات آزمایش کند. همچنین می‌تواند چند مدل کسب‌وکار مختلف را با استفاده از بازارهای مختلف، ایجاد فروشگاه دیجیتالی شما یا ترکیب هر دو روش امتحان کند. می تواند همزمان با ارزیابی هزینه ها و هزینه ها، مطالعات امکان سنجی مالی را انجام دهد و به طور خاص برای تجارت الکترونیک شما پیش بینی کند. کارهای داخلی دقیق آن گزارش های جامع و مبتکرانه و آموزنده بسیار مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. و اگر می خواهید آن را چاپ کنید و با همکاران، کارمندان یا سرپرستان خود به اشتراک بگذارید، طرحی نیز دارد که برای ارائه ها مناسب است و در عین حال حرفه ای است.

ردیابی فروش

می توانید به تعداد فروش هایی که روزانه انجام داده اید نگاه کنید و سپس اطلاعات را یکی یکی در صفحه گسترده اکسل وارد کنید. اما این برای شما یا کارمندانتان بسیار وقت گیر خواهد بود. یک گزینه کارآمدتر و آسان تر وجود دارد.

امروزه، با پیشرفت‌های باورنکردنی در دنیای فناوری، تنها با کلیک بر روی چند دکمه، می‌توانید کل تاریخچه فروش تجارت الکترونیک خود را دانلود کنید. درست است، شما می توانید به حساب های فروشندگان آمازون یا eBay خود وارد شوید و گزارش های فروش خود را ایجاد کنید. گزارش ها به صورت فایل CSV (و با پسوند csv.) ارائه خواهند شد. بنابراین، شما قادر خواهید بود به راحتی این گزارش ها را در مایکروسافت اکسل بدون نصب هیچ برنامه دیگری باز کنید.

در صورت انتخاب، می توانید فروش خود را بیشتر تجزیه و تحلیل کنید، اعداد خود را دنبال کنید و در مورد اعداد فروش آینده خود پیش بینی کنید. و همچنین، مایکروسافت اکسل به شما امکان می دهد با داده های فروش خود جداول محوری ایجاد کنید.

جداول محوری نه تنها در اکسل بلکه در میان تمامی برنامه های صفحه گسترده موجود در بازار یک ابزار فوق العاده مفید هستند. جداول محوری می توانند مقادیر زیادی از داده ها را در جدولی بسیار قابل درک تر خلاصه کنند. این خلاصه شامل محاسبه مبالغ، میانگین ها، مجموع و سایر محاسبات مرتبط است که به طور کامل در Microsoft Excel انجام شده است.

جداول محوری

جداول محوری (pivot table) در اکسل صرف نظر از انتخاب شما برای استفاده از آنها در ردیابی فروش خود مهم هستند. اگر کسب و کار شما دارای تعداد زیادی محصولات و خدمات مختلف در فروشگاه های آنلاین یا خرده فروشان مختلف است، حجم زیادی از داده های مربوط به فروش، محصولات و به طور کلی جزئیات خود را خواهید داشت. که رویکرد دستی وارد کردن اطلاعات و ایجاد گزارش توسط خودتان را غیرممکن می کند.

جداول محوری برای پردازش داده های شما وجود دارد که می توانید از وب سایت ها و پلتفرم های مختلف جمع آوری کنید. و علاوه بر پردازش و خلاصه سازی داده های شما، سه گزارش مختلف را نیز ارائه می دهند. شما می توانید گزارش های فشرده، کلی و جدولی برای هر منطقه ای که در تجارت الکترونیک خود ترجیح می دهید داشته باشید.

همچنین می‌توانید پیشرفت و سود را در طول زمان مقایسه کنید، در حالی که جداول محوری ایجاد می‌کنید و گزارش‌هایی را همراه با آن تولید می‌کنید. بنابراین، تشخیص روند در بازار و پیش بینی پیش بینی شما بسیار آسان تر می شود.

با مشاهده ویدئو زمان بندی کار های روزانه در اکسل می توانید عملکرد کاری خود را بهبود ببخشید.

این تضمینی نیست که هر برنامه و پر کردن هر روز از تقویم شما را به درآمد برساند. با این حال، این تضمینی است که شما نمی توانید بدون برنامه ریزی درآمد کسب کنید. اگر فکر می‌کنید که «هر اشتباه برنامه‌ریزی یا تقویم خالی باعث نمی‌شود من مستقیماً پول را از دست بدهم»، حق با شماست. شما ممکن است به طور مستقیم پول را از دست ندهید، اما به طور غیرمستقیم ضرر خواهید کرد. بیایید مثالی از یک اشتباه برنامه ریزی ارائه دهیم:

دوشنبه ساعت ۱۰ صبح با یک مشتری احتمالی جلسه دارید. اما ساعت ۱۱ صبح در تقویم شما برنامه ریزی شده بود، بنابراین جلسه را از دست دادید. آیا به دلیل از دست دادن آن جلسه پول، درآمد یا سود از جیب خود را از دست داده اید؟ نه. اما شما هم چیزی به دست نیاوردید. ممکن است یک مشتری بالقوه را از دست داده باشید که می تواند بر درآمد شما تأثیر مثبت بگذارد. و اینگونه است که یک اشتباه برنامه ریزی می تواند باعث از دست دادن مشتریان بالقوه و از دست دادن غیر مستقیم پول شما شود. می توانید اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد توابع و فرمول های مورد استفاده در هنگام ردیابی موجودی خود در اکسل را در این پست وبلاگ بیابید.

بازاریابی، تبلیغات و عملیات رسانه های اجتماعی

هنگامی که برای خرید محصولی را در گوگل جستجو می کنید، وب سایت ها و صفحاتی که در اولین نتایج جستجو ظاهر می شوند به دلیل بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) آنها جمع آوری می شوند. گوگل پیشرفت چشمگیری برای کلمات کلیدی SEO خود انجام داده است. این شرکت کل فرآیند را بهبود بخشید تا هرگونه هرزنامه، محصولات نادرست، یا توضیحات محصول بسیار متراکم را حذف کند تا در اولین نتایج مشاهده شده نشان داده شود. بسیاری از شرکت ها تمرکز خود را به سمت تبلیغات گوگل (که قبلاً به عنوان Google Adwords شناخته می شد) تغییر دادند.

برای مشاهده آموزش رایگان وایرال شدن در شبکه های اجتماعی به مقاله راهنمای کامل و آموزش ساخت محتوا و ویدئو وایرال با ویو میلیونی در شبکه های اجتماعی (+) برای یادگیری تولید محتواهای وایرال در عدد ایکس مراجعه کنید.

این پلتفرم به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا محصولات، خدمات، فهرست‌ها، ویدیوها یا تصاویر خود را از طریق Google تبلیغ کنند تا در صورت انجام جستجو به عنوان اولین نتایج نشان داده شوند. این بدان معناست که اگر می خواهید تجارت الکترونیک و محصولات موجود در آن را تبلیغ کنید، باید آنها را سازماندهی و مدیریت کنید. این فرآیند و سازماندهی کلمات سئو را می توان در مایکروسافت اکسل انجام داد. با صفحه‌گسترده‌های ساده و ردیابی مناسب، می‌توانید هر تبلیغی را که در سرتاسر سرویس‌های Google قرار داده‌اید و آمار تعداد افرادی که روی تبلیغات شما کلیک کرده‌اند، دنبال کنید.

تبلیغات

تبلیغات، یک اعلان عمومی – عموماً چاپی، صوتی یا تصویری – برای تبلیغ یک کالا، خدمات یا ایده از طریق رسانه های مختلف، از جمله بیلبوردها، پست مستقیم، مجلات و روزنامه های چاپی، رادیو، تلویزیون و شبکه جهانی وب. در حالی که تبلیغات به میزان محدودی در هر جامعه مدرن، اغلب توسط برخی آژانس ها یا خدمات دولتی استفاده می شود، در کشورهایی با اقتصاد مبتنی بر رقابت است که تبلیغات در همه جا وجود دارد.

آموزش اکسل تهیه برنامه محتوا و ایجاد تقویم محتوایی عدد x برای انتشار تبلیغات استفاده کنید.

اولین آگهی ها عموماً توسط گریه کنندگان عمومی منتشر می شد که در زمان های قدیم فروش محصولات مختلف را به رهگذران اعلام می کردند. تبلیغی که برای یک برده فراری جایزه می داد، که در خرابه های تبس کشف شد و قدمت آن ۳۰۰۰ سال تخمین زده می شد، نشان داد که تبلیغات چاپی نیز در این دوره وجود داشته است. با این حال، تبلیغات شفاهی تا زمان اختراع ماشین چاپ در حدود سال ۱۴۵۰ محبوب‌ترین شکل تبلیغات باقی ماند و پس از آن تبلیغات فراوان و پیچیده‌تر شدند و تبلیغ‌کننده از ترغیب و پیشنهاد برای افزایش حمایت استفاده کرد. در طول قرن‌های ۱۸ و ۱۹، تبلیغات همچنان بر روی تابلوهای دستی، پوسترها و اعلامیه‌ها منتشر می‌شد. با این حال، چنین رسانه‌هایی فاقد تیراژ فوق‌العاده روزنامه‌ها و مجلات بودند که اکثر آگهی‌ها را در آن دوره داشتند.

آگهی‌های روزنامه‌ها و مجلات، جنگ‌ها و شعارها را رایج می‌کردند، جدیدترین مدها را ارائه می‌دادند و درمان‌های تضمینی را با داروهای ثبت اختراع تضمین می‌کردند. رسانه های تبلیغاتی با توسعه رادیو در دهه ۱۹۲۰ و تلویزیون در دهه ۱۹۴۰ گسترش یافت و تبلیغات، اغلب بر اساس نتایج تحقیقات انگیزشی، تأثیرگذارتر و پیچیده تر شدند. در نیمه دوم قرن بیستم، تلویزیون تنها با نشریات به‌عنوان محبوب‌ترین رسانه برای تبلیغات رقابت می‌کرد، که چنان جامعه مدرن را فراگرفته بود که تقریباً منطقه‌ای عمومی یا خصوصی وجود نداشت که در آن دیده نمی‌شد – از تابلوهای تبلیغاتی، تابلوهای مغازه‌ها. و برچسب های لباس برای کاتالوگ ها و بروشورهای پستی.

در اوایل قرن بیست و یکم، با یک بازار مصرف کننده به شدت رقابتی، تبلیغ‌کنندگان به طور فزاینده‌ای از فناوری دیجیتال برای جلب توجه بیشتر به محصولات استفاده کردند. برای مثال، در سال ۲۰۰۹، اولین تبلیغات ویدیویی در جهان که در یک نشریه چاپی جاسازی شده بود، در مجله اینترتینمنت ویکلی ظاهر شد. یک صفحه نمایش با باتری نازک که در یک صفحه کار گذاشته می شود می تواند تا ۴۰ دقیقه ویدیو از طریق فناوری تراشه ذخیره کند و زمانی که خواننده صفحه را باز می کند به طور خودکار پخش می شود. تاریخچه انتشار را نیز ببینید. بازاریابیاز نظر تبلیغات، تقریباً هر پلتفرم رسانه اجتماعی به شما امکان می دهد تبلیغات را در سرویس خود قرار دهید. بنابراین، می‌توانید تبلیغات و آمار آن‌ها را نه تنها برای گوگل بلکه برای سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر، ردیت و غیره در یک مکان دنبال کنید: مایکروسافت اکسل.

بازار یابی

بازاریابی یکی از مهمترین بخش های هر کسب و کاری است. در کسب و کار های دیجیتال بازاریابی بطور گسترده تمرکز روی برنامه های مجازی و توسعه بازارها فراتر از مرز های جغرافیایی دارد. در این زمینه استراتژی های بازاریابی بطور گسترده از ابزار های قیمت گذاری متغیر، شناسایی و یافتن مشتریان در شهرها و کشور های دور دست، توسعه محصولات مجازی و همچنین ارسال کالا در بستر های مجازی استفاده می کند.

 برای جنبه بازاریابی تجارت الکترونیک شما، اکسل مکانی عالی برای ذخیره و به‌روزرسانی ایمیل‌هایی است که دریافت کرده‌اید، مانند تماس‌ها، پیگیری‌ها، رد و تأییدها. شما می توانید هر ایمیل و پیامی را که از خریداران، فروشندگان و حتی مشتریان فردی دریافت می کنید در یک صفحه گسترده جمع آوری کنید.

همچنین می توانید آمار رسانه های اجتماعی خود را نیز پیگیری کنید. داده ها را در اکسل قرار دهید، آن ها را با ایجاد نمودارها و نمودارها تجزیه و تحلیل کنید و برای ارقام آینده عملیات رسانه های اجتماعی خود تخمین بزنید.

مدیریت سهام و موجودی

مدیریت یک تجارت الکترونیک شامل سازماندهی و مدیریت سهام محصولات شماست. شما باید بر تعداد محصولات فروخته شده و همچنین تعداد محصولات موجود در انبارهای خود کنترل داشته باشید. شما باید بدانید که چه چیزی در موجودی خود دارید، چه محصولاتی را بیشتر یا کمتر خریداری کنید، و همچنین، چگونه اعداد می توانند تغییر کنند. پیگیری سهام و موجودی شما و به روز رسانی مداوم آن فعالیت هایی است که مایکروسافت اکسل برای انجام آنها طراحی شده است.

استراتژی تجاری شرکت شما به مدیریت محصولات موجود در انبار و موجودی شما متکی است. برای بهبود کسب و کار و فروش آن، باید مسئول موجودی و محصولات موجود در آن باشید. شما می توانید از یک الگوی شخص ثالث برای سازماندهی صحیح سهام و موجودی خود در اکسل استفاده کنید.

برای آشنایی با انواع صورت های مالی و همچنین تحلیل سودآوری سهام شرکت ها می توانید به بخش آموزش های سهام و امور مالی عدد ایکس مراجعه کنید.

نکاتی درباره کاربردهای اکسل در کسب و کار

یک الگوی مهم برای ردیابی موجودی شما

ردیاب سهام و موجودی عددایکس به شما امکان می دهد هر یک از اقلام خود را بدون توجه به دسته بندی آنها مشخص و شناسایی کنید. شما همچنین می توانید به راحتی تعداد تمام اقلام موجود در موجودی شرکت خود را انتخاب کنید (و به روز کنید). علاوه بر مقدار فعلی اقلام، می توانید سطح هشدار را نیز لحاظ کنید. سطح هشدار یک محصول نشانگر آن است که اگر مقدار از این سطح کمتر شود، این امر باعث ایجاد مشکل می شود. بنابراین، بخش Alert Level برای کنترل شما وجود دارد.

این قالب همچنین دارای بخشی به نام محصولات دریافت شده و فروخته شده است. دسته بندی، کد انفرادی محصول، تاریخ دریافت یا فروش و قیمت دریافت یا فروخته شده در این قسمت درج می شود. تمام جزئیات اقلام موجود در موجودی شما می تواند اینجا باشد تا از هر گونه عارضه ای با خریداران یا فروشندگان جلوگیری شود.

این الگو همچنین نمودارهایی را وابسته به داده هایی که ارائه می کنید تولید می کند. علاوه بر این، گزارش هایی را ارائه می دهد، به طوری که می توانید همیشه موجودی تجارت الکترونیک خود را کنترل کنید. و بهترین بخش این است که قالب کاملا رایگان است! دانلود کنید و همین الان شروع به استفاده از آن کنید!

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM همیشه یکی از عوامل تعیین کننده برای اعتماد و وفاداری بین یک شرکت و مشتریانش بوده است. بنابراین، توسعه یک سیستم CRM نه تنها به شما کمک می کند تا تمام روابط با مشتری خود را مدیریت کنید، بلکه آنها را برای رشد فروش خود نیز بهبود می بخشد.

این یک فرآیند ظریف و دقیق است، به همین دلیل است که می توانید بهترین الگوی اکسل توسط عددایکس را با قالب Excel CRM پیدا کنید. این الگو از هشت بخش تشکیل شده است که بخش‌های کلیدی آن تنظیمات، دفترچه آدرس، فهرست وظایف و سوابق کار و فرآیند است. هر یک از بخش ها یک نگاه بزرگ و دقیق به تمام وظایف شما و روابط شما با مشتری ارائه می دهد.

ویژگی های قالب Excel CRM

بخش Setting مکانی است که می توانید تقریباً هر چیزی را که می خواهید در سیستم CRM خود مشاهده کنید. عوامل فروش، مراحل فرآیندها، اهمیت تکالیف فردی و وضعیت پیشرو در اکسل قابل ایجاد است. بخش Address Book سامانه اکسل سی ار ام پایگاه داده ای است که تمام جزئیات مربوط به مشتریان شما را ذخیره می کند. علاوه بر نام و وضعیت افراد تماس آنها، می توانید تمام جزئیات تماس مانند شماره تلفن، ایمیل و آدرس را نیز بیابید.

در قسمت Task List می توانید توضیحات مربوط به کارهایی که باید با هر یک از مشتریان انجام دهید را وارد کنید. همچنین می توانید اهمیت وظایف را با اهمیت کم، متوسط یا زیاد تنظیم کنید. و می توانید فعال بودن وظیفه را نیز ببندید یا باز کنید.

قسمت های Tasks و Process Records جایی است که می توانید سیستم کلی CRM را ببینید. شما می توانید به دنبال مشتریان خاص بگردید، عامل فروش تعیین شده برای کار را تغییر دهید و وضعیت (یا مرحله) ارتباط را به روز کنید.

این الگو همچنین نمودارهای تولید شده به صورت خودکار را ارائه می دهد که داده های عملکرد عامل فروش و تبدیل وظیفه سیستم را نشان می دهد. این نمودارها برای شما ضروری است که نه تنها سیستم CRM، بلکه عملکرد کارکنان خود را نیز ردیابی کنید.

این قالب به تنهایی برای مدیریت کل سیستم ارتباط با مشتری برای شما کافی خواهد بود. تقویمی را ارائه می دهد که با تاریخ وظایف شما مشخص شده است و یک خط لوله فرآیند ارائه می دهد که در آن می توانید همه جزئیات سیستم CRM خود را مرتب و فیلتر کنید.

طرح کسب و کار

طرح های تجاری نیز دستورالعمل های بسیار مفیدی برای گرفتن یک تصویر کلی از شرکت شما هستند. قالب های اکسل مفیدی در وبسایت فوری آموز وجود دارد که می  تواند به شما در طراحی مدل کسب و کاری کمک کند. برای این منظور می توانید اسلاید های مدل کسب و کاری عدد ایکس را دانلود کنید. با دانلود قالب آماده پاورپوینت بخش های مدل کسب و کار به راحتی تمام بخش های مدل کسب و کاری خود را تنظیم کنید.

بزرگترین شرکت های تجارت الکترونیک در سراسر جهان از این استراتژی ها استفاده می کنند. راه های مختلفی برای ایجاد تجارت الکترونیکی برای شما وجود دارد. یکی از راه‌هایی که می‌توانید طی کنید این است که می‌توانید یک کسب‌وکار تشکیل دهید، تمام مدارک مورد نیاز را پر کنید و سپس شروع به فروش محصولات خود در یک پلتفرم تجارت الکترونیک معروف مانند آمازون یا eBay کنید. و حتی اگر بیشتر خریدها در سراسر جهان از طریق این پلتفرم های محبوب انجام می شود، تقریباً هر کشوری شرکت بزرگ تجارت الکترونیک خود را دارد.

نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی کسب و کار های دیجیتال و همچنین ابعاد اصلی مدل کسب و کاری آنها پرداختیم. در کسب و کار های دیجیتال از المان های مشتریان دیجیتال، محصولات دیجیتال، و روش تولید دیجیتال استفاده می شود. در این مقاله توضیح دادیم که چطور از اکسل می توان برای تولید برنامه های های حسابداری و همچنین ابزارهای تحلیل حساب های شغلی استفاده کرد. این ابزارها برای محاسبات و تحلیل های مکانی بسیار ضروری است.

, , ,
Share:

ارسال یک در تیکت پاسخ جدید آمد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات جمعیتی استان تهران

شهرستان تهران استان تهران  دارای ۸۷۳۷۵۱۰ شخص جمعیت است که ۸۶۹۳۷۰۶ شخص آن در مناطق شهری و ۴۳۲۲۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان تهران استان تهران  دارای ۸۷۳۷۵۱۰ شخص جمعیت است که ۸۶۹۳۷۰۶ شخص آن در مناطق شهری و ۴۳۲۲۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان دماوند استان تهران  دارای

280,000 ریال

پاور پوینت آماده توسعه سید

در این پاورپوینت اسلاید های مربوط به بحث توسعه سیدها در زیست شناسی ملکولی توضیح داده شده است. برای دریافت فایل اصلی این اسلاید ها این محصول را از طریق دکمه خرید زیر خریداری ودانلود کنید. اسلاید های آموزشی و ارایه برای زیست شناسی ملکولی توسعه سیدها

489,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان هرمزگان

شهرستان ابوموسي استان هرمزگان  دارای ۷۴۰۲ شخص جمعیت است که ۴۲۱۳ شخص آن در مناطق شهری و ۳۱۸۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بندرعباس استان هرمزگان  دارای ۶۸۰۳۶۶ شخص جمعیت است که ۵۴۳۲۱۸ شخص آن در مناطق شهری و ۱۳۶۸۰۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بندرلنگه استان هرمزگان  دارای

280,000 ریال

پاورپوینت آماده برای ارائه

این محصول شامل یک فایل پاورپوینت (Powerpoint) با اسلاید های آماده برای ارائه مطالعات، پژوهش ها، طرح های پژوهشی و پروژه های مطالعاتی است. این محصول دارای بخش های مختلف مانند مقدمه، بیان مساله، فرضیه و سوال پژوهش، نتایج و بحث و نتیجه گیری پژوهش است. شما در هر مطالعه برای ارایه می بایست یک

589,000 ریال

نوشته های اخیر