اطلاعات جمعیتی استان همدان

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان تويسركان استان همدان  دارای ۱۰۱۶۶۶ شخص جمعیت است که ۵۶۰۶۲ شخص آن در مناطق شهری و ۴۵۴۵۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ملاير استان همدان دارای ۲۸۸۶۸۵ شخص جمعیت است که ۱۸۸۱۶۰ شخص آن در مناطق شهری و ۱۰۰۴۴۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان نهاوند استان همدان دارای ۱۷۸۷۸۷ شخص جمعیت است که ۹۱۹۷۸ شخص آن در مناطق شهری و ۸۵۳۳۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان همدان استان همدان دارای ۶۷۶۱۰۵ شخص جمعیت است که ۵۷۷۴۵۸ شخص آن در مناطق شهری و ۹۸۶۴۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان كبودرآهنگ استان همدان دارای ۱۲۶۰۶۲ شخص جمعیت است که ۲۵۰۳۳ شخص آن در مناطق شهری و ۱۰۱۰۲۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان اسدآباد استان همدان دارای ۱۰۰۹۰۱ شخص جمعیت است که ۵۸۴۴۱ شخص آن در مناطق شهری و ۴۲۱۵۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بهار استان همدان دارای ۱۱۹۰۸۲ شخص جمعیت است که ۵۸۸۳۱ شخص آن در مناطق شهری و ۶۰۲۵۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان رزن استان همدان دارای ۱۰۷۵۸۷ شخص جمعیت است که ۲۷۰۴۶ شخص آن در مناطق شهری و ۸۰۵۴۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان فامنين استان همدان دارای ۳۹۳۵۹ شخص جمعیت است که ۱۴۲۰۸ شخص آن در مناطق شهری و ۲۵۱۵۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

نقشه تاریخی در google earth

در این آموزش ویدئویی کار با نقشه های تاریخی در گوگل ارت آموزش داده شده است. این یک ویدئوی متفاوت است که توسط دکتر محمدعلی نظام محله به سبکی جدیدی کار با نقشه های تاریخی و کار با یو تی ام در گوگل ارث را آموزش می دهد. در این ویدئوی کوتاه یاد می گیرید

548,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان لرستان

شهرستان اليگودرز استان لرستان  دارای ۱۳۷۵۳۴ شخص جمعیت است که ۹۰۷۹۹ شخص آن در مناطق شهری و ۴۶۵۴۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بروجرد استان لرستان  دارای ۳۲۶۴۵۲ شخص جمعیت است که ۲۴۰۵۱۷ شخص آن در مناطق شهری و ۸۵۹۳۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان خرم آباد استان لرستان

280,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان یزد

شهرستان اردكان استان یزد  دارای ۹۷۹۶۰ شخص جمعیت است که ۸۳۰۷۱ شخص آن در مناطق شهری و ۱۴۸۸۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بافق استان یزد  دارای ۵۰۸۴۵ شخص جمعیت است که ۴۵۴۵۳ شخص آن در مناطق شهری و ۵۳۹۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان تفت استان یزد  دارای

280,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان هرمزگان

شهرستان ابوموسي استان هرمزگان  دارای ۷۴۰۲ شخص جمعیت است که ۴۲۱۳ شخص آن در مناطق شهری و ۳۱۸۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بندرعباس استان هرمزگان  دارای ۶۸۰۳۶۶ شخص جمعیت است که ۵۴۳۲۱۸ شخص آن در مناطق شهری و ۱۳۶۸۰۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بندرلنگه استان هرمزگان  دارای

280,000 ریال

نوشته های اخیر