نقشه تاریخی در google earth

متن ایکون نقشه تاریخی در گوگل مپ ویدئو

در این آموزش ویدئویی کار با نقشه های تاریخی در گوگل ارت آموزش داده شده است. این یک ویدئوی متفاوت است که توسط دکتر محمدعلی نظام محله به سبکی جدیدی کار با نقشه های تاریخی و کار با یو تی ام در گوگل ارث را آموزش می دهد. در این ویدئوی کوتاه یاد می گیرید که چطور می توانید موقعیت یک ساختمان یا دیوار همسایه یا چیزهای دیگر را در سال های قدیمی و در گذشته یک محل بررسی و مشاهده کنید. در نقشه تتارخی چظور می توانید UTM یک زمین یا ملک شخصی را در سال های مختلف مشاهده کنید.

اصراری نیست. اگر دوست داشتید می توانید این ویدئو را از دکمه خرید زیر دانلود کنید.

یک نقشه را در طول زمان مشاهده کنید


Google Earth به طور خودکار تصاویر فعلی را نمایش می دهد. برای مشاهده اینکه چگونه تصاویر در طول زمان تغییر کرده اند، نسخه های قبلی یک نقشه را در یک جدول زمانی مشاهده کنید.

Google Earth را باز کنید.
یک مکان پیدا کنید.
روی View و سپس Historical Imagery یا در بالای نمایشگر سه بعدی، روی Time Time کلیک کنید.
نکات
برای تغییر تاریخ شروع و پایان تحت پوشش جدول زمانی خود، می توانید بزرگنمایی یا کوچکنمایی کنید.
هنگام ضبط فیلم، نوار لغزنده زمان در دسترس نیست.
اگر بیش از یک مجموعه داده را انتخاب کنید، نوار لغزنده زمان محدوده زمانی جمعی همه مجموعه داده ها را نشان می دهد.
برای مشاهده نقشه در طول زمان، داده ها را وارد کنید
مسیرهای GPS را از یک دوره زمانی خاص یا داده های دیگری که حاوی اطلاعات زمانی برای مشاهده تصاویر در یک جدول زمانی است وارد کنید.

داده های GPS یا سایر داده های مربوط به زمان را وارد کنید.
در پانل مکان‌ها، داده‌هایی را که وارد کرده‌اید انتخاب کنید. نوار لغزنده زمان در بالای نمایشگر سه بعدی با محدوده زمانی مطابق با داده هایی که انتخاب کرده اید ظاهر می شود.
خطوط روی جدول زمانی تاریخ هایی را نشان می دهد که تصاویر نقشه شما در دسترس هستند. برای کشف دوره های زمانی مختلف:
برای تغییر مدت زمان، نشانگر محدوده را به راست یا چپ بکشید.
برای زودتر یا دیرتر کردن محدوده زمانی، لغزنده زمان را به راست یا چپ بکشید. نشانگر محدوده با لغزنده زمان حرکت می کند تا محدوده زمانی نشان داده شده ثابت بماند.
برای کوتاه کردن یا کوچک‌نمایی برای طولانی‌تر کردن محدوده تاریخ تحت پوشش خط زمانی خود، بزرگ‌نمایی کنید. تاریخ شروع و پایان در جدول زمانی تغییر می کند.
زمان روز را تغییر دهید
شما می توانید تأثیر خورشید و نور خورشید را در سراسر منظره مشاهده کنید.

همچنین می توانید عکس های هوایی دهه ۳۰ و دهه ۴۰ را از سایت فوری آموز دانلود کنید.

ویژگی نور خورشید را روشن کنید
روی Sunlight Sunlight کلیک کنید. می توانید سطح فعلی نور خورشید را در مکان فعلی خود مشاهده کنید.

توجه: نوار لغزنده زمان ظاهر می شود.

برای تغییر منطقه زمانی: نوار لغزنده زمان را به چپ یا راست بکشید. بسته به مکان و زمان سال خود، می توانید طلوع یا غروب خورشید را در حالی که به شرق یا غرب نگاه می کنید، مشاهده کنید.
برای نمایش انیمیشنی از نور خورشید در سراسر منظره: روی دکمه پخش زمان اسلایدر کلیک کنید.
برای پنهان کردن خورشید: روی Sunlight Sunlight کلیک کنید.
توجه: این ویژگی اغلب هنگام مشاهده مناطق تپه ای یا کوهستانی جلوه های چشمگیری ایجاد می کند.

مشاهده تاریخی در گوگل ارث

برای خرید ویدئوی آموزشی کار با نقشه تاریخی و مشاهده تصاویر گذشته یک ملک و همچنین UTM زدن در گوگل ارث اگر دوست داشتید می توانید این ویدئو را از دکمه زیر خرید و در همین لحظه دانلود کنید و یاد بگیرید.

Share:

دانلود نقشه موقعیت مکانی سد های ایران

این محصول دانلود نقشه موقعیت مکانی سد های ایران در google earth است. این نقشه نقاط سدهای کشور را در برنامه گوگل ارث بطور اختصاصی نمایش می دهد. این محصول همچنین همراه یک فایل اکسل قهرست سردهای کشور و خوصیات آنها را نشان می دهد.

478,000 ریال

نقشه تاریخی در google earth

در این آموزش ویدئویی کار با نقشه های تاریخی در گوگل ارت آموزش داده شده است. این یک ویدئوی متفاوت است که توسط دکتر محمدعلی نظام محله به سبکی جدیدی کار با نقشه های تاریخی و کار با یو تی ام در گوگل ارث را آموزش می دهد. در این ویدئوی کوتاه یاد می گیرید

548,000 ریال

نقشه زمین شناسی کل ایران

این محصول یک فایل گوگل ارث است که موقعیت مکانی سازندهای زمین شناسی ایران و همچنین سن سازندها را نشان می دهد. نقشه زمین شناسی ایران در برنامه Google Earth باز می شود.

580,000 ریال

نقشه ایران و جهان برای PowerPoint

این محصول یک نقشه ایران و نقشه جهان است که شما می توانید در پاورپوینت ها و اسلاید های خود از آنها استفاده کنید. تصویر نقشه ایران بدون حاشیه و نقشه جهان بدون حاشیه را در این پاورپوینت می توانید در اسلاید های خودتان کپی و پیست کنید. این تصاویر بصورتی است که نوشته ها

378,000 ریال

دانلود مرز مناطق نواحی و محلات شهری تهران

این محصول یک فایل گوگل ارث است که مرز مناطق شهر تهران نواحی شهر تهران و محلات شهر تهران را نمایش می دهد. این فایل با فرمت kml/kmz است و به راحتی در برنامه گوگل ارض باز می شود. مرز manategh navahi mahalat Tehran در گوگل ارث google earth مساحت منطقه ۱ شهر تهران ۴۶۶۱۱۵۶۸

498,000 ریال

مرز شهرستان ها بخش ها دهستان ها در گوگل ارث

در این محصول مرز استان ها، مرز شهرستان ها، مرز بخش ها، و مرز دهستان های ایران در یک فایل گوگل ارث قابل نمایش است. اطلاعات مرز بندی براساس نقشه های تقسیمات کشوری وزارت کشور است و در فرمت گوگل ارث ارایه شده است. این اطلاعات می تواند برای مطالعات استانداری ها، فرمانداری ها، بخش

486,000 ریال

نوشته های اخیر