اطلاعات جمعیتی استان سمنان

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان دامغان استان سمنان  دارای ۹۴۱۹۰ شخص جمعیت است که ۷۲۹۲۵ شخص آن در مناطق شهری و ۲۱۲۶۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سمنان استان سمنان  دارای ۱۹۶۵۲۱ شخص جمعیت است که ۱۸۵۱۲۹ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۳۹۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان شاهرود استان سمنان  دارای ۲۱۸۶۲۸ شخص جمعیت است که ۱۷۶۶۱۹ شخص آن در مناطق شهری و ۴۲۰۰۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان گرمسار استان سمنان  دارای ۷۷۴۲۱ شخص جمعیت است که ۶۲۱۹۰ شخص آن در مناطق شهری و ۱۵۲۳۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان مهدئ شهر استان سمنان  دارای ۴۷۴۷۵ شخص جمعیت است که ۴۱۶۷۳ شخص آن در مناطق شهری و ۵۸۰۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان آرادان استان سمنان  دارای ۱۳۸۸۴ شخص جمعیت است که ۷۴۴۹ شخص آن در مناطق شهری و ۶۴۳۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ميامي استان سمنان  دارای ۳۸۷۱۸ شخص جمعیت است که ۴۵۶۶ شخص آن در مناطق شهری و ۳۴۱۵۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سرخه استان سمنان  دارای ۱۵۵۲۳ شخص جمعیت است که ۹۹۵۱ شخص آن در مناطق شهری و ۵۵۷۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

اطلاعات جمعیتی استان کردستان

شهرستان بانه استان کردستان  دارای ۱۵۸۶۹۰ شخص جمعیت است که ۱۱۵۳۲۵ شخص آن در مناطق شهری و ۴۳۳۶۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بيجار استان کردستان  دارای ۸۹۱۶۲ شخص جمعیت است که ۵۶۸۵۷ شخص آن در مناطق شهری و ۳۲۳۰۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان سقز استان کردستان  دارای

280,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان خراسان جنوبی

شهرستان بيرجند استان خراسان جنوبی  دارای ۲۶۱۳۲۴ شخص جمعیت است که ۲۰۳۶۳۶ شخص آن در مناطق شهری و ۵۷۶۸۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان درميان استان خراسان جنوبی  دارای ۵۳۷۱۴ شخص جمعیت است که ۱۴۶۷۲ شخص آن در مناطق شهری و ۳۹۰۴۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان سربيشه استان

280,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان سمنان

شهرستان دامغان استان سمنان  دارای ۹۴۱۹۰ شخص جمعیت است که ۷۲۹۲۵ شخص آن در مناطق شهری و ۲۱۲۶۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان سمنان استان سمنان  دارای ۱۹۶۵۲۱ شخص جمعیت است که ۱۸۵۱۲۹ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۳۹۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان شاهرود استان سمنان  دارای

280,000 ریال

نوشته های اخیر