اطلاعات جمعیتی استان البرز

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان کرج استان البرز  دارای ۱۹۷۳۴۷۰ شخص جمعیت است که ۱۹۴۰۵۵۴ شخص آن در مناطق شهری و ۳۲۸۶۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان نظرآباد استان البرز  دارای ۱۵۲۴۳۷ شخص جمعیت است که ۱۲۴۱۶۶ شخص آن در مناطق شهری و ۲۸۲۶۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ساوجبلاغ استان البرز  دارای ۲۵۹۹۷۳ شخص جمعیت است که ۱۷۱۳۰۰ شخص آن در مناطق شهری و ۸۸۶۲۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان اشتهارد استان البرز  دارای ۳۷۸۷۶ شخص جمعیت است که ۲۹۹۹۳ شخص آن در مناطق شهری و ۷۸۸۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان فرديس استان البرز  دارای ۲۷۱۸۲۹ شخص جمعیت است که ۲۴۳۱۷۹ شخص آن در مناطق شهری و ۲۸۶۵۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

آموزش ویدئویی فوری صورت سود و زیان

این ویدئوی آموزشی کوتاه بطور بسیار موثر تحلیل بنیادی صورت سود و زیان شرکت های بورسی را قبل از خرید سهام نشان می دهد. با دیدن این ویدئوی شما بطور خیلی قوی مسلط می شوید و می توانید شبیه ثروتمندان و سرمایه داران بازار سرمایه تحلیل کنید. در این ویدئو یاد میگیرید که شبیه سرمایه

496,000 ریال

دانلود نقشه موقعیت مکانی سد های ایران

این محصول دانلود نقشه موقعیت مکانی سد های ایران در google earth است. این نقشه نقاط سدهای کشور را در برنامه گوگل ارث بطور اختصاصی نمایش می دهد. این محصول همچنین همراه یک فایل اکسل قهرست سردهای کشور و خوصیات آنها را نشان می دهد.

478,000 ریال

دانلود پاورپوینت بانک جهانی

این پاورپوینت شامل اسلاید های مفیدی درباره ویژگی ها، شکل گیری، نقش ها، و وظایف بانک جهانی است. برای ارایه درباره بانک جهانی از این پاور می توانید استفاده کنید. تصور عدم وجود صندوق بین المللی پول:  برای درک اهمیت صندوق بین المللی پول لازم است که عدم وجود آن را تصور کنیم. با پیشروی

248,000 ریال

نوشته های اخیر