اطلاعات جمعیتی استان سمنان

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان دامغان استان سمنان  دارای ۹۴۱۹۰ شخص جمعیت است که ۷۲۹۲۵ شخص آن در مناطق شهری و ۲۱۲۶۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سمنان استان سمنان  دارای ۱۹۶۵۲۱ شخص جمعیت است که ۱۸۵۱۲۹ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۳۹۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان شاهرود استان سمنان  دارای ۲۱۸۶۲۸ شخص جمعیت است که ۱۷۶۶۱۹ شخص آن در مناطق شهری و ۴۲۰۰۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان گرمسار استان سمنان  دارای ۷۷۴۲۱ شخص جمعیت است که ۶۲۱۹۰ شخص آن در مناطق شهری و ۱۵۲۳۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان مهدئ شهر استان سمنان  دارای ۴۷۴۷۵ شخص جمعیت است که ۴۱۶۷۳ شخص آن در مناطق شهری و ۵۸۰۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان آرادان استان سمنان  دارای ۱۳۸۸۴ شخص جمعیت است که ۷۴۴۹ شخص آن در مناطق شهری و ۶۴۳۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ميامي استان سمنان  دارای ۳۸۷۱۸ شخص جمعیت است که ۴۵۶۶ شخص آن در مناطق شهری و ۳۴۱۵۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سرخه استان سمنان  دارای ۱۵۵۲۳ شخص جمعیت است که ۹۹۵۱ شخص آن در مناطق شهری و ۵۵۷۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

نقشه گوگل ارث گسل های ایران

نقشه گوگل ارث گسل های ایران موقعیت مکانی انواع گسل های اصلی و گسل های فرعی در تمام استان ها و مناطق ایران را نمایش می دهد. ۴۶۸,۰۰۰ ریال – خرید نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد

468,000 ریال

اسلاید با تشکر

ارائه صحیح و گیرا بخش قابل توجهی از هر پروژه است که می تواند دستاوردها و نتایج کار شما را به بهترین شکل بیان نماید. در این بین اسلاید نهایی بیشترین توجه مخاطبان و مشتریان را به خود جلب می کند. بنابراین صفحه آخر اسلاید را می توان بعنوان روح اسلاید و بخش هیجانی عاطفی

378,000 ریال

نوشته های اخیر