اطلاعات جمعیتی استان لرستان

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان اليگودرز استان لرستان  دارای ۱۳۷۵۳۴ شخص جمعیت است که ۹۰۷۹۹ شخص آن در مناطق شهری و ۴۶۵۴۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بروجرد استان لرستان  دارای ۳۲۶۴۵۲ شخص جمعیت است که ۲۴۰۵۱۷ شخص آن در مناطق شهری و ۸۵۹۳۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان خرم آباد استان لرستان  دارای ۵۰۶۴۷۱ شخص جمعیت است که ۳۸۰۸۲۹ شخص آن در مناطق شهری و ۱۲۴۴۱۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دلفان استان لرستان  دارای ۱۴۳۹۷۳ شخص جمعیت است که ۶۶۴۱۷ شخص آن در مناطق شهری و ۷۷۵۵۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دورود استان لرستان  دارای ۱۷۴۵۰۸ شخص جمعیت است که ۱۲۳۸۶۱ شخص آن در مناطق شهری و ۵۰۶۴۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان کوهدشت استان لرستان  دارای ۱۶۶۶۵۸ شخص جمعیت است که ۱۰۲۲۸۵ شخص آن در مناطق شهری و ۶۴۳۷۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ازنا استان لرستان  دارای ۷۴۹۳۶ شخص جمعیت است که ۴۹۳۱۰ شخص آن در مناطق شهری و ۲۵۵۹۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان پلدختر استان لرستان  دارای ۷۳۷۴۴ شخص جمعیت است که ۳۴۰۰۸ شخص آن در مناطق شهری و ۳۹۳۳۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سلسله استان لرستان  دارای ۷۵۵۵۹ شخص جمعیت است که ۳۶۹۵۷ شخص آن در مناطق شهری و ۳۸۶۰۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دوره استان لرستان  دارای ۴۱۷۵۶ شخص جمعیت است که ۳۸۰۰ شخص آن در مناطق شهری و ۳۷۹۵۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان رومشکان استان لرستان  دارای ۳۹۰۵۸ شخص جمعیت است که ۶۱۲۵ شخص آن در مناطق شهری و ۳۲۹۳۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

دانلود نقشه موقعیت مکانی سد های ایران

این محصول دانلود نقشه موقعیت مکانی سد های ایران در google earth است. این نقشه نقاط سدهای کشور را در برنامه گوگل ارث بطور اختصاصی نمایش می دهد. این محصول همچنین همراه یک فایل اکسل قهرست سردهای کشور و خوصیات آنها را نشان می دهد.

478,000 ریال

آموزش تفسیر اعداد ترازنامه در تحلیل بنیادی

این ویدئوی آموزشی توسط دکتر محمدعلی نظام محله که سالها در بازارهای مالی بورس و رمزارز تجربه دارد به روشی متفاوت و خیلی کوتاه تهیه شده است. در این ویدئوی کوتاه نیم ساعته شما یاد میگیرید که چطور به سبک سرمایه داران و بزرگان بازار بورس در یک نگاه به برخی عدد های کلیدی ترازنامه

548,000 ریال

نقشه تاریخی در google earth

در این آموزش ویدئویی کار با نقشه های تاریخی در گوگل ارت آموزش داده شده است. این یک ویدئوی متفاوت است که توسط دکتر محمدعلی نظام محله به سبکی جدیدی کار با نقشه های تاریخی و کار با یو تی ام در گوگل ارث را آموزش می دهد. در این ویدئوی کوتاه یاد می گیرید

548,000 ریال

نوشته های اخیر