اطلاعات جمعیتی استان کرمانشاه

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان اسلام آبادغرب استان کرمانشاه  دارای ۱۴۰۸۷۶ شخص جمعیت است که ۹۱۸۷۶ شخص آن در مناطق شهری و ۴۸۳۴۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان کرمانشاه استان کرمانشاه  دارای ۱۰۸۳۸۳۳ شخص جمعیت است که ۹۵۲۲۸۵ شخص آن در مناطق شهری و ۱۲۹۷۱۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان پاوه استان کرمانشاه  دارای ۶۰۴۳۱ شخص جمعیت است که ۳۶۱۰۳ شخص آن در مناطق شهری و ۲۴۳۲۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه  دارای ۸۵۳۴۲ شخص جمعیت است که ۴۵۴۸۱ شخص آن در مناطق شهری و ۳۹۷۲۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سنقر استان کرمانشاه  دارای ۸۱۶۶۱ شخص جمعیت است که ۴۵۳۰۴ شخص آن در مناطق شهری و ۳۶۳۴۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان قصرشيرين استان کرمانشاه  دارای ۲۳۹۲۹ شخص جمعیت است که ۱۸۶۵۳ شخص آن در مناطق شهری و ۴۶۰۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان کنگاور استان کرمانشاه  دارای ۷۶۲۱۶ شخص جمعیت است که ۵۳۹۸۱ شخص آن در مناطق شهری و ۲۱۴۶۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان گيلانغرب استان کرمانشاه  دارای ۵۷۰۰۷ شخص جمعیت است که ۲۵۲۴۴ شخص آن در مناطق شهری و ۳۱۲۱۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان جوانرود استان کرمانشاه  دارای ۷۵۱۶۹ شخص جمعیت است که ۵۴۳۵۴ شخص آن در مناطق شهری و ۲۰۸۱۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان صحنه استان کرمانشاه  دارای ۷۰۷۵۷ شخص جمعیت است که ۳۶۲۰۳ شخص آن در مناطق شهری و ۳۴۳۲۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان هرسين استان کرمانشاه  دارای ۷۸۳۵۰ شخص جمعیت است که ۴۹۰۸۸ شخص آن در مناطق شهری و ۲۹۰۸۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ثلاث باباجاني استان کرمانشاه  دارای ۳۵۲۱۹ شخص جمعیت است که ۱۶۲۰۳ شخص آن در مناطق شهری و ۱۸۸۶۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دالاهو استان کرمانشاه  دارای ۳۵۹۸۷ شخص جمعیت است که ۱۵۷۵۵ شخص آن در مناطق شهری و ۲۰۰۶۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان روانسر استان کرمانشاه  دارای ۴۷۶۵۷ شخص جمعیت است که ۲۸۰۸۵ شخص آن در مناطق شهری و ۱۹۵۴۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

اطلاعات جمعیتی استان یزد

شهرستان اردكان استان یزد  دارای ۹۷۹۶۰ شخص جمعیت است که ۸۳۰۷۱ شخص آن در مناطق شهری و ۱۴۸۸۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بافق استان یزد  دارای ۵۰۸۴۵ شخص جمعیت است که ۴۵۴۵۳ شخص آن در مناطق شهری و ۵۳۹۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان تفت استان یزد  دارای

280,000 ریال

نقشه گوگل ارث گسل های ایران

نقشه گوگل ارث گسل های ایران موقعیت مکانی انواع گسل های اصلی و گسل های فرعی در تمام استان ها و مناطق ایران را نمایش می دهد. ۴۶۸,۰۰۰ ریال – خرید نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد

468,000 ریال

دانلود مرز مناطق نواحی و محلات شهری تهران

این محصول یک فایل گوگل ارث است که مرز مناطق شهر تهران نواحی شهر تهران و محلات شهر تهران را نمایش می دهد. این فایل با فرمت kml/kmz است و به راحتی در برنامه گوگل ارض باز می شود. مرز manategh navahi mahalat Tehran در گوگل ارث google earth مساحت منطقه ۱ شهر تهران ۴۶۶۱۱۵۶۸

498,000 ریال

نوشته های اخیر