اطلاعات جمعیتی استان یزد

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان اردكان استان یزد  دارای ۹۷۹۶۰ شخص جمعیت است که ۸۳۰۷۱ شخص آن در مناطق شهری و ۱۴۸۸۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بافق استان یزد  دارای ۵۰۸۴۵ شخص جمعیت است که ۴۵۴۵۳ شخص آن در مناطق شهری و ۵۳۹۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان تفت استان یزد  دارای ۴۳۸۹۳ شخص جمعیت است که ۲۰۲۰۴ شخص آن در مناطق شهری و ۲۳۶۸۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان مهريز استان یزد  دارای ۵۱۷۳۳ شخص جمعیت است که ۳۴۲۳۷ شخص آن در مناطق شهری و ۱۷۴۹۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان يزد استان یزد  دارای ۶۵۶۴۷۴ شخص جمعیت است که ۶۱۱۴۶۶ شخص آن در مناطق شهری و ۴۵۰۰۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ميبد استان یزد  دارای ۹۹۷۲۷ شخص جمعیت است که ۹۰۰۰۲ شخص آن در مناطق شهری و ۹۷۲۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ابركوه استان یزد  دارای ۵۱۵۵۲ شخص جمعیت است که ۳۵۶۲۱ شخص آن در مناطق شهری و ۱۵۴۸۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان اشکذر استان یزد  دارای ۳۲۵۶۶ شخص جمعیت است که ۱۹۶۵۸ شخص آن در مناطق شهری و ۱۲۹۰۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان خاتم استان یزد  دارای ۳۶۵۶۲ شخص جمعیت است که ۲۲۴۱۱ شخص آن در مناطق شهری و ۱۴۱۴۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بهاباد استان یزد  دارای ۱۷۲۲۱ شخص جمعیت است که ۹۲۳۲ شخص آن در مناطق شهری و ۷۹۸۹ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

آموزش تفسیر اعداد ترازنامه در تحلیل بنیادی

این ویدئوی آموزشی توسط دکتر محمدعلی نظام محله که سالها در بازارهای مالی بورس و رمزارز تجربه دارد به روشی متفاوت و خیلی کوتاه تهیه شده است. در این ویدئوی کوتاه نیم ساعته شما یاد میگیرید که چطور به سبک سرمایه داران و بزرگان بازار بورس در یک نگاه به برخی عدد های کلیدی ترازنامه

548,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان خوزستان

شهرستان آبادان استان خوزستان  دارای ۲۹۸۰۹۰ شخص جمعیت است که ۲۵۰۵۵۵ شخص آن در مناطق شهری و ۴۷۵۲۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان انديمشک استان خوزستان  دارای ۱۷۱۴۱۲ شخص جمعیت است که ۱۴۹۷۲۶ شخص آن در مناطق شهری و ۲۰۸۸۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان اهواز استان خوزستان  دارای

280,000 ریال

نقشه ایران و جهان برای PowerPoint

این محصول یک نقشه ایران و نقشه جهان است که شما می توانید در پاورپوینت ها و اسلاید های خود از آنها استفاده کنید. تصویر نقشه ایران بدون حاشیه و نقشه جهان بدون حاشیه را در این پاورپوینت می توانید در اسلاید های خودتان کپی و پیست کنید. این تصاویر بصورتی است که نوشته ها

378,000 ریال

دانلود جزوه اسلایدی تاکسونومی

این محصول یک پاورپوینت است که خلاصه مطالب تاکسونومی زیست شناسی ملکولی را بصورت جمع بندی شده ارائه می دهد. این جزوه جای دیگری یافت نمی شود و تنها از وبسایت عددایکس قابل دانلود است. ۴۷۹,۰۰۰ ریال – خرید نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد

479,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان کردستان

شهرستان بانه استان کردستان  دارای ۱۵۸۶۹۰ شخص جمعیت است که ۱۱۵۳۲۵ شخص آن در مناطق شهری و ۴۳۳۶۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بيجار استان کردستان  دارای ۸۹۱۶۲ شخص جمعیت است که ۵۶۸۵۷ شخص آن در مناطق شهری و ۳۲۳۰۵ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان سقز استان کردستان  دارای

280,000 ریال

نوشته های اخیر