اطلاعات جمعیتی استان خراسان شمالی

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان اسفراين استان خراسان شمالی  دارای ۱۲۰۵۱۳ شخص جمعیت است که ۶۲۹۱۷ شخص آن در مناطق شهری و ۵۷۵۷۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی  دارای ۳۲۴۰۸۳ شخص جمعیت است که ۲۳۳۸۱۰ شخص آن در مناطق شهری و ۹۰۲۷۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان جاجرم استان خراسان شمالی  دارای ۳۶۶۷۳ شخص جمعیت است که ۲۳۹۷۰ شخص آن در مناطق شهری و ۱۲۷۰۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان شيروان استان خراسان شمالی  دارای ۱۴۶۱۴۰ شخص جمعیت است که ۸۹۳۴۵ شخص آن در مناطق شهری و ۵۶۷۹۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان فاروج استان خراسان شمالی  دارای ۴۹۲۷۱ شخص جمعیت است که ۱۵۸۹۶ شخص آن در مناطق شهری و ۳۳۳۴۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان مانه وسملقان استان خراسان شمالی  دارای ۱۰۱۷۲۷ شخص جمعیت است که ۳۳۵۲۶ شخص آن در مناطق شهری و ۶۷۰۴۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان گرمه استان خراسان شمالی  دارای ۲۵۴۷۵ شخص جمعیت است که ۱۹۸۵۳ شخص آن در مناطق شهری و ۵۶۲۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان راز و جرگلان استان خراسان شمالی  دارای ۵۹۲۱۰ شخص جمعیت است که ۵۰۲۹ شخص آن در مناطق شهری و ۵۴۱۸۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

اطلاعات جمعیتی استان خوزستان

شهرستان آبادان استان خوزستان  دارای ۲۹۸۰۹۰ شخص جمعیت است که ۲۵۰۵۵۵ شخص آن در مناطق شهری و ۴۷۵۲۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان انديمشک استان خوزستان  دارای ۱۷۱۴۱۲ شخص جمعیت است که ۱۴۹۷۲۶ شخص آن در مناطق شهری و ۲۰۸۸۳ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان اهواز استان خوزستان  دارای

280,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان آذربایجان شرقی

شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی  دارای ۱۵۴۵۳۰ شخص جمعیت است که ۱۰۵۲۹۹ شخص آن در مناطق شهری و ۴۹۲۳۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان تبريز استان آذربایجان شرقی  دارای ۱۷۷۳۰۳۳ شخص جمعیت است که ۱۶۲۳۰۹۶ شخص آن در مناطق شهری و ۱۴۹۹۳۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان سراب استان

280,000 ریال

پاور پوینت آماده توسعه سید

در این پاورپوینت اسلاید های مربوط به بحث توسعه سیدها در زیست شناسی ملکولی توضیح داده شده است. برای دریافت فایل اصلی این اسلاید ها این محصول را از طریق دکمه خرید زیر خریداری ودانلود کنید. اسلاید های آموزشی و ارایه برای زیست شناسی ملکولی توسعه سیدها ۴۸۹,۰۰۰ ریال – خرید نهایی کردن خرید مورد به سبد

489,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان مازندران

شهرستان آمل استان مازندران  دارای ۴۰۱۶۳۹ شخص جمعیت است که ۲۴۶۳۵۵ شخص آن در مناطق شهری و ۱۵۵۲۸۴ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بابل استان مازندران  دارای ۵۳۱۹۳۰ شخص جمعیت است که ۳۰۵۵۷۸ شخص آن در مناطق شهری و ۲۲۶۳۵۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان بهشهر استان مازندران  دارای

280,000 ریال

آموزش کوتاه ماکرو در اکسل

با کلیک روی دکمه خرید زیر می توانید آموزش ویدئوی ماکرو در اکسل را خریداری و فوری دانلود کنید. محتویات ماکرو در اکسل ماکرو در اکسل چیست؟ ۱ ماکرو در اکسل چطور کار می کند؟ ۱ اهمیت استفاده از ماکرو در اکسل چیست؟ ۱ آموزش ویدئویی ماکرو در اکسل. ۲ ماکرو در اکسل چیست؟ ماکرو

398,000 ریال

نوشته های اخیر