اطلاعات جمعیتی استان ایلام

اطلاعات جمعیتی استان های ایران نفرات جمعیت مرد و زن جمعیت شهری و روستایی

شهرستان ايلام استان ایلام دارای ۲۳۵۱۴۴ شخص جمعیت است که ۱۹۹۸۶۱ شخص آن در مناطق شهری و ۳۵۲۳۰ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دره شهر استان ایلام دارای ۴۳۷۰۸ شخص جمعیت است که ۲۳۴۱۲ شخص آن در مناطق شهری و ۲۰۲۹۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان دهلران استان ایلام دارای ۶۵۶۳۰ شخص جمعیت است که ۴۱۱۸۳ شخص آن در مناطق شهری و ۲۴۳۹۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان چرداول استان ایلام دارای ۵۷۳۸۱ شخص جمعیت است که ۲۵۱۵۳ شخص آن در مناطق شهری و ۳۲۲۲۱ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان مهران استان ایلام دارای ۲۹۷۹۷ شخص جمعیت است که ۱۹۱۸۶ شخص آن در مناطق شهری و ۱۰۵۱۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان آبدانان استان ایلام دارای ۴۷۸۵۱ شخص جمعیت است که ۳۰۳۷۳ شخص آن در مناطق شهری و ۱۷۴۷۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ايوان استان ایلام دارای ۴۹۴۹۱ شخص جمعیت است که ۳۴۲۶۵ شخص آن در مناطق شهری و ۱۵۱۳۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان ملكشاهي استان ایلام دارای ۲۱۱۳۸ شخص جمعیت است که ۱۴۸۵۶ شخص آن در مناطق شهری و ۶۱۲۷ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان سيروان استان ایلام دارای ۱۴۴۰۴ شخص جمعیت است که ۲۶۹۶ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۷۰۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

شهرستان بدره استان ایلام دارای ۱۵۶۱۴ شخص جمعیت است که ۴۲۷۸ شخص آن در مناطق شهری و ۱۱۳۳۶ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند.

Share:

آموزش کوتاه ماکرو در اکسل

با کلیک روی دکمه خرید زیر می توانید آموزش ویدئوی ماکرو در اکسل را خریداری و فوری دانلود کنید. محتویات ماکرو در اکسل ماکرو در اکسل چیست؟ ۱ ماکرو در اکسل چطور کار می کند؟ ۱ اهمیت استفاده از ماکرو در اکسل چیست؟ ۱ آموزش ویدئویی ماکرو در اکسل. ۲ ماکرو در اکسل چیست؟ ماکرو

398,000 ریال

اطلاعات جمعیتی استان خراسان جنوبی

شهرستان بيرجند استان خراسان جنوبی  دارای ۲۶۱۳۲۴ شخص جمعیت است که ۲۰۳۶۳۶ شخص آن در مناطق شهری و ۵۷۶۸۸ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان درميان استان خراسان جنوبی  دارای ۵۳۷۱۴ شخص جمعیت است که ۱۴۶۷۲ شخص آن در مناطق شهری و ۳۹۰۴۲ شخص آن در مناطق روستایی ساکن هستند. شهرستان سربيشه استان

280,000 ریال

اکسل ترافیک جاده ها

این محصول یک آموزش ویدئویی کوتاه است که روش دریافت فایل های اکسل تعداد وسایل نقلیه را در جاده های کشور معرفی میکند. با نگاه کردن به این ویدئو شما می توانید داده های اکسل تعداد و انواع وسایل نقلیه سواری کامیون و وسایل سنگین را در تمام جاده های کشور دریافت کنید. این داده

368,000 ریال

نوشته های اخیر